pitääkö viedä jotain jos on tullut kutsu opinnäytetyönäyttelyn avajaisiin esim. kukka tai kuohuviini ym.
opinnäytetyönäyttely
2
103
Vastaukset
- Toinen tietämätön
Alkoholit pitäisi kai olla siellä paikan päällä omasta takaa, mutta voithan kukkia viedä totta kai.
Valitettavasti olen yhtä lailla tyhmeliini :) Olen vain kerran käynyt taidenäyttelyn avajaisissa, mut tiedän että siellä on yleensä juomat ja ruuat jo omasta takaa, että ei taiteilijoille tarvitse välttämättä erikseen enää pulloja viedä (ne on kuitenkin kännissä jo), mutta kukathan on aina mukava arvostuksen ele, etenkin kun kyseessä on lopputyön näyttely, ja se on tietty iso juttu opiskelijalle. - avajaiset_kuplivaa
No, ei me kaikki kännissä olla avajaisissa, vaikka suurin osa kyllä :D.
Avajaisiin voi viedä jonkin pienen tuliaisen halutessaan, se ei kuitenkaan ole mitenkään odotettua. Kukka on yleinen, kuohuviini tai vastaava ei mene jakoon, vai taiteilija vie sen mukanaan.
Oho, oli aika vanha viesti, no jollekin ehkä vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745