Mistä löytyisi kyseisen animea suomeksi puhuttuna? Ainakaan Youtubelta ei löydy yhtään jaksoa suomeksi. Tarkoitan sitte niitä ensimmäisiä Beyblade jaksoja missä esiintyivä nämä henkilöt Tyson, Max, Kai, Kenny ja Ray jotka olivat Kiekkomestarit niminen ryhmä, mutta Ray oli alumperin Valkotiikerit ryhmässä. Valkotiikerien jäsenet ovat Lee, Mariah, Gary ja Kevin. Ei hatta, jos löytyy Torrentteina, kunhan vois kattoa tätä animea pitkästä aikaa.
Beyblade
6
5368
Vastaukset
- hfosil
täältä voi ladata niitä jaksoja suomeksi
http://box.animerunkkari.com/Animerunkkarin_Nyaa/Beyblade_1-24_DVDRip_(Finnish)/
ja joskus satunnaisesti huuto.netistäkin löytyy beyblade vhs ´- kasetteja : ) - lolz
siällä on vaa jaksoon 24 niikun youtubessakin löytyiskö mistää siitä eteenpäin??
- Epätoivoinen
Onko kenelläkään Beyblade Pettävällä jäällä jaksoa suomeksi puhuttuna. Haluaisin katsoa sitä todella paljon. Se ensimmäinen kausi, Kai, Tyson, Pomo, Max ja Rya
- Pööonkokivaa
Se vanha kunnon Beyblade vaikka se Tyson sarja olikin ihan surkea mutta Beyblade alkoi tulla nousuunsa Beyblade Metal Sagan ansiosta
Se oli kyllä kaikkein paras kausi. Se ihan ensimmäinen ja meikäläistä, kun nyky Beyblade niinkään innosta.
- Mitääntietoa
Onko mitään paikkaa mistä voisi nähdä 1 ja 2 kaudet suomidubeilla? olisin valmis maksaa melkee mitä vaan siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1371419Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 52455