Skrillex-paita.

Mooi :))

Haluisin joululahjaks Skrillex-paidan. Onko kellään tietoa että saisiko niitä Suomesta vai pitääkö tilata ulkomailta? :)) Onko jollain kokemusta? Tietoo pliis ♥ Kiitos. ♥

57

980

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siituliani

      en tiedä yhtään, mutta googlettamalla vois selvitä.... itsekkin oon skrillex-fani, ollu jo vuoden :D jos löydät jostain suomesta, niin pistäisitkö sähköpostii [email protected] (ei roskapostii tai viruksii!!!!!!!!! tai ilmoitan poliisille!!)

    • siituliani

      mä katoin netistä googlaamalla ja eBayssa ainakin oli... tosin en tiä oks se suomalainen...

      • no mitäpä lottoot että onko ebay suomalainen?


    • ok :)

    • skrillex=rotta

      Ei saatanan skrillex ku on menny pilaamaa dubstepin ja tehny siitä mainstream-kamaa. Tosin en mä kyllä skrillexin musaa oikeestaa kehtaa ees sanoo dubstepiks vaa se on jotai ihme mättöö. Mut sitte on just nää pennut jotka on ihan mehuissaa: "mä kuuntelen dubsteppii" ja sit ku kysyy mikä on paras artisti kyseisessä genressä, niin tulee vastaus että skrillex on paras tai "kuuntelen enimmäksee skrillexii". Huoh!

      • asdfghjklöää

        skrillex on uudistanut dupstepin. voi kun pieni vanhus ei pysy mukana nykyajassa.Ja vaikka et pitäisikään skrillexistä, niin pitää vielä haukkua saatana joksikin rotaks... kipitäppä vittuun täältä jonnekkin skrillexin dissaus sivulle .(jos niitä edes on olemassa...)


      • 69999000

        haista vittu vaan mulkvisti


      • Sun Mutsis

        Vittu se ei oo pilannu dubsteppia sehän tekee glitch houssea ja trappia ja muutankin mitä nyt en jax muistella


      • big beat

        Oikeastaan skrillex on big beattia eikä dubsteppiä


      • D-D-D-DROP THE BASS!
        Sun Mutsis kirjoitti:

        Vittu se ei oo pilannu dubsteppia sehän tekee glitch houssea ja trappia ja muutankin mitä nyt en jax muistella

        Totta, toki Skrillexin biiseis on vaikutteita dubstepistä mut ei ne kaikki biisit oo dubsteppiä


      • mustaheppa

        Miks sit tulit tälle sivulle!? :) vaa dissaa


    • Dubstep vihaaja

      Skrillex on niiin yliarvostettua mainstream-paskaa.

      T. Viihaaja

      PS. En halua olla trolli

      • 456546

        kaikella rakkaudella ketään ei kiinnosta luultavasti kiinnosta vittuakaan onko skrillex mainstreamia (mitä vittua se onkaan) vai dubsteppiä.


      • Deadrat5

        Yliarvostettu? Sonny Moore on yks tän vuosi kymmenen lahjakkaimpia muusikoita ja tehny suosion eteen töitä toimimalla mm. Bändissä From First To Last ja tehny kaks soolo levyä ja nyt toimii sitte Skrillexinä ja Skrillexin musasta edes puolet ole Dubsteppia vaa Electro Housea. Ja jotkut pennut ny ei yleensäkkää tiedä musan päälle mitää ja olen myös suuri Benga fani joten kuuntelen myös periteistä Dubstep musaa


    • Aastsi

      Jos minulta kysytään Skrillex on luonut melkeen kokonaan oman genren.

    • skrillex=rotta

      Nimenomaan, kaikki sanoo että skrillex on dubsteppiä, vaikka sillä on vaan pari biisiä jotka oikeasti on dubsteppiä. Loput on jotain electroa tai muuta ihme settiä. Kyllähän skrillexin musa ihan hyvää ja menevää on, mutta ei dubsteppiä! Ehkä eniten dubsteppiä skrillexin kaikista biiseistä on scatta (ft. foreign beggars), ja tuota scattaa ei edes nää jonnet tiedä!

      • jos on kunnon Skrillexin fani, nii kyllähän sen Scattan hyvinkin tietää. ja kuka vittu välittää, että onko se Skrillexin tekemä musa dubsteppiä? Jos se on hyvää, ni ei sillä oo mitään väliä, mitä se on.


      • babababasmoothie
        bananasmoothie kirjoitti:

        jos on kunnon Skrillexin fani, nii kyllähän sen Scattan hyvinkin tietää. ja kuka vittu välittää, että onko se Skrillexin tekemä musa dubsteppiä? Jos se on hyvää, ni ei sillä oo mitään väliä, mitä se on.

        homoa se on. mä niin kuule nauran ku se jäbä tulee kaapista....hahaha


      • Mitä Väliä
        babababasmoothie kirjoitti:

        homoa se on. mä niin kuule nauran ku se jäbä tulee kaapista....hahaha

        En usko, että Skrillex on homo. Niin ja jos on niin mitä väliä. Homotkin ovat ihmisiä.


      • skrillax
        babababasmoothie kirjoitti:

        homoa se on. mä niin kuule nauran ku se jäbä tulee kaapista....hahaha

        Oikeestaan Skrillex on hetero ja seurustelee naisenkaa ja veikkaan et oot joku itsetunnoton, läski paska joka tuskin osaa tehä musaa.


    • 123123123123123

      No asiaan, mistä niitä paitoja saa kun olisi hakusessa? eBaysta en vitussa osta, joku vie mun rahat. Ei niitä vissii saa viel mistään Suomesta?

      Aattelin että vois painauttaa ite jonku, mut sitten mä rikkoisin tekijänoikeutta. Paitsi jos hommais oman kuvan. Ja mistä semmosia nyt tähän hätään..

      • etrtertt

        eBaysta ostaminen on melko turvallista koska sen tuotteita varjelee laki, jos on jotain häikkää niin asialle tehdään jotain. ei siellä voi noinvain kusettaa.

        toi sun paitahäseltäminen lopussa on aika... öö... sekavaa .___.


      • paitapiika

        painata ihan rauhassa, tekijänoikeuksista ei käsittääkseni koidu ongelmaa niin kauan kuin painettu kuva tulee omaan käyttöön -eli jos et myy jonkun omistamalla logolla varustettuja paitoja pitkin kyliä. sitäkin tosin näkee.


    • Dubstep yms.

      Itekkin etin näitä paitoja mut tuli silmään noi kommentit niin että se Scatta on ihan samanlainen kun muutkin, se on alusta lähes räppiä, kuunteletko jotain vitun Neroo ? Kunnon dubsteppiä on esim. Skrillex, Zomboy, Modestep, no Flux Pavilion vähä yms...

      • ewfrvb56umr

        skrillex ja noi muut mitä luettelit ei todellakaa oo kunnon dubsteppiä. Kunnon ALKUPERÄISTÄ dubsteppiä on esim. benga, loefah, distance, the others, skream, digital mystikz jne.


    • nw

      Osta eBaysta, tee tunnus PayPalille niin osto onnistuu kätevästi ja turvallisesti. Tarkasta myös paidan myyjän suositukset, paljon on saanut positiivista tai negatiivista palautetta muilta ostajilta.

    • moimoivihaanskillexi

      Tää Sriellexihä on paskaa miks vitussa kukaan sen hinttarin paidan haluis??

      t. haterr

      • scary monster

        Oikeestaan varmaan aika moni ja se on varmaa sun mielest "hinttari" koska sillä on oma tyyli ja luulisin että sitä tuskin kiinnostaa tommosten säälittävien paskojen mielipiteet ku sillon tommoset fanilaumat ympärillä ja Skrillex on muuten hetero


      • looooooooveskrillex

        Jokut tykkää.Miten se sun elämää hairitsee jos joku ostaa sen?


      • SkrillexOnParas

        Lopeta se dissaus! Et tiiä kunnolla skrillexistä mitään,joten häivy jonne helvettiin:)


    • lololololololol

      Skrillex on itsekkin sanonut että ei sen setti ihan täyttä dubsteppiä ole, lähinnä electro housea.

      Ja minä tykkään kyllä sonnyn seteistä oli se mitä tahansa.

      Ja haters gonna hate, 17.8.2012 on mun elämäni ihanin päivä.

      • iimougirl-99 ;)

        17.8 ;;)) weekend festival ;)) tuuksäki sinne ?


      • lololololololol
        iimougirl-99 ;) kirjoitti:

        17.8 ;;)) weekend festival ;)) tuuksäki sinne ?

        No totta helvetissä ku lavalle nousee Skrillex ja Guetta :D


      • skrillex4ever

        noniiii asiaa! 17.8.2012♥!


      • nniiiin
        lololololololol kirjoitti:

        No totta helvetissä ku lavalle nousee Skrillex ja Guetta :D

        vittu tuun nauraa ku skrilpexxin pikku kakarafanit on siellä että iiik skrillexin dubstep on niiiiin ihquuuuuuuuu


      • nniiiin
        nniiiin kirjoitti:

        vittu tuun nauraa ku skrilpexxin pikku kakarafanit on siellä että iiik skrillexin dubstep on niiiiin ihquuuuuuuuu

        siis alle 30% dubsteppii:d


      • skrillex4ever kirjoitti:

        noniiii asiaa! 17.8.2012♥!

        mäki tuun weekend festivaliin ♥


      • HATERS GONNA HATE
        iimougirl-99 kirjoitti:

        mäki tuun weekend festivaliin ♥

        mieki tuun!!:)


    • HATERS GONNA HATE

      aloin kuuntelee skrillexii, & ihastuin siihen musaan heti:) on ittekki alkanu ärsyttää ku kaikki 12v lissut on alkanu sitä kuuntelee ja on heti silleen 'siis skrillex on nin ihana!!' 'tiiän siit oikeesti kaiken' olkoot

    • vittu valoja

      googlettakaapa skrillexiä. hän itse ei nimeä musiikkiaan dubstepiksi...

    • SuperFwooperi

      No niin ihmiset. Rauhoittukaapas nyt...

      ensinnäkin, HATERS GONNA HATE: mitä väliä sillä on, minkä ikäinen tyyppi kuuntelee Skrillexiä? Se on ihan sama vaikka ihminen olisi satavuotias tai kolmevuotias. Ikä ei merkitse mitään! Ihan yhtä hyvin Skrillexistä voi tykätä lapsi kuin aikuinenkin.
      Itsekin olen 12-vuotias, mutten todellakaan lissu. Ja tiedoksi vaan, että lissut ei kuuntele mitään Skrillexiä, joka on ihan sairaan persoonallinen ja omaperäinen ja OIKEASTI cool tyyppi - ei, ne kuuntelee jotain Petri Nygårdia / muuta suomalaista räppiä joka on ihan sairaan kamalaa. Tai sitten ne kuuntelee jotain autotunen kanssa naimisissa olevia poppareita.
      Mä oon kuunnellut Skrillexiä nyt yli kuukauden verran, ja sitä parempaa musaa EI VOI OLLA OLEMASSA! Aivan sama onko se electro housea, elektroa, dubsteppiä tai ihan mitä tahansa, pääasia että musa on hyvää!!!
      Mun lempparibiisejä Skrillexiltä on Rock N' Roll, First Of The Year, Bangarang, Kyoto, Right In, Kill EVERYBODY, Scary Monsters And Nice Sprites... niitä on ihan liikaa! :)
      Mutta siis, Skrillex on ihan oikeasti sairaan siisti ja ihana ja upea artisti, mitä väliä sen suuntautumisella on?! Ja tiedoksi vaan babababasmoothie, Skrillexillä on tyttöystävä. Ellie Goulding.

      Hyvää syyskesää!

      • alottaja.

        naulan kantaan.!


      • producet
        alottaja. kirjoitti:

        naulan kantaan.!

        Ja nyt kaikki Skrillex vihaajat/paskat voi painuu vittuu täältä Skrillex on yks tän hetken parhaita DJ:tä Deadmau5, Avicii:n ja...no David guettan rinnalla ( tosin David Guetta on lahjaton kameroiden edessä pörräävä linssi lude joka ei eroa taidoiltaa perinteisestä klubi dj:stä juuri mitenkään) kiitos! Ja voin sanoa että olen musan tuottaja et mulla on varaa sanoa:-P


      • Skrilly<3

        Asiaaaa!!!! ja mä RAKASTAN Sonnya myös ihan ihmisenä, en pelkästään sitä musiikkia joka on ihanylimahtavaa


      • YoSkrillDropItHard

        Kerrankin joku joka on prikulleen samaa mieltä kuin mää :)


    • SQRUILLEX

      itse ostin weekend-festareilta (:: Semmone skrillex-vuohi. Mut ei suomessa niitä muuten kun tommosilla tapahtumilla myydä... et ulkomailta vaan... (--:

    • pikkulikka11

      ei Skrillex oon mikään homo! te ette sitte tiiä YHTÄÄN MITÄÄN!

      se on just paras!!!!

      ite kuuntelette vaa jotai mummoradioo ja iskelmää!!!!

      ette ymmärrä nykymusasta mitään!!!

      ja oon sitte 11.v, jos kiinnostaa!

    • electronica

      Skrillex on tosiaan yksi parhaita Dj:tä mitä on samoin Deadmau5 tosin ite tykkään enemmän sen tuotannosta Sonny nimel harmi että sitä sen debyyttialbumia ei julkastu virallisesti ja ne myöhemmin julkastut Sonny biisit jossa on mukana 12th Palenet on parhaita esim Father Said tai Need the Change:)

    • Ajattelen siis olen

      Olenko ymmärtänyt oikein että Skrillexin tekemä musiikki on pelkkää tietokoneella miksattua kamaa? Valaiskaa joku :D

    • Ajattelen siis olen

      Olenko ymmärtänyt oikein että Skrillexin tekemä musiikki on pelkkää tietokoneella miksattua kamaa? Valaiskaa joku :D

    • sdai

      On!

    • DJ Terskamies

      Spröllex :D

    • mr penis

      Sprölölölöllex on paskaa musaa. Kuunnelkaaa uniikkii ja spektii

      • Metalismygod

        Uniikki ja Spekti perseeseen.


      • jvif

        Kuunteleppa ite vaa! :D ketään ei kinnosta ei ainakaa mua.


    • sdfsdsddfsd

      miks sekin paska pitää tunkee kompuran läpi, kaikissa dupstep biiseissa replaygain 10-13d miinusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe