Millainen käytös teitä poikia miellyttää tytöissä ? Pidättekö te huomionhakuisista tytöistä ? Ja niin sanotuista lissuista ? Millainen käytös teistä on kypsää ja ihailtavaa ja teidän kiinnostusta herättävää ?
POJILLE TYTTÖJEN KYPSYYDESTÄ
12
517
Vastaukset
- jokssdj3
En todellakaan pidä niin sanotuista lissuista...
Kiinnostun yleensä vähän ujommista ja kilteistä tytöistä. Sellaisista herttaisista ja suloisista :) - mokwdnfijwn
Sama täällä, luonnollisen näköiset ja hiukan hiljaisemmat tytöt jotenki sytyttää, kun taas huomionhakuiset tyrkyt alkaa vaa vituttaa.
- no moi sullekki
Minä:)
Lissut sopii yhden yön juttuihin ja ne rauhallisemmat suhteeseen.
- haluan tyttöjä
Sellaset rauhalliset mutta rohkeat ja jotka osvaavat kuitenkin olla riehakkaitakin tarvittaessa
- >20v
Pidän sellaisista, jotka ovat sosiaalisia, älykkäitä, tykkää keskustella asioista, luovia, ja jotka omaa hyvän itseluottamuksen ja uskaltaa näyttää sen. Tykkään myös rohkeudesta ja ennakkoluulottomuudesta. En tykkää "tyhmä ja ylpeä siitä" -asenteesta, mustasukkaisuudesta, sukupuoliroolien noudattamisen vaatimuksesta ("Sä oot mies, sun kuuluu..."), siitä, ettei halua kehittyä ihmisenä enkä turhasta negatiivisuudesta. Myskin tavoitteiden puute ja päämäärättömyys ovat aika rasittavia ominaisuuksia, etenkin jos tyttö on tyytyvänen niiden puutteeseen.
Sanomattakin on selvää, että kaikkea ei voi saada. Jos huomionhakuisuudella tarkoitetaan sitä, että on ulospäinsuuntautunut ja haluaa tutustua ihmisiin, ei se mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa, mitä toivon. Se käsitys mikä mulla on lissuista on sellainen, että keskimääräinen lissu ei pidä musta, koska luultavasti en täytä sen kriteerejä, joten aivan sama olisinko itse kiinnostunut vai en. - 2131231312
Nothing matters
- ei lissuja!
tytöllä täytyy olla hyvä itseluottamus ja älyäki päässä mut niitten täytyy sit osata olla vähä villejäki mutta ei mitää lissutyttöjä!!
Poikaystäväni sanoi, että aitous on tärkein.
- 12v poika
Minä pidän hauskoista ja anti-pissis tyyppisistä
lissut ei tule kuuloobkaan
olin yhden tytön kaa vuoden ja jätin sen ku se paljastu lissuks
kiitos- Hahhahahaaa
Sanoo 12v poika? Ootko vittu tosissas :D:D:D:D???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t235569Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520