Merkitseekö "ensisuudelma" teille mitään?
Ensisuudelma
32
1220
Vastaukset
- Mä tiedän 98
Merkitsisi, jos ikinä kokisi. Ainski jos ois "se oikea". Mutta kaikki pojat on ärsyttävii. Ja kuka muka mun kaltaisesta nörtistä tykkäs? Ihme, jos joskus tulen kokemaan. Kyl se vois olla hienokin, jos sen kokisi.
- Nörttitytöt ongelmia?
Hei sä voi tehä samoin ku se toine nörrttityttö! Luovu toivosta ja oo neitdyt koko elämäs! tai mee luostariin..
- Mä tiedän 98
Nörttitytöt ongelmia? kirjoitti:
Hei sä voi tehä samoin ku se toine nörrttityttö! Luovu toivosta ja oo neitdyt koko elämäs! tai mee luostariin..
Hehheh! XD Tiesitkö, että minä olen se sama nörttityttö? Ja ajattelenkin säilyttää sen neitsyyden koko elämän.
- Mä tiedän 98
Mä tiedän 98 kirjoitti:
Hehheh! XD Tiesitkö, että minä olen se sama nörttityttö? Ja ajattelenkin säilyttää sen neitsyyden koko elämän.
Eikä siinä mitään vikaa ole, kun sanoit, että luovu toivosta. Miksi ihmeessä muka pitäisi harrastaa *sitä? On parempaa tekemistä.
- poeka-96
oma ensisuudelmani oli kielisuudelma xD olin silloisen tyttöystäväni kanssa ja keskustelimme niitä näitä välkällä. sanoin että "mul on seuraavaks joku koe (en muista mikä" ja hän sanoi onnea ja veti luokseen ja... no sitten vain päädyttiin tilanteeseen jossa minun kieleni oli hänen suussaan ja toisinpäin :P
- ölkijytrfgyuikjl
Miunkin eka suudelma oli kielari. Ja hyi helvetti miten kamalalta tuntui! Ihan kun koira ois nuollu mun naamaa. Olen kyl huomannu, että tavalliset pienet suudelmat on paljon eroottisempia ja kivemman tuntusia kun se, että joku työntää kielen toisen kurkkuun. T. tyttö 18v.
- ???
Pitäsköhän sun????Ihan ehdotus vaan >>
Hakea jotain apua tohon seksi pakkomielteesees, ei tuo ole enää normaalia. Tai jos oot ihan kokematon niin koeta joltain sellaiselta joka varmemmin antaa vai oisko se liian pelottavaa yrittää joltain kokeneelta?- MItä viddua?
Öööö.... Okei.....?????
- ei.
mitään ei mulle ensisuudelma oo ainakaan vielä merkinnyt. ensisuudelman sain (pojalta) kännissä, oli ystävä, muttei todellakaan toisistamme tykätty. ja suudelmia tyttökavereilta humalassa mut niitä en oo laskenu. en oo ikinä ollu vielä rakastunu niin ehkä sit sen oikeen kanssa ensisuudelma tarkottaa jotain. tähän mennessä ei oo merkannu mitään. ja se kaveri olikin sitten ihan ääliö meni ystävyyskin poikki myöhemmin koska se oli niin typerä :D
- suudellaan..
Koin ekan suudelmani tytön kanssa tilanteessa, jossa makailimme vierekkäin jossain uimarannalla. Hän hymyili ja jotenkin alkoi tuntua siltä, että häntä voisi suudella. Niinpä käännyin häneen päin ja painoin huuleni hänen huulilleen. Sen jälkeen aloimme olla yhdessä säännöllisemmin. Sitä jatkui jonkin aikaa.
- rosie94
En oikeastaan osaa sanoa, sillä en edes muista miten koko tilanne edes tapahtui D:
Sen vain tiedän että pussasin erästä poikaa biljardipöydän alla ja senkin vain koska kyseinen poika kysyi muistanko sitä. Tosin olin silloin 11 vuotias. Jotakuta toistakin poikaa olen kuulemma silloin pentuna pussannut mutta minulla ei ole siitä mitään muistikuvaa.
Noh ekan kunnon suudelman sain vasta viimekeväänä. Istuskeltiin pojan kanssa vierekkäin jonkun ala-asteen rappusilla ja yhtäkkiä hän käänsi leukaani ja suuteli minua. Se oli ehkä hiukan kehno, mutta silti vei ajantajun :) :D - sdrfytuxdreuxutr
Itselle merkkaa sen verran, että toivois sen suudelman tapahtuvan jossaki romanttisessa paikassa, ja että sen "ryöstäis" edes joku siedettävä tyyppi eikä mikään vitun ärsyttävä juoppo-...........
- Mussuttaja <3
Merkkaa... : / en todellakaan haluu ensisuudelmaa missään pullonpyörityksessä..
: s - 12783419
Mmm ite sain ensisuudelman järkyltä tyypiltä vajaa vuos sitten bileissä pullonpyörityksessä :s kyllä kadutti seuraavana pvänä..
Merkkaa joo, haluun että se tapahtuu jonkun kanssa johon voin luottaa ja josta tykkään, ja joka oikeesti tykkää musta.
Seurustellessa tässä odotellaan, jännittyneenä ja aika epävarmanakin että uskaltaakohan sitä vielä, ja höpsösti ajatellen olenko mä valmis. Kai mä oon vaan varovainen. :'D
Saatan ehkä kipaista kertomassa miltä tuntui sitten kun tämä on tapahtunut. :3- ??????
en ole mikään suhdetohtorin maisteri tutkinnon omaava, mutta kehotan että otat ihan iisisti kuska ensisuudelma on ensimmäinen seksuaalinen ele toista kohtaan ja se kannattaa tehdä sillain harkitusti, päättäväisesti mutta silti varovaisesti niin kuin astuis toisen taloon koska sillon jos teet jotain väärin voi suhde pahimmassa tapauksessa hoejua mutta näin käy vaan kerran sadassa tuhannessa kerrassa. Eli huoleti vaan.
- jenna13v
kyllä se merkkaa. olin eskarissa kun suutelin ekan kerran ja olen vieläkin yhdessä sen pojan kanssa ja olen nyt 13v♥♥♥ (muistan kun olimme kerran eskarissa samassa vessassa niin poikaystäväni selitteli jotain ja sitten se tuli yhtäkkiä lähelle ja me suudeltiin.se päätyi lopuksi siihen että olemme sylikkäin ja alasti.se oli kivaa mutta nykyään me nauretaan tälle♥♥♥
- 98 poika
omani tuli pullonpyörityksessä luokkaretkellä alle vuosi sitten olen nyt 14 ja nyt ihan vastikään kun olin kännissä kaverin ja parin tytön kanssa nii kyllä me suudeltii ja vähä muutaki......
- rakastunut<3
Merkkaa !!! Ja oli ihana jätkä jolta sen sain ja oon sitä kohta neljä vuotta rakastanu (:
- Oikea ensisuudelma♥
Minun mielestä ensisuudelma ei ole se minkä on saanut vaikka esim pullonpyörityksessä vastoin tahtoaan!!! Kun saa ensisuudelmansa, sen tuntee! Se tuntuu oikealta! Joku voi olla tästä eri mieltä, mutta minusta se on näin!!! Ensisuudelma merkkaa paljon, jos tietää sen olevan se oikea!!! ♥
- Joku
Sain ensisuudelmani naapurin tytöltä kun olin kirkossa . Se vain tuli ja suuteli huulille . En oikein tajunnut mitä tapahtui mutta myöhemmin selvisi että mun isosisko oli yllyttänyt sen siihen . Taisin olla silloin jotain 10v
Itselläni ensisuudelma tuli vasta tänä vuonna, kun päädyin seurustelemaan. Homma lähti aluksi läheisestä ystävyydestä ja osoituskin tuli kovan ikävän jälkeen kesälomalla. Se siis tapahtui tyypin omassa huoneessa, kun makasimme vierekkäin ja hän pussasi ensin poskelle. Sanoin etten osaa, mutta hän opetti
- Pyhyhththh
Istuttiin linkkipysäkillä kahdestaan. Poika kysyi, että pidänkö mä siitä oikeasti. Vastasin myöntävästi, mutta se käski todistamaan. Annoin sit piene suukon sen poskelle. Hetken päästä se sit katto mua silmiin ja suuteli huulille.
Kyllähän se nyt jotain merkitsi (; - brassilover98
Mun eka suudelma oli (14v). olin kattomassa helsinki-cuppia 2012 ja sielä oli paljon brasilialaisia joukkueita, ni sieltä yks brassi mut sit bongas ja tuli luokse. Siitä se tilanne sit kehitty, (en jaksa selittää)mut me vedettii kielari sonera-stadiumin katsomossa, (eikä ollu vika) ;). Mut eipä ollu mulla ihan tavallinen eka suudelma, brasilialaisen jalkapalloilian kanssa sonera-stadiumin katsomossa :DDD oli se mulle iha merkittävä ja en nukkunu seuraavina päivinä oikei kunnolla XD mut ne jotka miettii et lol vast 14v eka suudelma ni voi jättää kommentoimatta koska ette tiiä mun elämästä mitää, kiitos :)
- kompe_94
Kyllä minä sen ainakin muistan ja kyllä sen muistan.. Taisin olla 13 ja sen aikanainen ihastukseni sitten erään illan päätteeksi kun olimme myöhään erään koulun pihassa otti ja suuteli minua... Tulen muistamaan sen hetken vielä pitkään, se on sellainen lämmin muisto. Vähän aikaa sitten törmäsin kyseiseen tyttöön ja kyllä siinä hetken punasteltiin, vaikka tapauksesta jo 5-6 vuotta :)
- kiss~~
Kyllä se merkitsee, jos sen kokee jonkun erityisen ihmisen kanssa. Itsellä kaveripojan kanssa pullon pyörityksessä ensimmäinen pikkupusu ja parin kuukauden päästä ensimmäinen suudelma saman ihmisen kanssa :)
- NeitsytTyttö95
Olen -95 syntynyt ja en ole vieläkään saanut ensisuudelmaani... En ole ikinä ole ollut sängyssä ja eipä ole ollut poikaystävääkään ja kaverinakin poika oli kun olin tarhaiässä niin yks Veeti oli mut oli vain hiekkaleikkejä niin et normeja vaa mut odotan hartaasti sitä ensimmäistä suudelmaa sekä sitä että joku veis neitsyydenkin....
- kjkjkjkjkjkjkj
en mäkään oo ikinä kenenkään kans seukannu mut nuoltua on tullu paljon bileissä
- year96biboy
Ensisuudelmassa on kyllä sitä jotain ja sen muistaa.
Olin 14 ja join kahvia ihastukseni seurassa kunnes hän vain tyynesti otti kupin pois kädestäni ja suuteli :) - ?!?
Mun ensi suudelma (jos pullon pyöritys juttuja ei lasketa) oli mun exän kaa hissis pien muiskaus ja uistan sen aina :)
- manskkd
istuin ite sylikkäin kaveripojan kanssa
ei ollu meillä mitään seurustelun aikomustakaan
oltiin vaan ulkona joskus syksyllä istuttiin jonkun grillikatoksen alla jossa ei ollu ketään muita.
poika siinä vaan sano et "tietkö mistä tietää et poika on kiinnostunu ?" olin hetken hiljaa ja sanoin vaan "..no ?" poika sano "tästä" otti hellästi kiinni ja suuteli.
sit lähettiin, käsi kädessä poispäin ja kello oli ehkä puoli 12 sillon, en viittiny enään mennä kotiin joten kysyin pääsiskö pojalle yöks. no se siis kävi.
vietin sielä yön nukuin pojan vieressä, suurin osa suudeltiin ja juteltiin ;p - tyttö99
se tapahtui sillee että koulun jälkeen tie oli liukasta käveltiin kaveriporukassa yhtämatkaa kotia nii mä kaaduin sen söpön pojan päälle nii vähä nolotti... sen jälkeen koulussa ei juteltu enää eikä mitään ku häveoltti... muutaman viikon päästä oltiin taas kavereita ja sit muutaman päivän päästä oltiin koulun jälkeen siellä ei ollu ketään ku me ja se poika sanoi ootvitun kaunis olin sillee heheh kiittija äksde enehtiny sanoa muuta sit sevaalaittoi huulensa huuleni päälle sit sevai siisme vain pussailtiin olin silleee omg sit mä osasin pussata ei se ees ollu vaikeeta mä rakastuin siihen pojan kutenaina mutta en tienny että se rakastaa minua sit me seurusteltiin ja vieläkin pojan nimi oli Henri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt284038Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452075Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö431313- 821185
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381128Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251106Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491037Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161925Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 57845