Omani 50-50 tapaus
Koulussa piti ottaa tunnilla 10V mut olin vahingossa kytkenyt verkkovirtaan. Sitten laitoin _ONNEKSI_ vasta virran päälle sen jälkeen kun molemmat päät olivat kiinni vastuksessa. Normaalisti laitan aina ensin virrat ja sit varovasti kiinni ne päihin. Siitä tuli vaan 10cm korkea valokaari. Jos olisi virta ollu päällä en olis tässä kirjottamassa XD
Near death tapauksia?
4
394
Vastaukset
- asdasdhehehahu
itse kävin lähellä ollessani mopoilemassa testiajoa viritetyllä. sitten auto tuli pihasta ja vedin 70km/h päin ja polvi vähän sattu ja autosta meni valo ja puskuri vähä irto. kimposin 10 metriä taakse tuulilasista ja ajovehje meni lunastuskuntoon joten poliisit sanoivat vaan 'no ei me sitä voida testata onko se viritetty syy on ensisijassa tälläisissä tapauksissa autoilijalla.' kävi tuuri ettei tullut sakkoja. mut ei se.o paljoa iloinnut hyvä et oon täysin kunnossa. toisen kerran kun otin 100 kofeiinutablettia. vittu mikä järki siinäkin oli...
- ex MX racer
onpas näillä herroilla jänniä juttuja, olen molemmat kokenut myös itsekkin.
ja se sähkö isku tuli sähkökaapista asennuskeikalla, mistä piti olla virrat poikki vaikka ei ollutkaan. vähän se 230v räppäsi onneksi ei tullu kramppia että oisin siihen jämähtäny kiinni.
kolari auton kanssa ei millään mopolla tullu vaan 12v pikku poikana polkupyörällä tulin isoa mäkeä alas niin perkeleesti jotain 50kmh ja ristävällä tiellä oli auto menossa kun huomas että tuun vauhdilla alas niin mulkkuna konkurssi pomona ukko vetäs liinat kiinni suoraan mun ajolinjalle ja hieman sain jarruteltua mutta siitä lensin auton kylkeen osuttuna noin 7metriä ilmassa konepellin yli. polvi meni paskaks pyörän runko poikki ja vanne ihan solmuun.
on toki monia muitakin tuollasia pikku havereita käyny, mutta ei ne nyt mitään near death juttuja ole helvetti sentään.
on mulla ihan oikeakin near death juttu ja se on tapahtunu viime vuonna. MX touhuissa tuli kisa reeneissä lipattua sillä viissiin että paukkas 7-8 kylkiluuta poikki ja oikeelta puolelta ne repi mun keuhkon niin riekaleiks että töölössä leikkasivat koko keuhkosta puolet pois ja vasemmalta puolelta puhkes myös keuhko, mutta sen saivat vielä korjattua.
hengen pelasti kaverit kun tajusivat mut kääntää kyljelleen etten tukehdu vereen ennen ambulanssin tuloa
Lisää tästä tapaturmasta tänne päivittelen ihan omaan keskusteluun, koskapa nämä keuhkojen hajoamiset oli vielä pikku juttu siitä mitä muuta samassa rytäkässä kävi. seurailkaapa koska jaksan kirjotella koko stoorin otsikko liittyy jotenkin tohon crossi touhuun sitten kun jaksan sen kirjotella. - Odotellaan
mielenkiinnolla. Hengenlähtö voi olla pienestä kiinni, ei tule edes vammoja tai selviää vakavista vammoista, kuten sinä.
Itselle sattunut myrkytys, muutama isku päähän(tähtiä näkynyt ja kallon luut ritisee edelleenkin), paha ulosajo autolla, muutama sähköisku, salaman isku (johtui kauempaa, onneksi), paljon muitakin, missä olisi voinut käydä huonosti.
Kahdesti olen nähnyt "filminauhan" tilanteista, joista pelastunut onnettomuuden yhteydessä. Vanhemmiten tulee varovaisemmaksi, enkä tajua ollenkaan ihmisiä, jotka ottavat jatkuvasti älyttömiä riskejä extreme-harrastuksissa. - termomies
korjasin työharjottelussa jääkaapin termostaattia. en ollut ottanut virtajohtoa irti, koska ajattelin että termostaatin saa vaihdettua ilman vaaraa.
toisin kävi kun nojasin kädellä jääkaapin runkoon ja toisella kädellä nappasin suoraan vaiheesta kiinni.
siinä hetken aikaa sätkin johdoissa kunnes sain kuin sainkin irrotettua otteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984