POJILLE TYTTÖJEN KYPSYYDESTÄ

lauraee

Millainen käytös teitä poikia miellyttää tytöissä ? Pidättekö te huomionhakuisista tytöistä ? Ja niin sanotuista lissuista ? Millainen käytös teistä on kypsää ja ihailtavaa ja teidän kiinnostusta herättävää ?

12

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokssdj3

En todellakaan pidä niin sanotuista lissuista...

Kiinnostun yleensä vähän ujommista ja kilteistä tytöistä. Sellaisista herttaisista ja suloisista :)

• mokwdnfijwn

Sama täällä, luonnollisen näköiset ja hiukan hiljaisemmat tytöt jotenki sytyttää, kun taas huomionhakuiset tyrkyt alkaa vaa vituttaa.

• no moi sullekki

Minä:)

• Lissut sopii yhden yön juttuihin ja ne rauhallisemmat suhteeseen.

• haluan tyttöjä

Sellaset rauhalliset mutta rohkeat ja jotka osvaavat kuitenkin olla riehakkaitakin tarvittaessa

• >20v

Pidän sellaisista, jotka ovat sosiaalisia, älykkäitä, tykkää keskustella asioista, luovia, ja jotka omaa hyvän itseluottamuksen ja uskaltaa näyttää sen. Tykkään myös rohkeudesta ja ennakkoluulottomuudesta. En tykkää "tyhmä ja ylpeä siitä" -asenteesta, mustasukkaisuudesta, sukupuoliroolien noudattamisen vaatimuksesta ("Sä oot mies, sun kuuluu..."), siitä, ettei halua kehittyä ihmisenä enkä turhasta negatiivisuudesta. Myskin tavoitteiden puute ja päämäärättömyys ovat aika rasittavia ominaisuuksia, etenkin jos tyttö on tyytyvänen niiden puutteeseen.

Sanomattakin on selvää, että kaikkea ei voi saada. Jos huomionhakuisuudella tarkoitetaan sitä, että on ulospäinsuuntautunut ja haluaa tutustua ihmisiin, ei se mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, mitä toivon. Se käsitys mikä mulla on lissuista on sellainen, että keskimääräinen lissu ei pidä musta, koska luultavasti en täytä sen kriteerejä, joten aivan sama olisinko itse kiinnostunut vai en.

• 2131231312

Nothing matters

• ei lissuja!

tytöllä täytyy olla hyvä itseluottamus ja älyäki päässä mut niitten täytyy sit osata olla vähä villejäki mutta ei mitää lissutyttöjä!!

• Poikaystäväni sanoi, että aitous on tärkein.

• t. tyttö

• 12v poika

Minä pidän hauskoista ja anti-pissis tyyppisistä

lissut ei tule kuuloobkaan
      olin yhden tytön kaa vuoden ja jätin sen ku se paljastu lissuks

kiitos

• Hahhahahaaa

Sanoo 12v poika? Ootko vittu tosissas :D:D:D:D???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1248
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      569
    7. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe