Liittymäviidakkoa

taasmuahuijattiin

Kävin Saunalahden myymälässä kolme viikkoa sitten, tarkoituksena hankkia liittymä netin käyttöä varten. Sanoin tarvitsevani silloin tällöin myös puhelimessani nettiä. Luonnollisinta olisi tietenkin silloin käyttää tietokonetta puhelimen kautta kun puhelimet toimivat 3g-modeeminakin. Olin käyttänytkin siihen asti tietokoneen yhteyttä puhelimella ihan prepaid-liittymällä, yhteys vain kävi liian hitaaksi.

Järkevintä olisi ollut tietenkin ottaa uutta 4g-tekniikkaa yhteys niin se kävisi sekä kotona että tien päällä samalla laitteella. kolme viikkoa sitten ainoa 4g-yhteyksien tarjoaja oli vielä sonera joka sekin kertoi mediassa järjestävänsä samanlaisen pilottijakson muualla maassa kuin oli Helsingissä ja Turussa ja heilläkin kestäisi ainakin vuoden että liittymiä jaetaan kaupallisesti. Samaa sanoi Saunalahden myyjä, hänellä ei ollut mitään tietoa 4g-aikataulusta muuta kuin että ei vielä pitkään aikaan. No parin viikon kuluttua Saunalahti mainostaa 4g-liittymiä sivullaan.

Otin silloin sitten tuplalaajakaistan eli johtoliittymän kotiin ja datapaketin SIM-korttiin minkä mukana tuli nettitikku. En tarvitse nettitikkua ja pistin kortin puhelimeeni ja yhteyshän toimii kohtalaisesti mutta kun sillä ei viitsi puhua kun puhelut ovat niin kalliita. Nyt sitten pitäisi hankkia kaksi puhelinta tai vaihtaa puhelimeen aina korttia : ( ja sehän ei kiinnosta. Eli olen nyt tuplalaajakaistan vanki seuraavat kaksi vuotta kun muut käyttävät kätevää 4geetä. Kiitti vaan asiakaspalvelusta! En tarvitse nettitikkua enkä voi pitää korttia puhelimessani ja pelkän johtoliittymän olisin saanut puoleen hintaan. Eikö Saunalahden myyjä todellakaan tiennyt että heille on parin viikon päästä aukeamassa 4G-palvelu vai valehteliko hän? Puhelimeen pistän takaisin prepaidin ja nettitikun voin lahjoittaa jollekin, kuka haluaa?

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasmuahuijattiin

Paitsi etten uskallakaan lahjoittaa aivan tuntemattomalle SIM-korttia, sillä kun voi puhuakin kalliita minuutteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1560
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      848
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe