Mistä ostaa joulukuusi Jyväskylästä? Suomalainen kuusi, suomalaista yrittäjyyttä tukien. Missä hinnoissa liikutaan?
Ps. ensimmäistä joulua Jyväskylässä
Joulukuusi Jyväskylästä
11
2894
Vastaukset
- Citykämppä Lutakossa
Omasta metsästä tullut haettua.
- sellasen
40-45 egee maksanu, ostopaikkaa en kehtaa sanua, ettei mee mainostamisen puolelle asiassa, mikä ei mainostamista tarvii... siis tolla hinnalla.
- yli18vjyväskylässä
Saa ilmaiseksikin kun haet ihan joulun alla mitä on myyjiltä jäänyt käsiin.
- Kuusi joka huoneessa
^Köyhät tekee näin
- Metsästä kuusi
^Köyhät tekee näin
..
Samalla tapaa metsästä luvatta vietyjähän ne muillakin on joten miksei hakisi itse ja jättäisi välikäden ilman?
Ainakin köyhät.
Ylpeä olen siitä että olen varastanut kuusen (yhden kerran vaan tosin kun päissäni teki mieli semmosta, on tuosta jo riittämiin aikaa että rikos on vanhentunut joten voin kertoa että Keravalta löytyi pienestä metsänpoikasesta, hemskatin hankala oli saada mukaan kun ei omistanut kirvestä eli metsään kirves mukana eikä pelkkä vanha saha kuten mulla oli niin ehkä saa pikkasen poiskin.)
Ostin sitten muovikuusen. Tunnelma ei ole ollenkaan sama.
- yli18vjyväskylässä
Saadaan kyllä omasta metsästä, mutta huomasin että torille oli jätetty kuusia haettavaksi, ainakin noin saa.
- juolumieli
mä tein ihan ite sellaisen kestojoulukuusen, rungoksi laitoin 15 millistä harjaterästä ja oksat hitsasin ohuemmasta ja sitten neulaset mighitsauslangasta ja maalasin ulkona koko komean "kuusen" vihreäksi ja runkoon suihkutin vielä aerosolitölkistä hieman ruskeaa maalia sinne tänne, tosi hieno tuli, jalaksi kuuselle tein hitsaamalla vanhan auton peltivanteen ja sen maalasin joulunpunaiseksi johon vielä liimasin kahvipusseista leikattuja tähtiä, kivasti kimmeltää, oksat niin vahvoja että vaikka talvitakin laittaa roikkumaan oksankärkeen niin kestää, kätevä vaatenaulakko silloin kun ei ole joulu.
Mulla olis paljon muitakin keksintöjä mutta eipä kukaan ota minua tosissaan. Ajattelin että jos sais tuolle kuuselle vaikkapa patentin ja rikastuis niillä. - joulumänty
Oli hyvä kun oltiin rankametsässä, hirveä määrä oli todella tuuheita männynlatvoja mitä piti siivota, moni voisi erehtyä että: "ompa muuten aika tuuhea joulukuusi" -mutta ei ole kuusi vaan männyn latva, mutta väliäkös sillä sitten :D
- joulumänty
...espanjassakin on joulupalmu.
- nuukanikke
Mulla on vielä viime jouluinen kuusi parvekkeella, ei ole tullut nakattua sitä alas enkä enää taida heittääkään, kanna sen takaisin sisälle, ei siinä kyllä ole neulasen neulasta mutta eipähän karista neulasia.
Paljon vaan koristeita niin kyllä se ihan hyvältä näyttää. Suosittelen muillekin samaa konstia, ekologinen joulupuu, säästän joulukuusen hinnan ja ostan silä vaikka pienen lisäkinkun. k-supermarket Länsiväylän ja prisman pihoilla on myyjiä.
Viimejoulun aikoina näin kaksikin salamyhkäisiä kuusivarasta...
Kohta pulkkaillaan, kukaan ei toivo lumetonta joulua.
https://sites.google.com/site/pulkkaurheilujkl/home
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690