murskakritiikki ohjaajalta?

apuaaaaaaaaaaaaaa

Kävin ohjaajani luona jahän sanoi suoraan, että lopputyöni on kuin referaatti. Sanoi, että saan huonon arvosanan jos en muuta sitä, mutta en osaa. Mä olen tosi huono tekemään kirjotelmia. Millä riskillä työstä voi saada referaattina hylätyn? Mistä oikeata apua kandityöhön? Ohjaaja vain etsii virheitä, ei auta! Tottakai ymmärrän, että minähän sen kirjoitan, mutta nyt on voimat ihan loppu.

8

1402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :GradustaKakkonen:

      En valitettavasti osaa antaa järkeviä parannusehdotuksia. Mutta luulen, että ohjaajasi olisi sanonut, jos työsi ei ole menossa läpi. USKON vahvasti näin. Ja lopputyön arvosanalla ei OIKEASTI ole mitään väliä - toivottavasti sen muistaminen helpottaa. Tsemppiä!

    • 2+3

      Näytä toiselle ohjaajalle, jos et ymmärrä, mikä työssäsi on vikana. Muitakin ohjaajia saa siis käyttää.

    • opiskelija itse

      Hei, olen itse opiskelija enkä ole vielä tehnyt kandia, mutta minulle tuo "referaatti" kuulostaa siltä, kuin et työssäsi etsisi vastausta mihinkään kysymykseen vaan sisältö olisi lähinnä referaattipötkylää. Olisiko tämä se, mitä ohjaajasi olisi voinut tarkoittaa, sinulla ei ole varsinaista tutkimuskysymystä?

      Monet asiathan on jo tässä maailmassa sanottu, eikä opinnäytetyössä välttämättä voi mitään kovin uutta ja ihmeellistä esittää ja pelkästä lähteiden referoimisesta seuraa se, että oma ääni tai punainen lanka puuttuu, sopisiko tuo ajatus siihen?

      • aloittajaaaaaaaaaa

        Mutta jos mä kirjoitan työn eräästä sairauden hoimuodoista, miten mä voin antaa biokemistinä mielipiteeni siihen? Miten ihmeessä mä voin antaa oman ääneni tai punaisen lankani sellaiseen työhön? En ole lääkäri vaan biokemisti. En todella ole äidinkielen ammattilainen mutta en lääkärikään niin huono lähteä tässä arvostelemaan muiden työtä? Jos tähän joku keksii ratkaisun ja osaa neuvoa niin saa multa papukaijamerkin!


      • Huumanisti