Toimiiko Tamron AF 18-200 mm Di Il Nikon D3100 kanssa täysin automattitarkenteisena?
Toimiiko autofocus?
7
128
Vastaukset
- "kuukleta.. Kuukleta
Tuossa Nikonissa ei ole rungossa tarkennusmoottoria eli se täytyy olla siis tuossa Tamronissa jos haluaa että tuo AF pelaa. Tarkista Tamronin spekseistä löytyykö sitä .
- kameranostaja
se kun ei ole niin helppoa löytää
- kameranostaja
kameranostaja kirjoitti:
se kun ei ole niin helppoa löytää
että jos jollain on kyseinen paketti on niin kuulisin mielelläni kuinka toimii :)
- 60+
Jos y.m. linssi on valmistettu v. 2008 jälkeen toimii se moitteettomasti 3100:n kanssa. Siinä on silloin sisäänrakennettu moottori.
Minulla oli aikoinaan D3000 ja y.m. linssin yhdistelmä.
D3100 on D300=:n seuraaja joten olettaisin että toimii sen kanssa yhtä hyvin.
Tamron 18-200 on minulla edelleen mutta kamera on nykyään Nikon D90 jossa voi käyttää lähes kaikki nikonin istukalla varustetut linssit.
D3000, D5000, D3100 ja D5100 vaativat "moottoroidut" linssit.- Merkinvaihto
Vaihda se Nikon pois, ei siitä ole kuin vaivaa. Canonissa ei ole tuota putkien yhteensopivuusongelmaa kun nuo EF(EF-S) putket sisältävät aina tuon tarkennusmoottorin oli se sitten Canon, Tamron, Sigma tai Tokinan versio Canoniin.
- ehdottomasti.
Merkinvaihto kirjoitti:
Vaihda se Nikon pois, ei siitä ole kuin vaivaa. Canonissa ei ole tuota putkien yhteensopivuusongelmaa kun nuo EF(EF-S) putket sisältävät aina tuon tarkennusmoottorin oli se sitten Canon, Tamron, Sigma tai Tokinan versio Canoniin.
AF 18-200 mm Di Il on ehdottomasti sellainen objektiivi, että sen hankkineen kannattakin vaihtaa canoniin. Nitisevät ja naisevat sitten stereona yhdessä.
- ehdottomasti.
ehdottomasti. kirjoitti:
AF 18-200 mm Di Il on ehdottomasti sellainen objektiivi, että sen hankkineen kannattakin vaihtaa canoniin. Nitisevät ja naisevat sitten stereona yhdessä.
naisevat -> natisevat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055