Naimalupa

Juuttas

Kuka penteleen pölvästi on saanut päähänsä että rippikoulun käyneellä on lupa harjoittaa SEKSIÄ???

Onko tämä taas sitä hemmetin kipeää kansanperinnettä... Rippikoulun käynyt paksuksi pantu tyttö voi mennä kirkossa naimisiin ja kastattaa kakaransa... Kai niitä hätärippikoulujakin järjestettiin jos joku tiinehtyi jo ennen aikojaan...?

11

5452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouman

      mikä on naimalupa?

      • Se tarkottaa sitä että kun riparilta pääsee ja on käyny konfirmaation niin saa luvan mennä kirkossa naimisiin. Tosin osa olettaa että se on tosiaanki lupa harrastaa seksiä, mutta ei oo. En ymmärrä mitä porukat jatkuvasti aattelee nykysin


      • Jonne.H
        jms.s01 kirjoitti:

        Se tarkottaa sitä että kun riparilta pääsee ja on käyny konfirmaation niin saa luvan mennä kirkossa naimisiin. Tosin osa olettaa että se on tosiaanki lupa harrastaa seksiä, mutta ei oo. En ymmärrä mitä porukat jatkuvasti aattelee nykysin

        Kukaan tervejärkinen ei mene kirkossa naimisiin. Joku raja pitää sentää olla.


    • klitoris

      entisaikaan sanottiin että kun on rippikoulun käyny niin saa naimaluvan,kovasti ihmettelen kun kuiteskin alle 16v on alaikänen harrastamaan seksiä? rippikouluhan käydään useimmiten 15v,kovasti toitotetaan aikuisuutta ja sitten kun tyttö pamahtaakin paksuksi niin ollaan poikaa linnaan kärräämässä.
      MUTTA? mikä on sitten se oikea ikä aloitta seksi hommat? tai tulla raskaaksi? en todellakaan usko että tytöt säilyy neitsyeinä paljoa yli 20v??

      • Seppo_Seponseppo

        Seksin harrastamiselle ei ole ikärajaa, tollo.


    • Ennenmuinoinhan ei päässyt naimisiin jos ei rippikoulua ollut käynyt. Ei sillä nyt yleistä naimislupaa tarkoitettu. ; )

    • jenniina1111111

      Naimalupa = naimisiinmenolupa. Ennen ei saanut seksiä harrastaa ennen naimisiinmenoa, eli ei se sekislupaa tarkoita.

    • T.omi

      Hei haloo ! Kuka idiootti haluaa mennä kirkossa naimisiin?

    • Maredias

      Tällä on itse asiassa varsin looginen historiallinen tausta. Niin kutsuttu "naimalupa" on seurausta tavoitteesta saa koko kansa lukemaan. Aikoinaan lukemaan opetettiin rippikoulun yhteydessä, ja kun ei saanut mennä naimisiin ennen sen läpäisemistä, tuli tähänkin uusi motivaattori.

    • EI.Reino

      Ripari on herkkäuskoisten lasten ja nuorten aivopesuleiri. Lapsia ei pidä päästää sinne.

    • näinmuuala

      oletteko kuulleet että esim afganistanissa mies ottaa ennenkuin täyttää 40 v nuoren vaimon joka on yleensä 7-9 vuotta vanha ja sen pillussa ei kasva edes karvoja vielä, mies vaihtaa sen kameliin tai pariin lampaaseen jooita se on jo kyllästynyt panemaan, uusi vaimo koeajetaan hääyönä halusi tai ei yleensä ei mutta sitähän siltä ei edes kysytä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      100
      2320
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1955
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      46
      1950
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      38
      1848
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1397
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1369
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1188
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      96
      1124
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      984
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      943
    Aihe