mitkä alushousut pojilla?

boy 14

elikkäs minkälaisia alushousuja pojat käyttävät ja selitys miksi juuri niitä?

asiallisia vastauksia, kiitos

57

4482

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiuhj

Mummoni(kunnia hänen muistolleen) entiset amarit syy hyvän hajuiset ja saa pippeliin vibaa;)

• jqnldewqciduölnw

Boksereita aina, koska ne on paljon mukavammat ja paremman tuntuset jalassa ku normialkkarit.

• toinen 14 poitsu

nyt jalassa tupletti alushousut, elikkä nää on pitkät alushousut joissa on lyhkäset ja pitkät yhessä, siis aivan sairaan makeet. pysyy kikkeli hyvin paikallaan ei mee lahkeeseen. en pidä talvella boksereita.

• boyy 14

Boksereita tulee käytettyä. Syynä on parempi istuvuus ja paljon mukavammat.Tukee myös kalustoa paljon paremmin.

• jtjt

yleensä boksereita ja joskus kesäsin stringejä.

• jätkä 14

bokserit on kiihottavii

• Boyyyyy 14

Älä muuta sano

• nsnsksdl

strinkit. no eivaan bokserit on parhaat.

• Boyjou14

Strinkit :D?

• 15-v poeeka

Boksereita ofc! Merkkeinä käytän Björn Borg ja Jack & Jones

• KETÄ KIINNOSTAA

Boksereita koska on paljon mukavemman tuntuset jalassa

• calucalu

Juuh, pitkälahkeisia alkkareita käytän jos tässä vaiheessa syksyä ettei kylmä iske koulumatkalla. Viime kesälomalla esinahka poistettiin ympärileikkauksessa ja nyt tulee tod. herkästi vahinkoseisokkia koulumatkalla kävellessä... Hankaa toi kikkelin paljas terska aika hotisti housuun ;))) Niin kesällä sit pidän lyhkäsiä eli jotain brief-alkkareita tai mitkä ne nyt sit onkaan? Eli en käytä boksereita.

• Kerrasto on ok..

Viikko sitten laitoin pitkät alushousut. Meen mopolla kouluun joten bokserit on tosi kylmät. Jukra lauantaina sain uudet AKU-kuviolliset pitkikset.
        En pidä boksereita pitkien alla. Oon nähny et monet pitää lyhkäsii pitkien alla, miksiköhän?????? Talvella pidän myös pitkä hihaista aluspaitaa. Miksi jotkut nauraa jos 15 jätkä pitää aluspaitaa.

• Transu_karvakuono

Mitä poisti esinahan miks onko se tiukka ei kai sitä saa pois ottaa jos ei oo joku uskonto jotain kysy ku mulla on tiukka esinahka isä sanoi ett ei ne esinahkaa pois ota jos on tiukka kun kysyin

• Hhhhgg
        Transu_karvakuono kirjoitti:

Mitä poisti esinahan miks onko se tiukka ei kai sitä saa pois ottaa jos ei oo joku uskonto jotain kysy ku mulla on tiukka esinahka isä sanoi ett ei ne esinahkaa pois ota jos on tiukka kun kysyin

Se voidaan poistaa terveydellisistä syistä
        Ja se kyl voidaan ottaa ihan muistakin syistä pois

• Lämpimiä

Anttilan 100 % cotton kerrastoja .

• sodomiitti

HOMOpaskaa

• Dick_tingeler

Niin mikä siinä on outoo jos on homo

• Homopoika9898696969

Stringit

• skaterdude

Joskus harvoin käytän urheilu shortseja alkkareina mut yleensä en käytä mitään alkkareita edes talvella.

• Poikkeliii

Siniset björn borgit

• Transu_karvakuono

Ai ihan björn borgit mulla ei ois semmoisiin varaa mä ostan jotain halpaa jotain 5-7€ kpl mitä nuo on 20€ kpl?

• joel14vv

Hyvä kyssäri???? Nyt jalassa poikien oranssit pitkät alkkarit. Laitan nää huomenna kouluun, en pidä boksereita talvella. Sitten keväällä taas bokserit ja normialushousuja pidän myös. Mun suosikit on hyvät ja tiukat bokserit,

• raitis-muhammed

käytän kovettunutt apaska a XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• Dick_tingler

Bokserit, aiemmin tavallisia briefsejä 7 luokalla aloin käyttämään boksereita kaikilla muilla pojilla oli bokserit puku houneessa näin, noloa oli kun kaikilla muilla oli bokserit ja mulla semmoset pikku karlsarit muillakin oli bokserit niin munkin piti saada ja sain :)

• Herkkäpippeli

Mä käytän boksereita ennen tavallisia briefsejä mutt sitten 7lk niin aloin käyttää boksereita

• Boksereita

Boksereita, koska mukavat jalassa

• Poika16v

Björn borgin tiukat bokserit

• Mies25v

Yleensä stringit/g-stringit ja joskus bokserit.

• skaterdude

En käytä alushousuja koska mukavampi ilman ja oon tottunu sillei.

• Anonyymi

Pikkarit on best

• Anonyymi

Oon 13 ja pikkarit on söpöt ja hyi vittu noi pokserit

• Anonyymi

Pikkarit on hyvän tuntoset ja kiihotavat

• Anonyymi

Mä oon käyttänyt aina boksereita. Ei oo mitään erityistä syytä miks käytän niitä mut ne tuntuu hyviltä.

• Anonyymi

Ihan perusalkkareita, ei mitään boksereita.

• Anonyymi

Kusen haju tarttuu alkkareihin

• Anonyymi

Mikset kuse kusilaariin?

• Anonyymi

Ravistatko kikkeliä kun olet kussu?

• Anonyymi

Käytän boksereita ja mitä oon nähnyt niin muillakin on lähinnä boksereita.

• Anonyymi

Mä käytin aikaisemmin pikkareita mutta yläasteella aloin käyttää boksereita. Nyt mulla on varmaan eniten Jack&jonesin boksuja.

• Anonyymi

Minkä merkkisiä boksereita käytätte?

• Anonyymi

Mä käytän ainakin Jack&Jones, Puma ja Björn borg

• Anonyymi

Pitkät kalsarit nyt pitää olla senki höpsöt!

• Anonyymi

Tykkään enemmän tavallisista alushousuista mutta joskus käytän myös boksereita. Ei oo mitään tiettyä merkkiä jota käyttäisin.

• Anonyymi

Björn Borgin boksereita koska ne tuntuu hyviltä.

• Anonyymi

Aina boksereita. Merkillä ei ole niin väliä

• Anonyymi

Calvin Kleinin boksereita. Istuu hyvin, ei hierrä ja iltaisin mukava tumputtaa mällit niihin ennen suihkua. :)

• Anonyymi

Mulla on kanssa muutamat ck bokserit mutta käytän muitakin

• Anonyymi

Vaippoja tulee käytettyä. Boksereina calvin klein tai björn borg

• Anonyymi

Ihan perus boksereita käytän eli just tota björn borgia ja black horsea.

• Anonyymi

ck, tommy hilfiger, nike ja sit mul on jotain vanhoi björnborg yms pidän niitä vaa kotona

• Anonyymi

Nike on paras merkki ja pidän värikkäitä boksereita, koska lökötän mun housuja niin ne näkyy alta😏

• Anonyymi

Minkä värisiä käytät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä värisiä käytät?

Sinisii, punaisii, pinkkei löytyy ainaki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisii, punaisii, pinkkei löytyy ainaki

Tykkään kanssa pitää värillisiä Björn borgin boksereit

• Anonyymi

Yleensä mustia boksereita kun en hirveesti tykkää mistään kuvioista.

• Anonyymi

Bokserit

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe