Onko kellään kokemusta kyseisestä kamerasta? Onko mukana tuleva kittilinssi hyvä? Itselläni olisi harkinnassa ensimmäinen järjestelmäkamera.
Kiitos jo etukäteen.
Canon EOS 600D
9
399
Vastaukset
- 60 D
Osta pois, on se ihan hyvä ja kittilinssi kannattaa ostaa aina paketin mukana (halvempi hinta kuin erikseen ostettuna). Myöhemmin voi sitten tuota laitesettiä täydentää kun tietää mitä kuvausaiheita haluaa painottaa enemmän.
- Artturi
Nyt on ongelmaa Canon 600 D.n videokuvan siirto tietokoneelle.
Olen yrittänyt useamman kerran, vaan lataus pysähtyy 99%.n.
Olisiko jokin ohje minulta jäänyt huomaamatta?- Neuvo olisi kyllä tarpeen. Canon ixus 70, ja 580.stä onnistuu lataus. Tietokone tunnistaa, ja kuvan siirto onnistuu, mutta videolataus ei. -Please, kerro jos tiedät ,missä tökkii..- Kanonier
Oletko asentanut uusimmat ohjelmat kameran mukana tulleista CD-levyistä?
- dfhf
Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia 600D:n mov-videotiedostojen siirrossa. Onnistuu sekä suoraan Windowsin resurssienhallinnan kautta että Canonin ohjelmilla.
- naikon
Canonissa on liikaa pikseleitä. Nikonissa sen sijaan sopivasti. Mutta Canoniin hurahtaneet ovatkin hurahtaneet pikseleihin ei niinkään tuotteen lopputulemaan.
- näin se menee
Canon EOS 600D hakkaa vastaavan hintaluokan Nikonit 1:0.
- DerbiVieRahat
Canon eos 600d voitti Nikon d5100 testivertailussa:)
- 82282827
DerbiVieRahat kirjoitti:
Canon eos 600d voitti Nikon d5100 testivertailussa:)
Miksi luet joitain keppi ja kivi vuosilta olevien kameroisen testejä ja sitten tulet 2011 vuoden ketjuun pätemään. Vitun vajukki.
- 82282827
DerbiVieRahat kirjoitti:
Canon eos 600d voitti Nikon d5100 testivertailussa:)
Ja vielä toisena kommenttina: 600d ehkä oli d5100 parempi. Mutta nykyään Canon on pahasti jäänyt jälkeen kuvanlaadussa Nikonista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368