Nuorta munaa!

HotMaMa

Olen 34v. hyvännäköinen ja hyväkroppainen nainen. Minulla on 2 lasta ja viime vuodet ovat menneet enimmäkseen lapsiin ja kotiin keskittyen. Viime viikonloppuna olin pitkästä aikaa bilettämässä ystävieni kanssa ja oman musiikkini makuni johdosta ajauduin tanssimaan paikalliseen teinidiskoon.Ja yllätyksekseni sain koko illaksi koko joukon ihan kuumana käyviä nuoria 18-25v. kolleja ympärilleni! Ikäni oli heille yllätys, olenhan niin hyvin säilynyt ja pukeudun trendikkääksi. Mutta yllätykseni oli siis se että kundien kiinnostus vaan lisääntyi kun kerroin ikäni. Nyt nuoret miehet kysymys teille: Kiihottaako teitä tällanen hyvännäköinen vanhempi puumanainen ja miksi? Itseäni nyt jälkeenpäin jopa harmittaa etten kokeillut nuorta munaa vaikka sitä oli pilvin pimein tyrkyllä vaan palasin kiltisti kotiin lasten ja miehen luokse. Olispa tajunnut antaa kunnon kyytiä tai suihinotot vaikka baarin vessassa. Jäi pikkusen kaivelemaan ja PANETTAMAAN!

100

11941

    Vastaukset

    • 34v

      Ihan niinkuin omasta elämästäni olisit kirjoittanut. En tiedä miksi, mutta nuoret (n. 20-v) pyörii perässä tosi paljon. Koskaan en ole vielä mukaan lähtenyt, vaikka viimeisin kyllä harmittaa.

    • No eikös se vähän ole niin, että juuri eri ikäset partnerit kiinnostaa eli nuoret haluaa vanhempaa ja vanhemmat nuorempia. Etenkin nuoret haluaa uusia kokemuksia vähän kokeneemmista naisista. Kyllähän 30 v. nainen on ihan eri juttu, kun 20 v. teinityttö. Taitaa olla vielä seksuaaliset piikit poitsuilla 20 vuotiaana ja tytöillä 30 vuotiaana näin ollen paras pari on just nuorempi poika ja kokeneempi nainen :D

      • 34v

        Samaa mieltä ainakin tuosta seksualisesta aktiivisuudesta. Haluttaa ihan joka päivä ja monesti. Ajatus 20-vstä joka jaksais nousta aina uudelleen ja uudelleen on aika kiehtova... Vielä kuitenkin kokeilematta.


      • mk
        34v kirjoitti:

        Samaa mieltä ainakin tuosta seksualisesta aktiivisuudesta. Haluttaa ihan joka päivä ja monesti. Ajatus 20-vstä joka jaksais nousta aina uudelleen ja uudelleen on aika kiehtova... Vielä kuitenkin kokeilematta.

        Eikö miehesi riitä sinulle kun pitää vierata saada vai oletko ottanut liian vanhan miehen joka ei jaksa enää seksiä riittävästi.


      • 34v
        mk kirjoitti:

        Eikö miehesi riitä sinulle kun pitää vierata saada vai oletko ottanut liian vanhan miehen joka ei jaksa enää seksiä riittävästi.

        Mun mies on kyllä mua nuorempi mutta ei kai riittävästi.


      • Anonyymi
        34v kirjoitti:

        Samaa mieltä ainakin tuosta seksualisesta aktiivisuudesta. Haluttaa ihan joka päivä ja monesti. Ajatus 20-vstä joka jaksais nousta aina uudelleen ja uudelleen on aika kiehtova... Vielä kuitenkin kokeilematta.

        Kyllä sää jaksat. sa hyvät orgasmit


      • Anonyymi

        Mitäpä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä siellä?

        Saat kaikkea


      • Anonyymi
        34v kirjoitti:

        Samaa mieltä ainakin tuosta seksualisesta aktiivisuudesta. Haluttaa ihan joka päivä ja monesti. Ajatus 20-vstä joka jaksais nousta aina uudelleen ja uudelleen on aika kiehtova... Vielä kuitenkin kokeilematta.

        Jaksaa sitä vanhempikin! Kun nainen levittää sitä oikein kyllä alkaa munissa herääminen. Ja voi käyttää kuminauhaa ym. Kahden tunnin naima touhut ja 15min lepo sitten nuolemaan naisen häpyhuulet puhtaaksi. Ei sen tarvitse pelkkää jyskytystä olla naisen pillun nuoleminen se vasta hauskaa ja hyvää on. Naisen pitää saada aina monta orgasm ia peräkkäin. Muuten se ei ole tyytyväinen!


    • et sä mua huijaa

      luulet vaan olevasi kaunis. niin monet luulevat olevansa kauniita.

    • jeppeliklo

      Itse haen vanhempia hyvä väköisia naisia jotka haluavat nuorta munaa!;)

    • Kuukkeli-76

      Itse olen ilmeisesti vuotta vanhempi nainen, enkä edes hyväkroppainen perinteisessä mielessä, vaan uhkeutta ja muotoja löytyy rutkasti. Olen nyt avioeron jälkeen "löytänyt" nuoret miehet ja pakko sanoa, että kaksi elämäni parasta seksikokemusta on ollut nuorten miesten kanssa. Toinen oli 20- ja toinen 24-vuotias. Huhhei, noita muistellessa tulee hymy huulille ja onpahan uusintojakin tulossa. ;)

      Noiden omien kokemusten perusteella siis sanoisin, että go for it, mutta sitten tuleekin se mutta. En ainakaan itse riskeeraisi edes hyvän panon vuoksi parisuhdetta oletettujen lasteni isän kanssa, jos elämä ja parisuhde muuten on kunnossa. Kännipano baarin vessassa ei välttämättä ole kuitenkaan sen arvoinen, että parisuhde kariutuu jne.. Tietysti, jos elät avoimessa suhteessa, asia on eri täysin ja silloin; anna palaa. ;)

      • Anonyymi

        Olen kiinnostanut sinusta Soita jos kiinnostaa 040771735


    • HotMaMa

      Niin just se MUTTA tässä mietityttääkin. Toisaalta saattaisimpa olla elämään yleisesti tyytyväisempi jos saisin toteuttaa omaa aktiivista seksuaalisuuttani ja saada kunnon panon silloin tällöin. Ja luulen että pystyisin elämään sen salaisuuteni kanssa. Toisaalta uskon vahvasti siihen että sen minkä taakseen jättää niin edestään löytää ja rehellisyyden nimiin haluaisin vannoa, mutta se MUTTA! Avoimeen suhteeseen mieheni tuskin koskaan suostuisi. Aviomieheni ei ole koskaan ollut seksuaalisesti yhtä aktiivinen kuin minä. Nyt tässä iässä se on todella alkanut turhauttaa. Haluaisin intohimoista ja kuumaa seksiä, mutta hänen kanssaa se tuli ei tunnu syttyvän. Muuten elämämme on ihan ok. Terveet, kauniit lapset, kaunis koti, hyvä toimeentulo jne..mutta, mutta..

    • Kuukkeli-76

      Tiedän kyllä tunteen omasta avioliitostani, kun kipinää ei ole ja haluja taas senkin edestä, mutta sepä onkin tällä hetkellä edesmennyt avioliitto se..

      Seksi on kyllä tärkeä osa parisuhdetta ja jos se mättää, mättää paljon muutakin. Pystytkö keskustelemaan miehesi kanssa näistä asioista? Josko keskustelu (tai vaikka kirjeen kirjoitus, jos puhuminen tuntuu vaikealta) avaisi solmuja ja saisi sen tulenkin sieltä syttymään. Ja kahdenkeskinen aika, kun on lapsia, on avainasemassa toki sekin.

      Ymmärrän kyllä, että mieli halajaa muualle ja tiedän senkin miten hyvää se kunnon pano tekee.. siinä on vain isot riskit sitten, jos pettämään lähtee, oli se sitten nuorempi tai vanhempi se mies, jonka kanssa pettää.

      Ja itse olen ainakin tässä iässä paljon aktiivisempi ja avoimempi seksin suhteen kuin nuorempana, joten ymmärrän tuskasi... siinä mielessä nuoret miehet ovat oivallisia kumppaneita, ei mene kauaa, kun on jo iskuvalmiina uudestaan ja todellakin sitä saa riittävästi. ;) Mutta oliko tämä nyt suolan hieromista haavoihin..? :P

      Joka tapauksessa tsemppiä kovasti, teitpä minkä päätöksen tahansa.

      • kyllä


      • Anonyymi

        Kyllä


    • yli 40v Mies

      Ja kaiken lisäksi ketjun alkaja on aika narsisisti. Ei kukaa sano itseään tuollaisilla sanoilla, vaan se on oikeastaan kahden välinen kemia ja sitten foronomi, jos saa sitä yhteistä tunneta.

      Eikä koskaa itseasiassa se ikä ole se eka asia joka asioita ratkoo. Joskus tietty tulee paperit tarkastettua, mutta sekin on kahden ihmisen välinen juttu. Ja jos 34v ikänen on itseä 10v nuoremman kanssa, nii ei se oo mikää puuma juttu. Ehkä olisit puuma jollekkin 16-20v ikäselle, mutta et 25v ikäselle.

      Yleisesti kait puumanainen on lähemmäs 40 - 50v ikänen ja se nuorempi on sitten tosiaan tuolloin sen 20-15v nuorempi.

      Ja ennenkaikkea. Sille minkä näkösii me ollaan me ei voida mitää. Mutta sille me voidaan mite toiset kokee meidät. Ku itsellä on asiat hyvin, niin sen kyllä näkee sit muutkin ja tuo feronomi-viestintä sit valitsee kyllä viestin vastaanottajat.

      Ja luonto pitää lopusta huolen

    • Herr Lederhose

      Aika monilla naisilla seksuaalisuus puhkeaa kukkaan vasta kolmenkympin jälkeen. Oman kokemukseni mukaan useimmat nuoret naiset ovat enemmän tai vähemmän hukassa seksin suhteen; eivät uskalla antautua nauttimaan. Nuoret miehet, jotka tämän tietävät, ottavat mielellään vanhemman naisen vakipanokseen ja opettajakseen. Ovathan he helppoja seksikumppaneita. Harmi, etten sitä itse nuorena hoksannut.

      Sama toimii myös toisinpäin. Moni nuori nainen haluaa itsevarman ja taitavan miehen seksikumppanikseen. Naiset vaan harvemmin uskaltavat toteuttaa näitä halujaan. Toinen juttu on miesten laatu. Me miehet pakkaamme olemaan liian itsekkäitä, eikä ikä suinkaan vähennä itsekkyyttä. Itse olen ollut 25 vuotta nuoremman naisen seksiopena. Aluksi se oli kiihottavaa, mutta aika nopeasti siihen kyllästyi. Yli kolmikymppiset naiset vaan ovat luonnostaan niin paljon rennompaa seksiseuraa, eivätkä välttämättä häviä edes ulkonäössä nuoremmilleen.

    • HotMaMa

      No toihan on ihan positiivista kuulla etten ole vielä puumaiässä!:) Narsisti tai ei,mutta pidän ja nautin itsestäni. Ymmärrän kyllä että varsinkin suomalaisessa yhteiskunnassa "vaatimattomuus kaunistaa" mentaliteetti on valloillaan mutta itse olen kyllä toista mieltä! Itselleni on tärkeää kyllä mitä korvien välistä löytyy mutta yhtä lailla ulkoinen olemus on ainakin itselleni tärkeä juttu. Ja ehkä itsevarmuuteni on joillekkin ongelma tai uhka mutta narsismista vielä aika kaukana. Tutustuppas yli 40v. Mies aiheeseeen hiukan tarkemmin!;) Ja eihän kukaan tietenkään voi sille mitään miltä näyttää mutta onneksi on olemassa valinnan vapaus kumppanin suhteen! Tais aihe osua jotenkin omaan nilkkaan tai heikkoon kohtaan. Ehkä pieni vilkaisu peiliin ja vaatekaapin päivitys vois vilkastuttaa sinunkin elämääsi ;) Ja niistä feronomeista en tiedä mitään mutta ei ne pelkät FeroMoNitkaan auta jos ei muut asiat oo kunnossa.;)

      Ja sinulle Kuukkeli-76 kiitos fiksuista kommenteista ja pohdinnoista! Samaa mieltä kyllä olen että pettämisen tie ei kannata. Kokeiltu on joskus nuorempana ja enemmänhän ne asiat siitä solmuun menee. Olemme kyllä jutelleet tästä aiheesta mieheni kanssa ja hän tiedostaa seksuaalisen aktiivisuutemme erot. Täytyy ottaa puheeksi vielä tuo luvan kanssa toimiminen:) Ja onhan tuo oma miehenikin aikamoinen komistus joka saa naisten sukat varmasti pyörimään jaloissa. Soisin satunnaisia ulkopuolisia panoja myös hänelle. Ajatus jopa kiihottaa minua. Katsotaan nyt mihin asiat johtaa...

    • Kuukkeli-76

      Herr Lederhoselle tässä sananen myöskin, olen itse asiassa aika pitkälle samalla linjalla kanssasi. Itsekin nuorempana fantasioin vanhemmasta miehestä ja olipa noita muutamia kokemuksiakin vanhemman miehen kanssa, mutta nyt se vaakakuppi on taas kääntynyt toiseen suuntaan.. Ei silti, en ole myöskään ikärasisti, eli kyllähän se on kokonaisuus, joka ratkaisee sen, onko kemiaa välillä vai ei, eikä ikä.

      Ja mitä tulee seksuaalisuuden kukkaan puhkeamiseen, niin ainakin omalla kohdallani on allekirjoitettava tuo, että olen puhjennut kukkaan vasta kolmenkympin jälkeen enkä todellakaan pelkää näyttää tai kertoa mistä pidän/mikä tuntuu hyvältä. Tai tehdä toiselle hyvää.

      Ja HotMaMa.. kannattaa tosiaan keskustella, eritoten, jos miestäsikin sattuisi kiihottamaan kenties se, että olisit toisen miehen kanssa.. tai ehkä joku ns. parinvaihto voisi olla "se juttu", jos se molemmista hyvältä tuntuisi ja mustasukkaisuus ei sitten pääsisi valloilleen. :) Se saattaisi olla hyvinkin sellainen kokemus, joka piristäisi teidän kahdenkeskistäkin seksielämää. :) Toki täytyy olla sitten tosiaan luottamuksen kunnossa ja avoimuus on avainsana siinä touhussa. :)

    • HotMaMA

      Satunnainen luvalla vieraissa käyminen tai parinvaihto ois kyllä mun juttu ja omalta osaltani mustasukkaisuus ei kyllä olis ongelma. Tiedän että itsetuntoni kestäisi täysin vaikka mieheni kävisi panemassa kauniita nuoria tyttöjä. Pieni mustasukkaisuushan on mielestäni aika ihana tunne, joka saa sellaisen himokkaan kilpailuvietin päälle! Mieheni vaan on tietyllä tavalla herkempi, helpommin mustasukkainen ja jäisi ehkä pohtimaan asioita liikaa jälkikäteen. Tai sitten vain oletan niin olevan. Rehellisillä pelisännöillä voisi asiaa kokeilla eikä alkaa sooloilemaan. Tilit tasan niin ei tuu kummallakaan mitään sanottavaa. Ja niinkuin Kuukkeli-76 sanoikin niin avoimuus on kaiken sen avainsana. Olis kiva kuulla kokemuksia toisilta pareilta miten tollaset toimiluvat ja vaihdot on oikeasti käytännössä onnistuneet??

    • Kuukkeli-76

      Jeps, avoimuus on tosiaankin se päivän sana, mikäli lähtee kokeilemaan ulkopuolisia suhteita yhteisellä sopimuksella. Siinä mielessä parinvaihto voisi olla se helpompi tie.. :) Jos kaikki tapahtuu omien silmien alla, mustasukkaisuuskin hälvenee helpommin.

      Itselläni on kokemusta parinvaihdosta, joka oli parinvaihtoa sillä tavalla, että oli yhteisiä illanistujaisia, saunomishetkiä ja rentoutumista toisen pariskunnan kanssa, ja mikäli fiilis oli kaikilla oikeanlainen, myös seksi sai astua kuvioihin. :) Jos taas ei ollut, sitten nautiskeltiin siitä yhdessäolosta ja hyvästä seurasta muilla keinoin. :) Mutta tosiaan ei ollut sellaista parinvaihtoa ikinä, että eri paikoissa olisimme kohdanneet ristiin toisiamme, vaan aina neljästään ja tosiaan siitä sitten ihan fiiliksen mukaan toiminta kehittyi.

      Vaikeutensa toki parinvaihdossakin; saada ensinnäkin neljän ihmisen kemiat toimimaan sillä tavalla, että sellainen on mahdollista (kun se jo kahdestaankin on välillä haastavaa..) ja tosiaan sen avoimuuden ja keskusteluyhteyden on toimittava kaikkien neljän välillä ja asioista juteltava suhteellisen suoraan. Ja pelisäännöistä on keskusteltava, että kaikille on selvää mitä saa tehdä tai mitä ei. :)

      Mutta mikäli ko. homma kiinnostaa molempia ja painostusta ei ole, kannattaa kokeilla. :)

      • Kuukkeli-76

        Lisäys vielä edelliseen, että se toinen pariskunta (jos ko. ratkaisuun päädytte joskus) voisi olla kenties sitten nuorempi teitä? ;) Näin sinäkin saisit maistaa sitä nuorempaa urosta, ja ihan luvan kanssa. ;)

        Itse olimme exäni kanssa ko. pariin tutustuttaessa vähän yli parikymppisiä ja toinen pariskunta taas noin kymmenen vuotta meitä vanhempia; kaikilla oli hauskaa. ;)


    • noblefinnishguy

      HotMaMa, olen 18, ja kyllä kiihottaa, sanoinkuvaamattomasti. Harmi että sinunlaisia en ole tavannut.

    • kiihotun

      samat sanat noblefinnishguy =)

    • novoikettu

      23v ikää enkä ole vieläkään päässyt vanhempaa naista kokeilemaan vaikka haluja on vaikka muille jakaa. Muutaman kerran baarissa ja muualla on ollut silmäpeliä ja hymyilyä puolin toisin naisten kanssa mutta ovat aina olleet miestensä seurassa.

      • Missä päin oot? Mä oon 34v kohta ja tahtois kokeilla nuorta urosta....


    • hupsh

      Edellisten kanssa samaa mieltä, kun vain jostain löytäisi..

    • tyytyväinen24

      Ei Puumasta kannaata puhua, jos ikäero on noin pieni ja olet itsekin vielä alle 45-50v. nainen. Kuten joku aikaisemmin jo mainitsikin. Etkä ole vielä vanha, jos olet vasta 34v.! En itse ainakaan pidä tuon ikäisiä naisia vielä vanhoina tai puumina. Tietenkin joillekin 18-vuotiaille saatat olla puuma, koska he ovat vielä niin nuoria poikia ja juuri saavuttaneet täysi-ikäisyyden. Siinä iässä lähes kaikki naiset kiinnostavat miehiä! Ja eikös puuma ole enemmänkin sellainen, joka metsästää tarkoituksellisesti ainoastaan huomattavasti nuorempia miehiä kuin itse on.

      Miksikö nuorempia miehiä kiinnostaa ikäisesi naiset? Miksi ei? Kai syy on sama kuin miksi te naiset olette kiinnostuneempia vanhemmista miehistä. Jos olet hyvin säilynyt, niin sehän on vaan parempi kuin esin. 24v. nainen ;)! Itse olen seurustellut 33-vuotiaan naisen kanssa pian 2 vuotta (olen itse 24v.) ja nykyinen suhde on paras suhde ikinä. Syyt ovat seuraavat: kaikki on aikuismaisempaa hänen kanssaan eli arki sujuu (esim. ei kauheaa mustasukkaisuutta ja riitoja muista naisista kuten aiemmissa suhteissa .), seksi sujuu todella hyvin, keskustella voidaan kaikesta. Alussa molempien kaverit epäilivät suhteemme kestävyyttä, mutta nyt ei epäile enää kukaan. Ja epäilimme itsekin. Tyhmäähän se oli, koska ikä on vain numeroita. Kaikki alkoi yhden illan jutusta. Tyytyväinen olen. kannattaa siis harkita myös meidän ikäluokan miehiä ;).

      • Anonyymi

        Tuota ei voi muuta kun kehua. Hyvä kitjoitus


    • cecilia 74

      Nyt täytyy pitää puolustuspuhe aloittajalle edelliseen kirjoitukseen liittyen. "Oikea kana munii" nimimerkille sanoisin, että tottakai seksistä saa seksipalstalla puhua. Mene toiselle palstalle, jos et kestä lukea tämän palstan juttuja. Osa naisista tuntuu olevan kateellisia niille naisille, jotka uskaltavat avoimesti esim. täällä puhua seksuaalisista tarpeistaan äitinä tai muuten vain.

      Tähän ilmiöön törmää ihan live-elämässäkin, koska monet näkevät äitiyden jotenkin huonontuvan, jos nainen puhuu seksistä ja seksin tarpeestaan. Toinen ryhmä on nämä sinkkuuden arvostelijanaiset. Itse he elävät huonoissa parisuhteissa vailla nautintoa ja siitä syystä eivät sallisi sitä muillekaan, etenkään jos kyseessä on heitä kauniimpi nainen. Vika on silloin enemmänkin arvostelijoissa, selvää kateuttahan tuo.

      Aloittaja ja kuukkeli -76:n kanssa olen samoilla linjoilla. Seksi on alkanut maistua ja halut tulla vasta päälle kolmekymppisenä. Muutos päälle parikymppiseen on itselläni valtava. Ja onhan se niin, että miehillä "se suurin" seksuaalinen kausi ajoittuu parinkympin päälle ja naisilla päälle kolmenkympin. Itselläni kokemuksia sekä reippaasti vanhemmista miehistä ja myös parista nuoremmasta. Sanotaan, että ikä ei sinänsä ole ollut seksissä ratkaisevaa, vaan kemia. Jos se puuttuu, niin seksi on tylsää. Toisaalta se, että suurin seksuaalinen aktiivisuus/kausi ajoittuu miehillä ja naisilla niin eri ikään, ei voi olla vaikuttamatta siihen, että nuoremman miehen kanssa seksi on usein hauskempaa. Ainakin itselläni on ollut ;).

      Joskus keskusteltiin naiskavereiden kanssa tuosta iästä ja seksistä. Ne, joita viehätti erityisesti vanhemmat miehet sanoivat hakevansa ensisijaisesti turvallisuuden, tasapainon ja kokemuksen tunnetta. Moni halusi oman elämänsäkin jo ns. rauhallisemmaksi. Ja kun moni vanhempi mies (siis yli 40v.) kokee itsekin jo haluavansa rauhoittua, niin silloinhan sellainen mies on hyvä. Ainoa "ongelma" saattaa olla se, että molemmilla osapuolilla on lapsia edellisestä suhteesta ja ne asiat pitää saada sovitettua yhteen. Sitten meitä oli muutama, joille mies ei saa olla liian "isähahmon" roolissa, vaan enemmänkin sellainen vapaa ja viriili- linjan mies ;). Ja silloin nuorempi voi olla parempi. Sellaista meidän kaveripiirissä ;). Toisaalta kaikki riiippuu taas yksilöistä ja molempien tarpeista eikä niinkään iästä, loppupeleissä.

      Parisuhde kärsii, jos seksi ei tunnu hyvältä. Sinuna keskustelisin ja tekisin ehdotuksia miehellesi. Älä kuitenkaan lähde pettämislinjalle. Ehkäpä voisitte pitää pienen miettimistauon ja elää hetki sinkkuina? Silloin voisitte molemmat katsoa, onko ruoho toisella puolen aitaa parempaa vai ei. Tuo Kuukkelin ehdottama parinvaihto kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta ja voisi olla jopa todella hauskaa ja piristävää. Se on tietysti hankalaa, jos oma mies on ns. estyneempi ja konservatiivisempi seksiasioissa. Kerrohan miten tilanne etenee. Olisi ihan mielenkiintoista kuulla :). Ja parinvaihdostakin voisin kuulla lisää ;).

    • HotMaMa

      Oikea kana munii, löysit hienosti asian ytimen: No todellakin seksi on mennyt päähän!! :P Ja useampaan aiempaan kirjoitukseen vedoten luovun suosiolla puuma-termin käytöstä:) Kehitystasosta puhuttaessa luulen että oma estyneisyytesi vaikuttaa siihen että niinkin hurja sana kuin "muna" saa sinut kauhistelemaan "kehittymättömyyttäni". Aikuisena ihmisenä tulisi ilmeisesti puhua siis peniksestä, siittimestä, yhdynnästä jne. Ai niin, mutta äitinä noi asiat täytyisi tietysti tyystin unohtaa vaikka ilman sitä MUNAA en olisi edes äiti!!;) Ja hyväkroppaisuus on tietysti katsojan silmässä jos rupsahtaaneesta ja ylipainoisesta tykkää. Hauskoja noi tollaset kommentit!

      Kaikki te nuoret kollit jotka ette ole löytäneen 30 leikkikaveria, niin toivotan onnea ja lähestykää vain rohkeasti potentiaalisia "kohteita", eihän se ota jos ei annakkaan.

      Cecilia 74, ihanaa kun löytyy fiksuja kanssasisaria! Äidiksi tulemisen myötä oma naisellisuuteni on jalostunut myös seksuaalisella tasolla aivan uusille ulottuvuuksille. Äitimyytti on siis kuitenkin edelleen olemassa.

      Pettämisen linjalle en tosiaankaan aio lähteä vaikka alkupään kirjoituksissa sitäkin pohdin. Täytyy vain odottaa oikeaa ajoitusta kissan pöydälle nostamisessa. Mieheni seksuaaliseen aktiivisuuteen ja kiinnostukseen vaikuttaa suurelta osilta myös työ johtavassa asemassa joka vie luvattoman suuren osan ajasta ja jaksamisesta. Ja tietysti myös lapset rajoittavat seksielämän toteuttamista esim. ihanat aamupanot on aika harvinaista herkkua. Tai sitten pitäisi herätä jo hyvissä ajoin ennen kukonlaulua toimimaan..Pitkä prosessihan tää on eikä varmasti ratkea ihan tosta noin vaan kerta heitolla. Ja ihan helpolla en periksi anna enkä usko että ero kuitenkaan olisi mitenkään se paras ratkaisu. On toi oma mies sen verran komekin ja hyvin varusteltu, jos nyt taas tästä ulkoisesta olemuksesta kaikkien iloksi mainitsen. Tuskin se nuorien poikien pyörittäminenkään kauaa jaksaisi kiinostaa ja kyllä tässä iässä elämältä sitä syvyyttäkin kaipaa. Meidän avioseksin laadun parannuksen ja ehkä myös laajennuksen aikahan tää nyt olisi. Parinvaihtoon sopivia pariskuntia ei ainakaan omasta lähipiiristä ihan heti tule mieleen. Ja toisaalta ajatus sen kohteen omaehtoisesta valloituksesta jotenkin kiehtoo. Lupaan kertoa asioiden etenemisestä jo ihan kaikien teidän rajoittuneidenkin kiusaksi, vaikka aikaahan tää eteneminen varmasti vaatii!;)

    • tyttö28v

      Ihan mielenkiinnosta kysyn, paljonko sinulla "Hotmama" on miehesi kanssa ikäeroa ja kauanko olette olleet yhdessä? Onko seksi ja siihen ajatukset olleet teillä erilaisia jo heti suhteen alussa vai onko seksi vain lässähtänyt parisuhteen ja lasten myötä? Jotenkin tästä saa sen kuvan, että haluaisit olla sinkku ja mennä mielesi mukaan, jolloin seksikumppaninkin voisi valita itse. Monelle lapsiperheen vanhemmalle käy niin, että seksielämää ei juurikaan ole ja seuraus on se, että seuranhakupalstat ovat täynnä varattuja miehiä, jotka hakevat "salaista seuraa". Naiset ilmeisesti tyytyvät tilanteeseen helpommin. Minusta helpoin olisi ottaa suhteessa taukoa, niin kummankaan ei tarvitsisi hyppiä vieraissa. Ja nämä asiat eivät ole näköjään ikäriippuvaisia, sillä seuranhakupalstoilla monen ikäiset miehet haluavat pettämisseuraa. Valitettavasti. Parempi pysyä siis sinkkuna.

    • HotMaMa

      Meillä on yhteistä taivalta takana 12v. Olen aina ollut se enemmän haluava osapuoli seksirintamalla. Suhteessamme on syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja kiintymystä johon omalta osalta vaikuttaa myös 2 yhteistä lasta. Seksimme on hyvää joskin sitä saisi omalta osaltani olla enemmän. Tietysti lasten saanti ja lapsiperheen arki tuo tullessaan kuivempia kausia kaikille ja haluaisin uskoa että asian eteen on paljon muutakin tehtävissä kuin ero ja sinkkuus.
      Sinkkuna olossa on omat houkuttelevat puolensa, mutta loppuun asti ajateltuna se tuskin jaksaisi loputtomasti innostaa.

      Haluan uskoa asioiden kehittymismahdollisuuksiin ennemmin kuin kertakäytöökulttuuriin. Suhteeseemme on mahtunut ennen lapsia eräs "kovaa mennyt biletys kesä". Jolloin petin miestäni usean eri miehen kanssa. Solmuun meni asiat pahan kerran. Mutta niistä selvittiin! Pettämisen tielle kumpikaan meistä tuskin päätyy.

      Kai meistä jotain kertoo että yhteisestä sopimuksesta mieheni kävi tasoittamassa tilit korkojen kera, eikä asia ole sen koommin vaivannut. Ja toi kyllä yhteiseen seksielämäämme toivottua kipinää ja potkua. Toki myös tuskaa ja haavojakin koska tilanteeseen ajauduttiin petoksen kautta.

      Tätä kirjoittaessani havahduin itsekkin ristiriitaan sen asian suhteen kun epäilin mieheni "estyneisyyttä" mahdolliseen parinvaihtoon tai toimilupiin. On kai meissä ihan kehityskelpoista perverssiä potentiaalia josta voisi olla apua tähän tilanteeseen. Elämä lasten, työelämän ja parisuhteen yhteensovittamisessa on saanut sellaisen pilkkeen silmäkulmassa sammumaan. Sitä täytyisi tässä nyt herätellä, ei erota.

      Tämän kirjoituksen jälkeen kaikki moralistit ja tiukkapipot, areena on teidän! Odotan jo hymyssä suin ja mielenkiinolla vastareaktioita! :D

      • hot too

        Oon kerran joutunut tällaisen miehen "kumppaniksi" joka oli vaan tasoittamassa tilejä ja tuomassa uutta kipinää riitaisaan suhteeseen. Itse olin tosissani ja sain asiasta tietää jälkikäteen. Thanks a lot!


    • HotMaMa

      Ja lisäys vielä edelliseen, mieheni on minua kaksi vuotta vanhempi. Tauko suhteestamme ei tunnu ratkaisulta ihan jo käytännön syistäkin.Jos asioita ei suhteen sisällä kehitä niin en usko että tauot siinä mitään hyödyttäisi kun ei tässä nyt eroa olla muutenkaan suunnittelemassa.

    • Cardy

      Vanhemmissa naisissa kiinnosti nuorempana se, että pimppiä tuli varmasti ilman liiallista tarvetta sitoutua. Ulkonäöllä ei yleensä ollut mitään merkitystä. Nuorempana tässä asiayhteydessä tarkoittaa 18-30v, nyttemmin olen 36v eivätkä pissikset vieläkään oikein sytytä. ( Aika harvoin kyllä on tyrkylläkään). Nykyinen naistuttavuus on kyllä 4 vuotta nuorempi joten trendi näyttää olevan laskusuunnassa...

    • pipsa30

      Nuoremmissa miehissä kiinnostaa ihan sama asia kuin edellistä vanhemmissa naisissa. Aika erikoistahan tuo on, jos ulkonäkö ei ole merkinnyt "Cardylle" häntä vanhemmissa naisissa mitään. Itse en voisi kuvitellakaan ottavani ketä tahansa ja minkä näköistä tahansa miestä sänkyyni ja oli kyse sitten itseäni nuoremmista tai vanhemmista miehistä. Etenkin silloin, jos mies on itseä vanhempi, sitä paremman näköinen pitää olla. Moni päälle kolmekymppinen mies on rupsahtaneen näköinen, jos ei pidä huolta ulkonäöstään. Rypyt kasvoissa voi tasapainoittaa hoitamalla kroppaa ja pitämällä sen lihaksikkaana.

      Samaa olen kuullut myös niiltä miehiltä, jotka pitävät hieman itseään vanhemmista naisista. Ulkonäkö on yleensä merkittävä asia juuri "hauskanpito" suhteissa, koska niissä suhteissa painottuu muutenkin seksi ja toisen ulkomuoto. Ulkonäön merkitys vähenee ihmisillä usein vasta kohti vakavampaa suhdetta mennessä ja tärkeämpää on luonne ym.

      Itseäni kiinnostaa joko oman ikäluokan miehet tai nuoremmat. Kovinkaan vanhaa en halua, koska usein vanhemmilla on takana jo avioliittoja, avoliittoja ja liuta kakaroita sekä riitaisia ihmissuhdesotkuja ex:n kanssa. Tietenkin jos tuollaiset puuttuvat, niin vanhempikin mies on ihan potentiaalinen, jos muuten on tarvittavat ominaisuudet.

      Hotmamalle sanoisin, että 12 vuotta suhdetta on jo suuri saavutus. Ja jos seksinne on kerran hyvää, niin sittenhän asiat on kunnossa. Teet vain aloitteita useammin miehesi suhteen, niin eiköhän mies joka kerta lämpene ;).

      • Cardy

        Pipsalta tuli hyvää tekstiä. Täytyyy hieman tarkentaa että myöskään nuorempien naisten suhteen ei ollut ulkonäkörajoitteita. Naisen mahdollinen seksikkyys ei ole kiinni ulkonäöstä vaan monista muistakin tekijöistä,en tarkoita varakkuutta mikä tekee miehestä kuin miehestä halutun... Takanani on avioliitto, pari huippuskidiä löytyy joten suvunjatkamispaineet on ohitettu. Aivan tuohon 12 vuoden suhteen rajapyykkiin en päässyt vaan meno tyssäsi 11v paikkeille. Nykyään olen nostanut rimaa naisväen suhteen ulkonäkökriittisempään suuntaan. Himourheilulla ruho on edelleen hyvässä kunnossa ja ulkonäön suhteen jotkin geenit ovat suotuisia joten kysyntä ja tarjonta kohtaavat suht. usein.


    • maggot90

      itse olen 20v nuori mies ja nyt vuoden aikana alkanut vanhemmat naiset kiinnostamaan joten sopii ottaa yhteyttä :)

    • mikko 26v ..

      Hotmama alkaa olla naisen parhaassa seksi-iässä. Eikös teillä naisilla seksihimot ole parhaimmat yli 30v. alkaen. Näin olen lukenut jostain ja kokenutkin. Kyllä mua kiinnostaa enemmän juuri sun ikäluokan himokkaat naiset kuin päälle 20 v. vähän lapsellisetkin pissikset. Kummastakin on kokemusta ja on suuri ero. Te yli 30 v. ootte vaan enempi HOT ja muutenki kuin sängyssä!

    • Lomalla kerran

      Lomamatkalla, ollessani vähän yli viiskymppinen, samassa hotellissa oli 19-vuotias kevään ylioppilas rentoutumassa ennen opiskelun alkua syksyllä. Itse olin yksin mieheni työkiireiden takia. Nuori mies oli myös yksin, koska kuulemma halusi tutustua uusiin paikkoihin omin päin ilman porukan paineita.

      Kundi katseli minua kiinnostuneena, tuppasi seuraan rannalla ja retkillä, ja olin vähän kiusaantunut, mutta kaveri oli mukava ja ikäisekseen kypsä, ja kieltämättä hyvän näköinen.

      Sinnikäs piiritys tuntui hyvältä, ja lopulta annoin periksi. Nautin aivan mielettömästi nuoresta lomarakastajasta. Hän oli koko ajan käsineen rintojeni kimpussa ja imemässä nännejä. Ja väsymätön muna oli aina kovana. Oli mielettömän ihanaa olla haluttu ja rakastella joka päivä kahden viikon ajan. En ole katunut yhtään lomaseikkailuani.

    • laRE.n.

      Edelliselle: Yli 50 v. ja 19 v. on ihan eri asia kuin 34v ja 20v.! Ensimmäisen parin ikäero on jo yli 30 vuotta ja toisen vain 14 vuotta. Ensimmäisellä parilla on tuskin paljoakaan yhteistä, mutta toisella parilla voi olla.. Tuollainen yli 30 vuoden ikäero on jo vähä liikaa. Päälle 10 vuotta ei vielä mitään. Enkä ihan usko koko edellisen naisen (?) kirjoitukseen. Ehkäpä se on vain joku fantasia.

      • liikaa vaadittu

        Miksi pitäisi olla paljon yhteistä, eikö riitä että seksi on yhteistä?


    • Pitsi-88

      Kypsät naiset on mun mieleen ja tosi kiihottavia. Tollaiset 40, 50, jopa 60-vuotiaat. Aivan erityisen upeita on naiset, jotka tykkäävät avoimesti nuorista miehistä.

      Yksi vanhempien tuttavarouva, iältään vähän alle 60, antoi mulle lahjaksi pikkupaketin, kun olin intin jälkeen kakskymppisenä päässyt opiskelemaan paikkakunnalle, jossa hän asui. Hän halasi ja sanoi, että tule sitten syksyllä näyttämään, miten noi istuu. Niissä oli kuulemma vaatetavaraa, Mutta avaa vasta kun olet yksin.

      Avasin illalla paketin ja olin ensin aivan ihmeissäni, mutta sitten aloin käydä tosi kuumana. Sieltä löytyi viidet läpinäkyvät, mustat pitsistringit - miesten mallia! En tiennyt että sellaisia onkaan.

      Sovitin niitä heti ja ihmeekseni kiihotuin itsekin. Soitin lahjan antajalle, kiitin ja kerroin että en pysty odottamaan syksyyn. Lainaan huomenna vanhempien auton ja tule käymään. Nauroin vielä että rouva pääsi nyt kyllä yllättämään, haluat nuorta munaa ja vielä nätissä paketissa.

    • innokas92

      Juu-u, kyllä nuo vanhemmat naiset aina ovat jotenkin olleet kiinnostavia, siksipä että heillä on sitä kokemusta ja he tietävät mitä haluavat. Itse olen 19-vuotias ja olisi se kyllä sinunlaiseesi naiseen kiva tutustua!

    • Ei kiitos puuma

      Tuota noin, ehkä vielä tajuan puumailun jos ikäero ei ihan hirveä... mutta esim. tuttavani seurustelee häntä 25 vuotta nuoremman kundin kanssa. Eli naikkonen 45, kundi 20. Hyi.. Minusta tuo on pelkästään kuvottavaa, en voi sille mitään. Mitä yhteistä voi olla keski-ikäisellä naisella ja äidillä, ja melkein teinillä poitsulla??? Äipän omat lapset vanhempia mitä poju on...Olen itse 34v nainen... Ja olen naimisissa itseäni vanhemman miehen kanssa, en ole koskaan kokenut mitään intohimoa nuorempia miehiä kohtaan.

    • No tuohon vastaan näin että kyllä vanhemmat naiset ne parempia ovat sängyssä koettu on monta kertaa ota yhteyttä jos seuraa sinne tarvitset treenatusta kaverista

    • jos haluut munaa ni vastaa vain täs on komea sälli :D

    • Eihän tuossa sun jutussa mitään muuta väärää ole kuin tuo pettäminen, mutta minulla itellä sama juttu, että nuori pillu kiinnostaa kovastikkin, just tuommonen alun parikymppinen taikka vähän alle. Toisaalta monet nuoret naiset tyykkää vanhemmasta, joten eipä muuta kuin kohtaamisiin..

    • Anonyymi

      Olen 50v nainen ja mulla myös nuoret miehet kimpussa kun olen bailaamassa.
      Ennen se vitutti , olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Nyt mielessä käynyt että olisi kiva kokeilla nuorta miestä jolla kovat halut.

      Olen sinkku, enkä halua vakiintua

      • Kokemusta on nuoremmista ja he ei todellakaa halua vakiintua..ovat innokkaita sängyssä..
        Oispa kiva päästä nuoren miehen käsittelyyn pitkästä aikaa 😉
        Nainen 46v,vapaa enkä halua parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Kokemusta on nuoremmista ja he ei todellakaa halua vakiintua..ovat innokkaita sängyssä..
        Oispa kiva päästä nuoren miehen käsittelyyn pitkästä aikaa 😉
        Nainen 46v,vapaa enkä halua parisuhdetta.

        Mistäpäin se hakee nuorta kollia? olis yks 27v tarjol toteuttamaa unelmia :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin se hakee nuorta kollia? olis yks 27v tarjol toteuttamaa unelmia :)

        Kymenlaakso..


      • Posti ei toimi..


      • Tinde-7377 kirjoitti:

        Posti ei toimi..

        Kyllä pitäisi toimia kopioitu suoraan jos ei toimi ni laita omasi?


      • Jantteri_ kirjoitti:

        Kyllä pitäisi toimia kopioitu suoraan jos ei toimi ni laita omasi?

        Tulisko nyt..


      • Anonyymi

        Mikä estää? Itse olisin onneni kukkuloilla jos saisin olla ikäisesi kanssa. 50v. Naiset ovat monesti äärimmäisen kauniita ja seksikkäitä.


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Kokemusta on nuoremmista ja he ei todellakaa halua vakiintua..ovat innokkaita sängyssä..
        Oispa kiva päästä nuoren miehen käsittelyyn pitkästä aikaa 😉
        Nainen 46v,vapaa enkä halua parisuhdetta.

        Haluja on ain öin,päivin ja aamuisin.
        Kiihkeä nainen tulis tarpeeseen,on 50....pin villitys


      • Tinde-7377 kirjoitti:

        Kymenlaakso..

        Harmi että olet kymenlaaksosta, itse haluaisin tavata vanhempaa naista Pk seudulta.


      • Anonyymi

        Ois ihan tavata. kaikn hyvän merkeissä


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet? Tääl olis 27v


    • Anonyymi

      Olen 18v mies joka mielellään jyystäis sinua. Mistä päin olet?

      • Anonyymi

        Kato vähän ap. viestin päivämäärää! se ihminen on nyt päälle 40v ja tuskin enää elossa. On se se verran vanha!


    • Täällä myös 28v kundi etsii itseään vanhempaa naista, keski-suomen alue, nimimerkin sposti toimii, olen 182cm 82kg.

    • Anonyymi

      mahtaako foorumilta löytyä luotettavaa naista 18v pojulle?

    • Anonyymi

      Miksi vastata tämmöseen topiciin yhtikäs mitään, kun on julkaistu 2011...! =D

    • Anonyymi

      hotmama 26v opiskelija tulis mielellään hellimään

      • Anonyymi

        hmmm, ite oon 18v jätkä ja vähän kyllä noi vanhemmat kiinnostaisi... Välillä mä mietin että miksi netissä seksiseuran löytäminen on niin super vaikeeta, kun en mä voi olla ainoa jota panettaa AINA ihan saatanasti xDD. Ja sit ku mulle viel kävis just hyvin kaikki vanhemmatki! Oisko 18v hyvä sulle, mulle 26 vois olla aika passeli :)


    • Anonyymi

      Jokohan ketjun aloittaja on saanut nuorta munaa?

    • Anonyymi

      Tuo oli hassua, että 34v ikänen kutsuu itseään tavalla että olisi puuma! Eikä se nyt mahdoton yhtälö ole, että 34v ikänen nainen on parikymppisen kanssa. näitä täti juttuja on aina. Siinä jos tuo aikanaan 34v nainen on ollut yli 20v ikäsen miehen kanssa, niin ei ole mitään pahaa tai laitointa. Ei, vaikka se toinen olisi ollut 16-18v

      Tuo on kyllä vähän ristiriitainen juttu jos ihminen sanoo itseään hyvännäköiseksi. Kauneus on katsojan silmissä. Ihminen tekee itsestään toiseen ensisilmäyksellä vaikutuksen joka on 75% siitä mitä toinen kokee, ja sitä on äärimmäisen vaikea muuttaa... vaikka mikä olisi. Joskus kauan aikaa sitten juttelin netissä erään naisen kanssa joka myös kertoi olevansa hyvän näköinen. Varmaan olikin, en nähnyt koskaan känen kuvaansa. mutta mikä tässä ihmisessä jöi mieleen, niin oli se, että minulla oli hyvä olo jutella hänen kanssaan! Mutta se on muuten sata varma, että vaikka ihminen olis kuin hyvä tyyppi, niin kyllä se ulkonäkökin merkkaa aika saatanasti. Hyvä tyyppi ja itseä miellyttävä olemus, niin voi juma!

      • Anonyymi

        Joo, ja kerran kun joskus 24v ikäisenä yritin tuolla S24 Treffien puolella yhtä kolmekymppistä seksiseuraa hakevaa naista niin tää vastaa mulle "Eipä nuo puuman hommat oikein nappaa".


    • Anonyymi

      Ei siinä naamaa katota kun nussitaan taakaata päin.

    • Anonyymi

      missä päin olisit olisn 21 v kolli jätä tänne jotain vaikka puh numero otan yhteyttä et pety

      • Anonyymi

        Kumpi oot?


    • Anonyymi

      Vanhana pukkina kommentoin sen verran, että aina kun pääsee pukille, niin hoidetaan hommat niin, että ei kelloa tiirailla ja saattaa mennä kammarin puolella päivä jos toinenkin. Toki kuntoa pitää olla. Kaikki on yksilöllistä. Itsellä jo 60 ikää, nuoret tytöt tiirailee vähän siihen malliin joskus, että tekisi mieli kysyä mitä ovat vailla? Mutta siis jotain yhteenkuuluvuudentunnetta kuitenkin ehkä pitää olla, niin miksipä ei, ja iällä niin väliä ole.

    • Anonyymi

      19v liian nuori?

      • Anonyymi

        ei ole ihan hyvin käy


    • Anonyymi

      Naista ottaa nuorta munaa sisäänsä?

      • Anonyymi

        Kuinka nuori?


    • Anonyymi

      täysi-ikäinen

    • Anonyymi

      Ei ihme, että jäi kaivelemaan. Kelpaisko sulle puumaikäinen ukko. Pks.

    • Anonyymi

      Kyllä täällä Mikkelissäkin vastaavanlainen nainen kelpaisi ;) T 22v

    • Löytyykö Keski-suomesta naista kuka haluais opettaa 20v miehen alkua?

    • Anonyymi

      Elokuussa 2020 joku kaivaa vuonna 2011 aloitetun ketjun ja uskoo että nyt 45v ikäinen nainen vielä odottaa.

      Kyllä terve ja halukas nainen saa livestäkin ilman nettiä

    • ehkä ajattelit sittenkin oikein,miksi muuten et tehnyt,varmaan et halunut,jokin esti kumminkin,uskon et nuoret miehet tai miehet yleenssä haluaa vaan sitä mikä on haarojen välissä,totta on myös se et ,nuorenmat naiset niitä kiinostaa,jos ajattelet itse niin sinuakin kiinostaa nuoret miehet,fihtti fihtti,kaikille meille on kyllä seuraa jos niin haluaa.

    • Aijaijai, kyllä todella kiinnostaa!! Olen tosin 26v mutta ei kai vuoden heittoa huomaa? Olen entinen jääkiekkoilija, pidän musiikista, urheilusta, ja sen sellaista ;) ota yhteyttä jos kiinnostaa ;)

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      64
      2734
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      196
      1889
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1685
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1439
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      165
      1318
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      85
      1274
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1039
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      855
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      800
    10. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      784
    Aihe