Ketjun lukeminen

Makriina ek

Oli se aikaisempi muoto parempi, kun jokainen vastaus todella tuli oikealle mielipiteelle.
Nyt kun lukee näitä ritirampsuja ei todellakaan tiedä, kenelle joku on vastannut.
Tekstikin ilmaantuu milloin mihinkin, usein aivan toisen kohtaan kuin mihin on luullut vastaavansa.

Pitäisi ilmeisesti opetella panemaan aina tekstin alkuun nimmari, jolle on vastaamassa. Se vain tahtoo siinä tiimellyksesä unohtua.

Vanhoja aikoja kaipaan.

34

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuolla 60 palstalla kirjoitetaan vastatessa nimi tai merkki kenelle vastataan.
      Se on selkeä ja hyvä käytäntö. Tosin siellä keskustelee yleensä nimimerkillä varustetut ihan hauskasti.

Entinen viestipuu olikin parempi, sen hahmotti helpommin, sinäkin Makriina olet varmaan ollut jo kauan mukana, minä nyt juuri 3 vuotta.

• sillä tavalla

Miten sinä sielläkin ehdit keskustella ja oletko ikäsi kertonut ?
      Täällä ei ihan hauskasti osatakkaan keskustella yleensä nimimerkillä varustetut.

• Sillä tavalla.

En toki keskustele, lukenut olen jonkinverran 60 palstaa.

Hauskalla tavalla otsikoivat vastauksensa oli tarkoitukseni sanoa. Se on ollut käytäntö siellä uudistuksen jälkeen.

• =0=0

"sillä tavalla" sinusta ja minusta, meistä se kaikki nuopeus johtuu..

• =0=0 kirjoitti:

"sillä tavalla" sinusta ja minusta, meistä se kaikki nuopeus johtuu..

=0=0

Katsos nyt, näinhän se käy:D Voi kun minä en tiedä mitä tarkoittaa "nuopeus" ?

• =0=0

peili sen kertoo meille "sillä tavalla" ja minulle. Tex ei mielestäni ole nuopea.

• Makriina ek

=0=0
        Mukava kokeilla tämän sortin viestittämistä, tosi nuopeaa!

• Makriina ek kirjoitti:

=0=0
        Mukava kokeilla tämän sortin viestittämistä, tosi nuopeaa!

Makriina

Eikö vaan olekin selkeää ja johdonmukaista?

Kun joku vielä kertoisi nuopea sanan merkityksen:D

• Makriina ek
        texsanell kirjoitti:

Makriina

Eikö vaan olekin selkeää ja johdonmukaista?

Kun joku vielä kertoisi nuopea sanan merkityksen:D

texsanell
        Tällä ketjulla ei ole syvällisempää merkitystä, joten nuopeus sopii siihen kuin nenä poskeen.

• 10=10=

Eihän tämä enää kovin nuopealta näytäkkä.

• 10=10=

Nyt jo tiedän, mitäs nuopeuksia me tarvittais:D Mutta on niitä sanoja joita en tunne,-- lenseä--yksi niistä. Onko tuttu?

• katleija

Oottapa työ etosia ja soperoita. :-)))))

• katleija

etosia ? ja soperoita? ei hajuakaan mistä puhut:D Kaipa minut vois myydä murresanoilla, on pakko nyt guugeloida!!!

• Nyyh,...etoviako ja sopertelevia? Ei löytynyt Googlesta mitään!

• katleija-

Etosat on eteviä, soperoa en oikein taida suomentaa. Koivistolainen anoppini sanoi lapsenlapsiaan, oottapa työ soperoita. Jotain mukavaa se ainakin oli.

• Kiitos Katleija, eipä olisikaan ollut tapaistasi niin epäystävällisesti sanoa:) Ihan söpösti anoppisi sanoi.

Sus'in kanssa tutkitaan voimaeläimiä unissa, oli se kissa niin epätoivoinen kiskoessaan liinaa sieltä likamontusta. Naukui hädissään minua apuun ja saimme sen, hyvän pöytäliinan ylös sieltä

Ymmärsin sen unen, - noiden rivojen kasettien jälkeen aivan kuin jotakin tahrattaisi ja vedettäisi lokaan!

Kiitos sille joka siivosi ne pois :)

• testi

mitä on tapahtunut ? Onko pyörivä häkkyrä poistunut. Ei tässä välillä tahtonut saada viestiä millään lähtemään, aina vaan häkkyrä pyöri.

• Makriina ek

Aiheuttiko se poistaminen jotain nikotusta, kun en tahtonut millään päästä Suomi24:een. Ihan rupesi huolestuttamaan!
        Nyt sentään pelaa.

• ullamirjami****

texsanelli ,
      Yritin sitä sinun hyväksi havaittua tapaa vastata ,osoitta kenelle vastaa .
      Se oli toisessa keskustelussa.
      Mutta jo yksi tyrmäs ja luuli , että sitä ei ollutkaan tarkoitettu muille ollenkaan ---eihän tarkoitus kai ollutkaan sivuuttaa muita keskustelioita .
      Näin ymmärsin .

Onhan tämä Systeemi aikaisempaa Hieman epäkäytännöllinenkin --ainakin minun mielestäni.

• älä välitä um

se yx koittaa tyrmätä aina kaikki ja luulee aina kaikkea.
      Joka paikkaan kans nokkansa työntää.

• *Kukkahame*

Kyllä luin silti ne tekstit,,jäi pois tämä kuvio ;-D.

Kiitos ymmärtämisestä tuli vain mieleeni kysellä lukemisen jälkeen.
      Niin se puu oli parempi kuin tämä jossa sitä ei ole, parannukset ovat alkuun hankalia.
      Parannusta oli gmailissakin, vaikka siinä on vielä mahdollisuus käyttää sitä entistäkin muotoa, kunhan totuttelen uuteen siihen kuitenkin ohjelma on menossa.

• katleija

kukkamekko
        Kyllä niin helposti tulee väärin ymmärryksiä. Jos nokakkoin saman sanoisi, niin jo ilme paljastaisi tarkoituksen. Minulle on käynyt noin, kun leikilläni jotain sanon ja väärin ymmärretään. Sitten kun alan oikomaan sitä, niin aina vaan enemmän asia solmuun menee.
        Tuntuu ettei uskota, kun ei minkäänlaista palautetta tule.

• *Kukkahame*
        katleija kirjoitti:

kukkamekko
        Kyllä niin helposti tulee väärin ymmärryksiä. Jos nokakkoin saman sanoisi, niin jo ilme paljastaisi tarkoituksen. Minulle on käynyt noin, kun leikilläni jotain sanon ja väärin ymmärretään. Sitten kun alan oikomaan sitä, niin aina vaan enemmän asia solmuun menee.
        Tuntuu ettei uskota, kun ei minkäänlaista palautetta tule.

Katleijalle

Olen samaa mieltä kun kasvokkain keskustelee kertoo ilme paljon, sehän on se sielun peili, voi olla se pilke silmän kulmassa kohillaan, näin anonyyminä pitää osata tai paremminkin muistaa se hymy,
        Olen kyllä paljon oppinut tuntemaan kirjoittajia jotka ovat samalla nikillä, eikä täällä onneksi ole tosikoita, niitten kanssa on oltava kieli keskellä suuta.

(Voi nuo possut joita on käyty kuvaamassa, ihan sydämestä raastaa tuo sairauksien paljous). tulee just parast' aikaa tvstä.

Ihanasti minua huomattiin ja ymmärrettiin, kiitos teille kaikille! ;-D..

• Ullamirjami

Jokaisen päätettävissähän se on miten ohjaa kirjoituksensa!
      Näin sain kohdalleen sinulle menevän vastauksen!

Kaikille avoin palsta tämä on, usein vaan tulee sekaannusta jos ei ole paikalla sillä hetkellä. Minäkin tulin kotiin vasta ja alan illanviettoon.

Hyvää illanjatkoa!

Ps.Täällä alkaa syttymään ulkovaloja tähän pitkään pimeyteen, loisti niin kauniisti kun tulin:)

• Missä Ruuneperi

ei oo pitkiin näkynyt ???
      Hän osais tähänkin vastata.

• yli50

Vastaus tulee just siihen paikkaan johon sen haluat, nyt sinun viestiti jälkeen.
      Huomioi päiväys ja kelloaika niin olet ihan selvillä vesillä ilman purnausta.

• ullamirjami****

On se hyväkin , että voi sanoa kenelle haluaa vastata.

En käy kovin usein tällä sivulla päivän mittaan ja näin voi jokin vastaus huomaamattakin , jos se on ketjun välissä.

Kelaan sivun näppäimellä END . Sillain menee viimeiseksi kirjoitetut luettavaksi --niin jos ei joku ole kirjoittanut ,-- Ylläys,yllätys --- ketjun keskelle ---se voikin jäädä lukematta.

• Näin on, tämä on huono systeemi,siitäköhän johtuukin
      kun joku jossain vihjaili, että kukaan ei tällä palstalla vastaile toinen toisilleen.

Menin kurkille 60 palstalle, ja totta tosiaan.
      Ainakin sain pikaisella käynnillä yhdestä ketjusta sen käsityksen että siellä ainakin toinen vastasi toiselle siihen mitä tuo edellinen kirjoittaja oli ’ihmetellyt’.
      Vaikka sielläkin on samat systeemit

Olenko väärässä kun minustakin tuntuu että harvoin tällä palstalla on saatu vastausta esittämään asiaan, ellei ole nimenomaan kysytty.
      Kerromme omista asioistamme ja jätämme edellisen viestin sisällön huomiotta.
      Vai johtuuko se siitä ettei asia ollut vastaamisen arvoinen niin kuin minulle on joskus sanottu.

Tai sitten niin, että vain aloittajan aiheeseen sopivaa juttua tulee pohdituksi.

Tuomitkaa minut jos puhun palturia nyt.’

• Esimerkki:

Nyt fiiulinin viesti on viimeinen ja minä kirjoitan vastauksen tähän alinna olevaan viestiosaan. Silloin tähän ei tule sitä pikkunuolta joka osottaisi että vastaus on fiiulinille.

Jos kirjoitan tuohon fiiulinin viestin VASTAA osaan nuoli osoitta viestiä fiiulinille.

Mutta jos sattuukin niin että samaan aikaan muutkin kirjoittavat ja lähettävät viesti. Sen jälkeen ei enää tiedä kenelle mikin oli tarkoitettu, koska ne ilmestyvät ketjuun lähetysjärjestyksessä.
      Silloin minun yläpuolelleni tullut katsoo kirjoitukseni kohdistuneen hänelle ja väärinkäsitys on siinä. Kellonaikojen katsominen hieman selventää.
      Kyllä se puunäkymä oksineen oli paljon selkeämpi.

• Makriina ek

Katleija!
        Hyvä esimerkki on tuo sinun viestisi, johon on tullut seuravaksi mandiegdf:n viesti.
        Luulisi äkkiseltään, että hän pitää sinun tekstiäsi naljailuna!
        Varmaan on tarkoitettu jollekin toiselle.
        Saa nähdä, kenelle tämä tulee vastaukseksi!

• mandiegdf

Uskon ei ole meillä useita vuosia täällä oln-aikaa ,eikö olisi mukavapi tulla
      hauskoja lukemaan josta saisi jopa iloa päivän varalle. Ainainen naljailu tuo vain pahaa mieltä, tehdään päätös loppu elämä kunnialliseksi ja mukavaksi.

• Oikein leppoisaa viikonvaihdetta toivotan kaikille
        Puskasuleiman ja omasta puolestani.

• Tellastiina ek.

Enpä ole täällä aikoihin käynyt, en edes lukemassa ja täytyy sanoa, että huono on tämä nykyinen systeemi...

En huomannut kenenkään selvittäneen sitä "nuopeaa", mielestäni nuopea on sellainen vähän alakuloinen, mieli maassa oleva.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

• joutavoinen

Sitä se tarkoittaa, oikeilla sanoilla kuvasit nuopeutta. Vähän, mutta ei paljon masentunut. Auringon ilmestyminen näkyviin vähensi nytkin nuopeuttani. Se on pienestä kiinni se nuopeus, sen voi poistaa joku pieni kirjoitus joka osuu silmiin ja johon vastaa jotakin ei nuopeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2837
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2530
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2397
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2344
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe