Itteco Palio 50cc, siisti ja toimiva moposkootteri, täysin vakio ja liikennekelpoinen ajopeli.
Skootteri on tällä hetkellä poistettu kilvistä, kun ei ole ollut tarvetta sillä ajella eikä pitää
turhaan vakuutuksessa. Kaikki paperit löytyy ohjekirjoineen ja rekisteröintitodistus. Ostaja
saa kilvet kun vie paperit katsastusasemalle ja laittaa siellä omiin nimiin. Sen jälkeen on
laillisesti ajossa.
Starttaa heti käyntiin ja on pirteä peli, kaikki valot toimii kuten pitääkin.
Skootteri on alunperin otettu käyttöön 1998 ja ollut aika vähällä käytöllä ettei ole
nuoret rällänneet vaan aikuisen käytössä ollut.
Kaupan päälle tulee musta kypärä, jos vaan on sopiva.
Skootteria voi tulla katsomaan paikan päälle ennen ostopäätöstä ja tavoittaa
tästä numerosta 044-5681441
Hinta: 350e
Yhteystiedot: PUH 044-5681441
[email protected]
O: Itteco Palio 50cc moposkootteri
1
366
Vastaukset
Skootteri on Kouvolassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621