pitääkö viedä jotain jos on tullut kutsu opinnäytetyönäyttelyn avajaisiin esim. kukka tai kuohuviini ym.
Vastaukset 2
- Toinen tietämätön
Alkoholit pitäisi kai olla siellä paikan päällä omasta takaa, mutta voithan kukkia viedä totta kai.
Valitettavasti olen yhtä lailla tyhmeliini :) Olen vain kerran käynyt taidenäyttelyn avajaisissa, mut tiedän että siellä on yleensä juomat ja ruuat jo omasta takaa, että ei taiteilijoille tarvitse välttämättä erikseen enää pulloja viedä (ne on kuitenkin kännissä jo), mutta kukathan on aina mukava arvostuksen ele, etenkin kun kyseessä on lopputyön näyttely, ja se on tietty iso juttu opiskelijalle. - avajaiset_kuplivaa
No, ei me kaikki kännissä olla avajaisissa, vaikka suurin osa kyllä :D.
Avajaisiin voi viedä jonkin pienen tuliaisen halutessaan, se ei kuitenkaan ole mitenkään odotettua. Kukka on yleinen, kuohuviini tai vastaava ei mene jakoon, vai taiteilija vie sen mukanaan.
Oho, oli aika vanha viesti, no jollekin ehkä vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni62892- 76865
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 49539
- 42531