Mikä on, kun Vihreä Haltijatar on kiinni? Ovessa ei ole mitään aukioloaikojakaan. Tietääkö joku? Ei luulisi lopettavan, kun vasta laajensikin.
Vihreä Haltijatar lopettanut?
16
4164
Vastaukset
- öÄär
Ehkä vielä on remontti kesken tai jotain ?
- Hazukka
Kyllähän se oli jo auki remontin ja laajentamisen jälkeen. Nyt on sitten ollut ihan pimeänä eikä näy remonttimiehiäkään. Mystistä.
- Herucca
Kyllä se on tainnut laittaa pillit pussiin. :(
- TOO much intiimiä
Sehän on ollut auki aina miten sattuu.
Vanha kunnon KAPTAH tilalle
- Vaihtelee
Ohi mennyt useasti olen, ehkei heitä niin kiinnosta.
Välillä auki ja välillä ei.
Sisällä en ole koskaan käynyt kun ei olunen ole mun juttu, mutta kaveri joskus valittanut kun ei ollutkaan auki. - Hazukka
No oli se taas vaihteeksi auki. On se kyllä outoa, että ollaan auki ihan silloin milloin huvittaa. Aika rentoa työntekijöille. Menevät milloin sillä tuulella ovat.
Asiakkaille huono homma.- Lavuaariin paskoja
PASKANTÄRKEETÄ MEININKIÄ KOKO RÄKÄLÄSSÄ!
- Ohi vaan !
Lavuaariin paskoja kirjoitti:
PASKANTÄRKEETÄ MEININKIÄ KOKO RÄKÄLÄSSÄ!
Näiden viimeisten omistajien aikana on ilmapiiri muuttunut huonoksi.Raha vaan kiinnostaa,asiakaspalvelu on ala-arvoista.Oli ennen tosi viihtyisä juttupaikka,ei enää.
- hihhei
Jyväskylän toiseksi paras olutravintola. Ei muuta. Old Bricks on parempi ja AINA auki.
- Myrkky Masa
Todistetusti oli auki perjantaina kun absinthtillä kävin.
- PAska paikka weeecwe
Kusipäinen baarimikko ainakin siellä on!
- Tiramisunen3
Nettiyhteyttä ei ole, mutta jukeboxi on rikki. Kirsikkaolut saa monen hymyyn, "hei en ole ennen pitänyt oluesta!!!"
- tästälisää82
Nykyään silloin tällöin tarjolla elävää musaa. Terkkuja tutuilleE!!!
- joulutonttunenolut
Tasanpa ei ole lopettanut. Miksi moisesta juttelette?
- SHS JEIKKI
Mieti vähän mitä kirjotat mitä esität?
- Hempun lanki
Tuntuu että kaikki muutkin haltijat ovat lopettaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265