Mikä on KIT-objektiivi. Onko se kamerapaketin mukana tuleva samanlainen objektiivi joita myydään muutenkin erikseen vai onko se pakettiin tehty halpisversio.
Joissakin paketeissa näyttää olevan esim. 15-85 IS KIT. Onko se sama lasi kuin erikseenmyytävä EF-S 15-85 IS USM.
KIT-objektiivi?
5
507
Vastaukset
- Kittiä
Jos osaa "kuuklettaa" niin vastaus löytyy sekunnissa:
A kit lens is a "starter" lens which can be sold with an interchangeable-lens camera such as a single-lens reflex camera. The kit consists of the camera body, the lens, and various accessories usually necessary to get started in SLR photography. A kit lens can be sold by itself; ie; not in a kit. It is generally an inexpensive lens priced at the lowest end of the manufacturer's range so as to not add much to a camera kit's price. Originally kit lenses were of normal focal length; more recently kit lenses tend to be inexpensive zoom lenses that range from medium wide angle to mid telephoto for added versatility - kittikätti
Kittilinssissä ei ole yleensä mukana omaa erillistä pakkausta, muuten se on sama kuin erikseen myytävä. EF-S 15-85 ei nyt voi oikein halvaksikaan sanoa.
- kittiä kanssa
Kittilinssi ei mitenkään eroa muista objektiiveista. Nimitys tarkoittaa kytkykauppaa. Eli jos haluaa ostaa (yleensä edullisen) kittilinssin niin on pakko ostaa myös runko. Jos ostaa saman objektiivin ilman runkoa niin se silloin ei ole kittiobjektiivi.
Hyvän kuvan saaminen kittiobjektiivilla edellyttää kuvaajalta osaamista ja rajoitusten ymmärtämistä.
Toisaalata se joka ei saa hyvää kuvaa kittiobjektiivilla, ei saa sitä millään muullakaan. - Frank Canon
Kiitos. Asia selvisi.
Tuolle yhdelle neropatille, joka ei osannut vastata mutta piti silti jotain kirjoittaa, tiedoksi. Olen 75 vuotias, osaan kirjoittaa ja lukea mutta en osaa kunnolla englantia.- Kittiä
Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata ketään. Tuo englanti on vaan nykyään lähes yleiskieli netissä. Sitä tuudittautuu helposti siihen että melkein kaikki sitä osaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601812Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1441552Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721278La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12903- 79864
- 86772
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39561- 55558
- 38534
- 55496