Windows XP-koneessa virustorjuntaohjelmana Symantec Endpoint Protection ja ongelma seuraavanlainen:
Virustorjuntaohjelma toimii jonkun aikaa ihan ok.. Sitten yhtäkkiä tulee punainen merkki oikeaan alareunaan että symantec on poistettu käytöstä (miksi ihmeessä???) ja tietoturvasi saattaa olla uhattuna, muutamaan kertaan asensin uudelleen ja nyt taas sama ongelma! Symantec vetää Live Update päivitykset ja väittää että kone on suojattu. Kumpaa tässä nyt sitten pitäis luottaa? Kumpi on oikeessa Symantec vai Windowsin tietoturvakeskus joka väittää ettei mulla ole virustorjuntaohjelmaa?? Jostain painoin että valvon itse virustorjuntaohjelma puolta jolloin sain punaisen herjan pois ja tietoturvakeskus ilmoittaa että valvon itse.. Mutta voinko nyt tosiaan luottaa ja surffailla tyytyväisenä ja tietoturva on kunnossa? Eikö windows vaan tunnista symantecciä? Vai onko mulla liian vähän koneessa tilaa, kun "huimat" 5Gt ja rapiat jäljellä... :S Alkaa risoo tää temppuilu!
F-Securen kanssa ei ollut koskaan samanlaista ongelmaa, vaikka tilaakin oli vähempi, huoh.. Nyt ilmais kokeilu versio toisessa koneessa, kertokaapas mikä ois sitten sen jälkeen LUOTETTAVA ilmainen virustorjuntaohjelmisto kakkoskoneeseen..?
Kone poistaa itekseen Symantecin?!
hermomeneeprkl
1
130
Vastaukset
- hermomeneeprkl
eikö kellään oo tietoa??? :(
siis tosiaan symantec ei ns. "fyysisesti" poistu mihinkään, siellä se on ja saan haettua liveupdaten ja ohjelma näyttää että kone on suojattu..
mutta minkä takia windows tietoturvakeskus väittää että mulla ei olisi virustorjuntaohjelmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa711956- 1001849
- 1421753
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351369MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171255- 601219
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301102Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446953