Gigantin huollot ovat saaneet vakavasti otettavan kilpailijan,
mitä tulee huonoon palveluun !
Herttoniemessä sijaitseva Foka Oy korjasi minun Sigma objektiivin himmentimen.
Objektiivi kesti alle kaksi kuukautta ja hajosi kesken kuvasretkeä.
Vein objektiivin taas huoltoon ja vaihtoivat uudelleen himmenninfleksin.
Lähdin eilen vaimon kanssa kuvailemaan ja otin mukaani "korjatun"objektiivin ja vitutus oli kova,kun ei se huollettu laite toiminut lainkaan....
Olen valitettavasti huomannut,että tämän tasoinen palvelu on valitettavan yleistä :-(
Foka Oy ja sen "huolto"
hento68
3
2058
Vastaukset
- Sigmaguy
Oletkohan erehtynyt jonnekin "nyrkkipajaan" kun Herttoniemessä/ Itähelsingissä ei löydy Sigma huoltopistettä.?? terv Sigma käyttäjä.
- hento68
Aivan.........
Ajatus pätkii kun vanhaksi pääsee.......
Kaupunki oli sentään oikea...........
Ps. mun sigman macro sentään toimii erittäin hyvin :-)
- Johnnymale
mullä taas vain hyviä kokemuksia Fokan huollosta. ehkä et vain osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496061
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2655965Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915760Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k394981Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494749Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194094Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43761- 1513636
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!373214Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137