Kipsilevy tasoitus ja maalaus

hinta tiedustelu

Meille tarjottiin tasoitus, maalaustyö ja laminaatin asennus seuraavin hinnoin
tasotustyöt 15,7 € m2 tasotus x 2 ja nauhotus sis työ ja materiaalit
maalaus 6 € m2 sis työn ja maalin.
laminaatin asennus 18 € m2
Onko hinnat kohillaan
Talo on normaali 1 keroksinen.

11

9070

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timpermanni 54

no, aikamoinen hinnoittelu, laskea neliöhinnat seinille, joista tasoitetaan vain saumat, ruuvinkannat keskellä levyä ei vaadi juuri mitään, ei ainakaa urakoitsija jää tappiolle, ja entäs laminaatti, jos on tasaiset pohjat, tekee aika monta neliöö tunnissa, joku meinaa tehdä tilin siitä hommasta.
      kymppi karkeesti pois molemmista hinnoista, ja seinistä lasketaan neliöt tasoitetun sauman perusteella, eikä koko levyn..
      Maalaushinta on lähellä totuutta.

• haba

Työnnä vasara perseen 2xylitasoitus pitäs timbermannin mitä tasoitustyö tarkoittaa vitun navettatimpuri

• teräslasta

Jos talossa on seinäpinta-alaa n. 300 neliötä hinnaksi muodostuu 4700 1800. Hinta on edullinen kun myös tarvikkeet sisältyvät. Tarkoittaako maalaus vain pohjamaalausta vai pohjamaalaus ja pintamaalaus kahteen kertaan. Yrittäjä maksaa kokonaishinnasta ennakkoveron, arvonlisäveron, eläkemaksun ym. eli hinta on kohdallaan jos työn tekee hyvin eikä sinnepäin.

• Kipsilevy tasoitus

Näi laittoi tarjoukseen urakoitsija maalaukselle hinnat.

1 maalaus kerta maksaa neliölle 6 € m2 pohjamaalaus
      2 kertaa 12 € m2 pintamaalaus
      3 kertaa 18 € m2 pintamaalaus

• Laminaatin asennuksesta sen verran, että itse asensin kaverin kanssa 15,5 neliön huoneeseen laminaatin kolmessa ja puolessa tunnissa.

Jos olisi jättänyt kaljanjuonnin väliin, olisi mennyt noin kahdessa tunnissa.

Jos olisi ollut ammattilainen, olisi varmaan saanut vielä tunnin hiottua pois, mutta kun kumpikaan ei ollut aiemmin tuotakaan tehnyt...

Siis 15 m2 / h, 18 e/m2 = 270 e/h/2hlö.

Ihan hyvä tuntiliksa tuo 135 euroa per nenä. Saanko tulla asentamaa? :)

Joo. Oli melko helppo asennettava. Kulmia/nurkkia tasan kahdeksan. Niihin turhautuin noin puolet ajasta. :)
      Ja meneehän sitä aikaa muuhunkin kuin asentamiseen, mutta jos lattiapintaa on enemmän ja miehet muutenkin paikalla, niin sen osuus kyllä pienenee.

• 2342342342

Ihan mielekiiinnosta...että miksi ette tee itse? Aikamoinen säästö olisi.

• määmy

Kannattaa kysyä muutamasta muusta yrityksestä hintoja ja vertailla.

Ja maksat vain tehdystä työstä, ei ennakkomaksuja.

• työnjohtaja81

Itselläni maksaa tasoitus ruikittuna seinille 2 krt. Pohjamaalaus ja pintamaalaus. Yhteensä jää hintaa 10€ / m2. Maalit maksan itse, muu sisältyy hintaan, tuttu ja luotettava urakoitsija ( 10v alalla, joista työmaamestarina 4v ) ja monia tasoitemiehiä nähnyt.

jos seinät ovat vaan nauhotettavana, niin tekisin itse. Mutta jos tulee liippakatto kaikkialle kuten nyt tulee, niin ehdottomasti ammattilainen asialle. Kipsilevyt ja vinokatot ei ole amatöörirakentajilla onnistunut lähes koskaan.

Onnea matkaan. Jos joku tarvii millimetrin tarkkaa urakoitsijaa niin voin suositella ja laittaa numeroa tulemaan.

• samik3

Moro
        Mulle voit laittaa yhteystiedot ko urakoitsijalle.
        Ajankohta vuoden päästä
        [email protected]

• ei enää itse

Nyt tasoitetyöt itse tehteenä voin todeta että tämä on toinen asia missä käyttäisin ammattimiestä, toinen on laatoitus. En enää yhden okt työstäneenä ihmettele miksi timpuritkaan ei mielellään näitä hommia tee, ei mitään helppoa jos haluaa virheetöntä jälkeä

• Anonyymi

Tarvitsetko apua kipsilevyjen tasoitukseen ja maalaukseen tai haluatko selvittää tarkemmat hinnat? https://kodinplaza.fi/ avulla tavoitat yhdellä tarjouspyynnöllä useita rakennusliikkeitä. Vertaile tasoitus- ja pinnoitustöiden hinnat helposti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      74
      916
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      809
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      143
      774
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      732
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      647
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      629
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      546
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      539
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      503
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      502
    11. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      65
      496
    12. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    13. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      73
      476
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      37
      451
    15. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    16. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      443
    17. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      442
    18. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      436
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      426
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      61
      420
    Aihe