Pepun neitsyys

Sars

Mira oli jo kauan huomannut tuntevansa vetoa samassa rapussa asuvaan Leenaan. Tunne oli aluksi outo, mutta ajan kuluessa hän tottui ajatukseen että oli lesbo. Oli alku syksy ja ulos mentäessä sai pukea reilusti päälleen ettei tullut kylmä. Mira lähti kiertämään koiransa kanssa pientä lampea lähellä kotiaan. Tietysti alkoi sataa vettä ja Mira joutui hakemaan suojaa puiden alta. Mira huomasi että hänen ihastuksensa Leena kyyhötteli myös puiden alla etsien suojaa sateelta. Mira ajatteli mennä juttelemaan vaikka sydän tuntui lyövän hurjasti. Yllättäen juteltuaan hetken Leena ehdottaa, jos mentäisiin meille. Laitan saunan. Juodaan jotain kuumaa. Tytöt ovat ihan märkiä saapuessaan sisälle. koira heittäyttyy nukkumaan heti sisälle päästyään. Se on jo niin vanha Mira toteaa. Puolen tunnin päästä Leena ilmoittaa saunan olevan lämmin. Sauna on aika pieni ja ahdas. Mira Tuntee heti kiihottuvansa, nähdessään Leenan uhkeat muodot. Runsaat rinnat ja melko iso takamus.Mira päättää uskaltaa ja koskettaa Leenan reittä. Leena hätkähtää ja huutaa että kädet irti heti! Molemmat ovat hetken hiljaa kunnes Leena kysyy. Ai haluaisit sä tehdä jotain? Kyllä mä olen huomannu miten sä mua kattelet. Levitä jalkas niin katotaan millainen pillu sulla on! Vähän nolona Mira avaa jalkansa ja näyttää pillunsa. Mennään makkariin. Täällä on niin ahdasta. Käy siihen kontilleen! Leena komentaa. Mira käy kontilleen ja pyllistää niin että paikat näkyvät varmasti. Leena ottaa kohdevalaisimen ja suuntaa sen kohti Miran takapuolta. Nyt Mä käyn tohon ja mä haluan että sä nuolet mun persereikää. Mira ei voi muuta kuin totella ja he vaihtavat paikkoja. Leena Työntää perseensä ylös ja levittää molemmin käsin pakaroitaan niin että pyllynreikä on täysin esillä. Mira huomaa jo levittämisen avaavan reikää jo vähän joten siellä on käyty useasti aiemminkin. Työnnä kiele sinne! Leena komentaa. Mira alkaa varovasti nuolla persereikää. Hän nuolee välillä pakaroita, mutta palaa nopeasti takaisin perseeseen. reikä maistuu vähän kakalta, mutta ei voi mitään ajattelee Mira. Leena alkaa olla hyvin kiihottunut ja vikisee kiimaansa. Leenan perse on jo ihan märkä kuolasta ja Mira tuntee ettei jaksa enää. Mira pyytää päästä välillä pois. Kai sisäkin ansaitset jotain Leena sanoo. Mira kontilleen. Levitä kunnolla sitä persettä! Leena komentaa. Mira levittää molemmin käsin pakaroitaan ja tuntee kuinka Leenan kieli työtyy hänen neitseelliseen pyllynreikäänsä. Tunne on ihanan hyvä kun leenan kieli seikkailee pyllyssä. Mira alkaa vaikertaa ja kiihottua. Laitetaan sut kiinni Leena sanoo yht äkkiä. Miran ranteet ja nilkat sidotaan niin että Mira on kontillaan perse pystyssä. Leena vetää narun lapaluiden kohdilta niin että perse nousee ihan ylös. Molempiin pakaroihin laitetaan teippiä että pakarat pysyvät auki. Leenan kieli työntyy taas kakkareikään. Mira tuntee itsensä hyvin kiihottuneeksi. Leena hakee kaapista laatikon mikä on täynnä erinlaisia seksileluja. Näitä me työnnetään sun anaaliin Leena sanoo. Aluksi reikä tuntuu hyvin tiukalta, mutta lopulta pieni dildo työtyy sinne helposti. Leena runkkaa lujaa Miran pikku pyllyä. Seuraavaksi Leena ottaa ison dildon ja sivelee sen liukasteella. Toisella kädellä hän pitää pientä kiihotinta klitoriksella. Leena työntää todella kovaa ja sokaiseva kipu viltaa kun todella paksu musta kyrpä uppoaa Miran anaaliin. Mira huutaa mutta Leena käskee tämän olla hiljaa. Pikku hiljaa didoon tottuu ja edestakainen liike alkaa tuntua hyvältä. Klitoriskiihotin hyrisee ja dildo liikkuu vastustamattomasti suolessa. Leena ottaa kiihottimen pois klitorikselta. Sun persereikä jää auki, kun mä otan tämän ulos Leena sanoo. Katso! Leena sanoo ja pitää kädessään peiliä. Mira katsoo olkansa yli ja näkee äärimmäisen kiihottavan näyn. Teipit pitävät pakaroita levällään ja dildo lypsää anusta. Joka kerta dildo otetaan ulos, anus jää auki pari kolme senttiä. Mira saa orgasmin nähdessään oman pienen pyllynsä märkänä ja aukinaisena. Leena runkkaa kovaa edestakaisin. Täältä tulee paskaa. Leena sanoo. Saat itse nuolla sen puhtaaksi. Leena työntää paskaisen dildon Miran suuhun. Mira yrittää vastustella, mutta Leena pakottaa Nuolemaan. Mira tuntee kuinka Leena työntää kielensä anukseen ja alkaa runkata suolta rajusti kielellään. Leena pääsee helposti syvälle koska reikä on niin löysä. Mira saa uudestaan valtavan orgasmin Leenaan nuollessa hänen anustaan. Leena irroittaa köydet ja he menevät yhdessä pesulle. Leena käskee Miraa tulemaan uudestaan ja Mira lupaa tulla. Vaikka pelottaa niin himo kyllä vie voiton Mira ajattelee.

Eka tarina. Mitä piditte? Lisää?

Kiitos.

6

9497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Jonkunlaista kappalejakoa voisit opetella.
      Kaiken kaikkiaan muutamista kirjoitusvirheistä huolimatta, se oli helppolukuista tekstiä.
      Itse novellihan oli tosi kiihottava ja hyvä, jos tollasesta tykkää. ;) Jatka ihmeessä kirjoitusharrastustasi.

• Lisää vaan!

!!!!!

• Xtina

erittäin kiihottava.. oma fantasiasi?

• patunen

onkos kyseessä Xtina kemin lähistöltä en tiennytkään et tykkäät tällaisita jutuista ;) pistä postia!!

• XtinaX!
        patunen kirjoitti:

onkos kyseessä Xtina kemin lähistöltä en tiennytkään et tykkäät tällaisita jutuista ;) pistä postia!!

juu, en ollu, liikun täällä ihan toisella nimimerkillä kuin muualla netissä :)

• FRG

Oli kyllä todella hyvä teksti, täytyy sanoa =) loistavaa =) jykkä ihan muna nousi pystyyn =)=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      137
      3645
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3433
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      19
      2430
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2245
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2083
    6. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      998
    7. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      26
      977
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      128
      777
    9. Savonlinnan tragedia. Miestä epäillään Saran, 20, ja kolmen pienen lapsen murhista

"Savonlinnan perhesurman rikosnimikkeet ovat koventuneet: poliisi epäilee nuorta miestä nyt neljästä murhasta." https:/
      Savonlinna
      67
      720
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      714
    Aihe