ottaneet käyttöön tutin ja miksi? jos jos ei tuttia ole annettu niin miksi ei?
milloin olette
8
2912
Vastaukset
- Neiti
Hoitajat olivat yöllä antaneet vauvalle tutin...
- Tosca
Meillä sama juttu, hoitajat antoivat pojalle tutin osastolla.
- ..........
sairaalassa jo. vauvamme jotui sinivalohoitoon eikä saatu valokaappiin rauhottumaan ilman tutia... siitä jäänyt sitten tavaksi. itse en olisi muuten varmaan edes antanut tutia...
- Mam
Meillä ei ole yhdelläkään lapsella ollut tuttia. Esikoiselle kokeilimme; ostimme kaikki mahdolliset mallit ja yritimme ja yritimme, mutta tutit lensivät kaaressa yökkäyksen ja joskus oksennuksen kanssa. Sitten luovutin ja olin itse tuttina niin kuin seuraavillekin lapsille. Nuorin oli vauvana samanlainen huutaja kuin esikoinen, mutta ei kelvannut tutti, tissi vain. Kyllä olisi joskus esim. vaunuja lykkiessä ollut helppoa, jos olisi äänenvaimennin kelvannut, mutta toisaalta ihan hyvin ovat pärjänneet ilmankin.
- mamma
meillä aina imenyt peukkua,ei huolinutntuttia.vaikka jo laitoksella alettiin kokeilemaan.peukkua imi jo kuukauden iässä.
lääkäri sanoi että peukku ja tutti aiheuttavat saman verran hampaiden vinoutumista.että silleen ei oo väliä mitä lutkuttaa...- tarja
käytössä ja neiti on nyt 1v8kk ja pahasti näyttää siltä että siitä tulee koko ajan tärkeämpi kapistus,eli pitäs ruveta vierottamaan...tutinhan pystyy hävittämään mutta peukkua ei...
- claire
tarja kirjoitti:
käytössä ja neiti on nyt 1v8kk ja pahasti näyttää siltä että siitä tulee koko ajan tärkeämpi kapistus,eli pitäs ruveta vierottamaan...tutinhan pystyy hävittämään mutta peukkua ei...
Meillä on alusta saakka käytetty tuttia, kun hoitajat antoivat vauvalle jo laitoksella tutin.
Pojalla on muutenkin ollut aina kova imemisen tarve, joten olisin varmasti itsekin totuttanut vauvan tuttiin heti kotona.
Olen ihan tyytyväinen siihen, että vauvalle kelpaa tutti, auttaa illalla nukahtamaan ja rauhoittaa levotonta vauvaa. Parhaiten meidän vauvan suussa pysyvät NUK-tutit, kun ovat "suun mallisia".
Poika on nyt 4kk, joten ei ole onneksi vielä tuo vieroittaminen ajankohtaista.
Minun mielipide on siis: jos vauvalle vaan kelpaa tutti, niin siitä vaan, helpottaa monessa tilanteessa. - mamma
claire kirjoitti:
Meillä on alusta saakka käytetty tuttia, kun hoitajat antoivat vauvalle jo laitoksella tutin.
Pojalla on muutenkin ollut aina kova imemisen tarve, joten olisin varmasti itsekin totuttanut vauvan tuttiin heti kotona.
Olen ihan tyytyväinen siihen, että vauvalle kelpaa tutti, auttaa illalla nukahtamaan ja rauhoittaa levotonta vauvaa. Parhaiten meidän vauvan suussa pysyvät NUK-tutit, kun ovat "suun mallisia".
Poika on nyt 4kk, joten ei ole onneksi vielä tuo vieroittaminen ajankohtaista.
Minun mielipide on siis: jos vauvalle vaan kelpaa tutti, niin siitä vaan, helpottaa monessa tilanteessa.mun luokalla oli alaasteella tyttö joka imi vielä peukaloa, se sormi oli tosi imetyn näkönenki, paljon ohuempi ku muut sormet. tän takia meidän muksut ei oo saanu peukkua imeä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006444
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303863törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283240Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3741761- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471003Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879