huomionhakuinen,itsekeskeinen minä,minä tyyppi. Nytkin on koko päivän saanut kuulla minä sitä ,minä tätä, j,n,e. Nainen keskeyttää aina toisten jutut,sanoilla niin mullakii,niin minäkin. Hehkuttaa koko ajan tulevia synttäreitä. Nyt BB vois unohtaa koko synttärit,eikö tuo Janica ole jo saanut ykkinkyllin kaikkea. Oli vaihdossa ja nähnyt paljon kavereitaan talossa ym. Janica on suloinen naikkonen,mutta aivan höntti ,
Janica on
Janiska18
1
57
Vastaukset
- Pubirusun seuraaja
Joo, hakee jatkuvasti hyväksyntää ja yrittää vakuuttaa muut ja itsensä omasta erinomaisuudestaan. Yleensä ihmisillä, jotka OIKEASTI ovat tyytyväisiä elämäänsä ja itseensä, ei ole tarvetta koko ajan harrastaa itsekehua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1454692- 1061678
- 901539
- 1061025
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka26973- 50917
- 74864
- 47763
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?113743Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?42732