elikkäs minkälaisia alushousuja pojat käyttävät ja selitys miksi juuri niitä?
asiallisia vastauksia, kiitos
mitkä alushousut pojilla?
57
4482
Vastaukset
- koiuhj
Mummoni(kunnia hänen muistolleen) entiset amarit syy hyvän hajuiset ja saa pippeliin vibaa;)
- jqnldewqciduölnw
Boksereita aina, koska ne on paljon mukavammat ja paremman tuntuset jalassa ku normialkkarit.
- toinen 14 poitsu
nyt jalassa tupletti alushousut, elikkä nää on pitkät alushousut joissa on lyhkäset ja pitkät yhessä, siis aivan sairaan makeet. pysyy kikkeli hyvin paikallaan ei mee lahkeeseen. en pidä talvella boksereita.
- boyy 14
Boksereita tulee käytettyä. Syynä on parempi istuvuus ja paljon mukavammat.Tukee myös kalustoa paljon paremmin.
- jtjt
yleensä boksereita ja joskus kesäsin stringejä.
- jätkä 14
bokserit on kiihottavii
- Boyyyyy 14
Älä muuta sano
- nsnsksdl
strinkit. no eivaan bokserit on parhaat.
- Boyjou14
Strinkit :D?
- 15-v poeeka
Boksereita ofc! Merkkeinä käytän Björn Borg ja Jack & Jones
- KETÄ KIINNOSTAA
Boksereita koska on paljon mukavemman tuntuset jalassa
- calucalu
Juuh, pitkälahkeisia alkkareita käytän jos tässä vaiheessa syksyä ettei kylmä iske koulumatkalla. Viime kesälomalla esinahka poistettiin ympärileikkauksessa ja nyt tulee tod. herkästi vahinkoseisokkia koulumatkalla kävellessä... Hankaa toi kikkelin paljas terska aika hotisti housuun ;))) Niin kesällä sit pidän lyhkäsiä eli jotain brief-alkkareita tai mitkä ne nyt sit onkaan? Eli en käytä boksereita.
- Kerrasto on ok..
Viikko sitten laitoin pitkät alushousut. Meen mopolla kouluun joten bokserit on tosi kylmät. Jukra lauantaina sain uudet AKU-kuviolliset pitkikset.
En pidä boksereita pitkien alla. Oon nähny et monet pitää lyhkäsii pitkien alla, miksiköhän?????? Talvella pidän myös pitkä hihaista aluspaitaa. Miksi jotkut nauraa jos 15 jätkä pitää aluspaitaa. - Transu_karvakuono
Mitä poisti esinahan miks onko se tiukka ei kai sitä saa pois ottaa jos ei oo joku uskonto jotain kysy ku mulla on tiukka esinahka isä sanoi ett ei ne esinahkaa pois ota jos on tiukka kun kysyin
- Hhhhgg
Transu_karvakuono kirjoitti:
Mitä poisti esinahan miks onko se tiukka ei kai sitä saa pois ottaa jos ei oo joku uskonto jotain kysy ku mulla on tiukka esinahka isä sanoi ett ei ne esinahkaa pois ota jos on tiukka kun kysyin
Se voidaan poistaa terveydellisistä syistä
Ja se kyl voidaan ottaa ihan muistakin syistä pois
- Lämpimiä
Anttilan 100 % cotton kerrastoja .
- sodomiitti
HOMOpaskaa
- Dick_tingeler
Niin mikä siinä on outoo jos on homo
- Homopoika9898696969
Stringit
- skaterdude
Joskus harvoin käytän urheilu shortseja alkkareina mut yleensä en käytä mitään alkkareita edes talvella.
- Poikkeliii
Siniset björn borgit
- Transu_karvakuono
Ai ihan björn borgit mulla ei ois semmoisiin varaa mä ostan jotain halpaa jotain 5-7€ kpl mitä nuo on 20€ kpl?
- joel14vv
Hyvä kyssäri???? Nyt jalassa poikien oranssit pitkät alkkarit. Laitan nää huomenna kouluun, en pidä boksereita talvella. Sitten keväällä taas bokserit ja normialushousuja pidän myös. Mun suosikit on hyvät ja tiukat bokserit,
- raitis-muhammed
käytän kovettunutt apaska a XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Dick_tingler
Bokserit, aiemmin tavallisia briefsejä 7 luokalla aloin käyttämään boksereita kaikilla muilla pojilla oli bokserit puku houneessa näin, noloa oli kun kaikilla muilla oli bokserit ja mulla semmoset pikku karlsarit muillakin oli bokserit niin munkin piti saada ja sain :)
- Herkkäpippeli
Mä käytän boksereita ennen tavallisia briefsejä mutt sitten 7lk niin aloin käyttää boksereita
- Boksereita
Boksereita, koska mukavat jalassa
- Poika16v
Björn borgin tiukat bokserit
- Mies25v
Yleensä stringit/g-stringit ja joskus bokserit.
- skaterdude
En käytä alushousuja koska mukavampi ilman ja oon tottunu sillei.
- Anonyymi
Pikkarit on best
- Anonyymi
Oon 13 ja pikkarit on söpöt ja hyi vittu noi pokserit
- Anonyymi
Pikkarit on hyvän tuntoset ja kiihotavat
- Anonyymi
Mä oon käyttänyt aina boksereita. Ei oo mitään erityistä syytä miks käytän niitä mut ne tuntuu hyviltä.
- Anonyymi
Ihan perusalkkareita, ei mitään boksereita.
- Anonyymi
Kusen haju tarttuu alkkareihin
- Anonyymi
Mikset kuse kusilaariin?
- Anonyymi
Ravistatko kikkeliä kun olet kussu?
- Anonyymi
Käytän boksereita ja mitä oon nähnyt niin muillakin on lähinnä boksereita.
- Anonyymi
Mä käytin aikaisemmin pikkareita mutta yläasteella aloin käyttää boksereita. Nyt mulla on varmaan eniten Jack&jonesin boksuja.
- Anonyymi
Minkä merkkisiä boksereita käytätte?
- Anonyymi
Mä käytän ainakin Jack&Jones, Puma ja Björn borg
- Anonyymi
Pitkät kalsarit nyt pitää olla senki höpsöt!
- Anonyymi
Tykkään enemmän tavallisista alushousuista mutta joskus käytän myös boksereita. Ei oo mitään tiettyä merkkiä jota käyttäisin.
- Anonyymi
Björn Borgin boksereita koska ne tuntuu hyviltä.
- Anonyymi
Aina boksereita. Merkillä ei ole niin väliä
- Anonyymi
Calvin Kleinin boksereita. Istuu hyvin, ei hierrä ja iltaisin mukava tumputtaa mällit niihin ennen suihkua. :)
- Anonyymi
Mulla on kanssa muutamat ck bokserit mutta käytän muitakin
- Anonyymi
Vaippoja tulee käytettyä. Boksereina calvin klein tai björn borg
- Anonyymi
Ihan perus boksereita käytän eli just tota björn borgia ja black horsea.
- Anonyymi
ck, tommy hilfiger, nike ja sit mul on jotain vanhoi björnborg yms pidän niitä vaa kotona
- Anonyymi
Nike on paras merkki ja pidän värikkäitä boksereita, koska lökötän mun housuja niin ne näkyy alta😏
- Anonyymi
Minkä värisiä käytät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä värisiä käytät?
Sinisii, punaisii, pinkkei löytyy ainaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinisii, punaisii, pinkkei löytyy ainaki
Tykkään kanssa pitää värillisiä Björn borgin boksereit
- Anonyymi
Yleensä mustia boksereita kun en hirveesti tykkää mistään kuvioista.
- Anonyymi
Bokserit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346