haastateltiin Valveran ylijohtaja Marja - Liisa Partasta ja Attendo MedOnevaleen toimitus johtaja Pertti Katjalaista vale lääkäri asiasta. Kummastutti kuinka ylijohtaja Marja-Liisa Parttanen kiersi toimittajan esittämiä kysymyksiä vastaillen asian vierestäi, Med -Onen toimitusjohtaja teki selkoa heidän toiminnoistaan lääkäri valinnoista asiallisesti jokaiseen kysymykseen vastaten. Täysin epäselväksi jäikin haastattelun pohjalta jäi vähän epäselväksi mikä yleensäkkin on Valveran rooli lääkäreiden pätevyyden tarkastuksessa. Suhtaudutaanko ihmisten sairauksiin miten sattuu, Valvera on suuri yhteiskunnan verovaroin pystyssä pitämä laitos
http://areena.yle.fi/player/index.php?clip=1321860077451&language=fi
JNyt joudutaan käyttämään terveyskeskuksien lääkäri palveluita, joissa lääkäreinä työskentelee itä naapureista tulleita lääkäreitä, jotka eivät edes osaa puhua Suomea, Enempi lääkärin aikaa kuluu puhelimessa pyydellessä konsultaattiota kolleegoilta kuin potilaan tutkimessa. Kuka heidän pätevyyttään on tarkastanut? Heitä työskentelee Suomessa jo sata määrin....
Aamu televisiossa tehdyn
5
54
Vastaukset
- ullamirjami****
Kuulin TV,stä että Valveran Ylijohtaja on poistunut virasta --sanamuotoa en muista --mutta jokatapauksessa on ottanyt lomaa tehtävästään.
Kas kun osai tehdä sen --vai tuliko käsky ylempää. Onhan hän Valtion virkamies .- viime tieto.
Ei tullut käskyä itse lähti karkuun. Aiellä on jo vaadittu pääjohtajan pysymistä virassaan niin kauan kuin sotkun selvitys kestää. Ainoastaan sairaslomaa saa jos on pätevät syyt.
- jäävuoren huiputus
Tänään kerrottiin Oulun seudulla toimivan yksityistä lääkäritointa harjoittaneen yrityksen sairaanhoitajattaresta, joka oli väärentänyt paperinsa.
Radiosta kuulemastani tapauksesta muistelen naisen olleen ambulanssiyrityksen palveluksessa. Oletteko huomanneet, että kun joku iso viskaali on mokannut, hän jää välittömästi sairauslomalle? Palkka juoksee, joten tyhmäähän olisi sanoutua irti virastaan.
Tuolla ylempänä sanottiin, että sairaslomaa saa, jos on pätevät syyt...
Joko löytyi virkamies, jolla ei ole?- jv- huip
Ihan noin mutkatonta tainut olla...ministeri suositti viskaalin sairaslomaa, joku alempi osastopäällikkö epäsi sairasloman epäilyksenä "rintamakarkuruudesta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473235Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362540
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572480- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100