Kysymyksessä 2000-vuoden d4d, joss Eberin lisukkeena ajastin. Etenkään kovilla pakkasilla ei lämmitin meinaa läheä tulille huonostikaan: vaatii ainakin monta yritystä. Laitteen polttoainepumppu on laitteen itsensä kupeessa ja imee aineen moottorin diesel-suodattimen läpi tankista. On ehdoteltu, että pumppu pitäisi olla tankin lähellä. Paikallinen liike veloittaisi pumpun siirrosta noin 250. Arveluttaa, kun ei ole edes varmuutta, auttaisiko se.
Mielipiteet ovat tervetulleita! =)
Eberin polttoainepumpun paikka
4
423
Vastaukset
- -
auttaa se
- Paksunnos
Jossain on mainittu että ne polttoainelämmittimien polttoaineletkut ovat turhan ohkaiset, paksummilla pelaisi paremmin.
- herran pieksut
Kaikenlaiset T-kappaleviritykset polttoainekäyttöisen lisälämmittimen yhteydessä on varmin tae ongelmille. Väärin asennettu siis. Eberi tai Webasto täytyy asentaa omilla polttoainelinjoilla tankista saakka eli ei mihinkään yhteyteen (poislukien tankki tietenkin) auton oman polttoainejärjestelmän kanssa.
Eberin yhteydessä olevan pumppu jaksaa hyvin imeä polttoaineen tankista jos aikaisemmin mainitut edellytykset täyttyy. - Mr. X
Mulla Eberin pumppu oli asennettu moottoritilan rintapeltiin. Kovilla pakkasilla ei toiminut. Pumppu siirrettiin lähelle polttoainetankkia ja sen jälkeen ei ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693