Onko Malta hyvä kohde jos haluaisi nyt tai sitä seuraavana kesänä lähteä sinne lomailemaan? nimittäin rannalla haluaisin oleskella auringossa, ruskettua, shoppailla, hyva majoitus yms? ja pääseekö yksin halvemmalla mitä if kielimatka mikä maksaa yli 2000? voisin viettää siellä about 2 viikkoa?:)) entä onko kellään vinkkejä hotellista/hostellista tms.. jossai olisi sekä ranta että shoppailu mahdollisuudet lähellä?:) Entä mikä olisi parempi vaihtoehto jos tuo ei ole lämmin ymsyms !?:D
SopivaKO?
1
184
Vastaukset
- muailmankansalainen
Uu.. Kesällä on kyllä liiankin kuuma Maltalla. Viime kesänä olin heinäkuussa ja päätin ettei ikinä enään siihen aikaan vuodesta.. olen kyllä käynyt muihin aikoihin siellä ja esim. touko-kesäkuu oli aivan ihanaa.
Hiekkarantoja ei ole superpaljoa mutta itse Maltan pääsaarelta löytyy sellaiset kuin Golden Bay ja Mellieha bay -luonnonhiekkarannat jotka on upeita. Suosittelen snorklaamista Maltalla, on nimittäin upeat siniset vedet.
Jos haluat oleilla lähellä shoppailupaikkoja suosittelen st-juliansia tai sliemaa. Mutta sellaista paikkaa jossa voi hiekkarannalla uida ja shoppailla ja olla hotellissa ei oo. Sliemassa on toki hienot uimapaikat silti vaikkei hiekkarantaa.
En osaa suositella hotellia sillä majoitutaan sukulaisten luona kun sinne mennään.. Hotellit ovat toki edullisia, voit hyvin löytää 40€/yö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953