Kun olin lapsi (90-luvulla) niin minulle luettiin kuvitettua alsten kirjaa. Siinä oli hiiriperhe, joka asui kengässä. Muistaakeni hiiriperhe oli suuri. En valitettavasti muista mitään muuta tästä kirjasta varmasti, mutta siinä SAATTOI olla sellainen juoni, että tämä hiiriperhe etsi sopivaa kenkää kodikseen ja kokeilivat siis monen laisia ennekuin sopiva löytyi. Olisin todella kiitollinen jos joku tietäisi kirjan nimen, ja mahdollisesti kirjailijankin! :)
Mikä lastenkirja?
nhfujriyfku7tiugiy
1
262
Vastaukset
- karkkiakarkkia
En tiedä onko tämä se kirja, jota etsit, mutta minun lapsuudessani luettiin "Tilli Mössön poikaa" ja siinä oli hiiriperhe. :) Ja ilmeisesti myös Tillin isästä Mössöstä on omakin kirjansa, jota en ole lukenut - ehkä se olisi tuo sinun etsimäsi kirja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882