Joo eli, mull oli tullu se joku sweetIM - hymiöjuttu. Ja mä kun olin niin tyhmä menin poistamaan mesen, kun samalla yritin poistaa sitä (sweetimiä). Ja nyt en saa ladattua meseä uudelleen.
Oon menny monta kertaa sinne Messengerin sivuille ja saan sen ladattua työpöydälle/kansioon. Sitten käynnistän sen ja se lataa joitan hetken. Sit tulee "Asenna Windows Liven asennukstyökalu (suositellaan)" ja "Valitse asennettavat ohjelmat". Oon kokeillut niitä molempia mut mitään ei tapahtu enkä pääse Messengeriin vieläkään.
Oisko mitään tietoa miksi? Tai apua miten sen saa ladattua oikein? (:
Miten ladata messenger takasin ...?
5
350
Vastaukset
- Velho765
ainoa lohtu, mitä voin antaa sulle on se, että mulla on samanlainen ongelma. Mun kone kävi huollossa, kovalevy uusittiin ja nyt ei oo meseä, saan onneks netin kautta yhteyden mesekamuihin, mut ei se oo sama :(
- afro-pos
Jep, mäki käyn vaan tuol netis. :(
- sama6
Sama asia! Ärsyttää ku poistin vahingos... Help
- kohtsitäEIoo
Turhaan haikaileette enää mesen perään.
Maaliskuussa se koko systeemi poistuu ja muuttuu skypeks,elikkä maaliskuusssa tulevassa päivityksessä mese poistuu ja sitä ei enää ole olemassakaan senjälkeen.
Vit...uiks meni siltäosoin,skype on iha pas....ka meseen verrattuna. - 20-8
Jos vielä haluatte, niin aMSN latautuu muutamassa minuutissa, siis hakuun vaan aMSN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262574
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772456Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662333Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232040- 841779
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71579Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä191287- 41133
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32967