mikähän on kun linkit ei aukea? Esim.näillä 24 sivuilla on linkkejä nin ensin se vetää ruudun valkoseksi ja sit ilmottaa tämä sivu ei vastaa. Sit se kysyy virheraportin lähettämistä.Niin,tohon tulee teksti et iexplore.exe ei vastaa.
linkit ei aukea
6
425
Vastaukset
- Fox
ei FireFoxilla eikä Mozillalla eikä Operalla tule mitään virheilmoituksia?
- veka
on selain ja ei ilmottele mitään
- Fox
veka kirjoitti:
on selain ja ei ilmottele mitään
tarkoitin, että linkit aukeaa normaalisti eikä myöskään tule mitään virheilmoituksia.
- veka
Fox kirjoitti:
tarkoitin, että linkit aukeaa normaalisti eikä myöskään tule mitään virheilmoituksia.
Toisella käyttäjällä linkit aukee mutta toisella ei. Mistäköhän on kyse?
- veka
veka kirjoitti:
Toisella käyttäjällä linkit aukee mutta toisella ei. Mistäköhän on kyse?
palautin viime torstain asetukset ja taas pelittää
- vanha juttu
veka kirjoitti:
palautin viime torstain asetukset ja taas pelittää
"Itse asiassa maailma luotiin viime torstaina, ja kaikki ihmiset luotiin niin, että heillä on muistikuva siitä että olisivat olleet jo aiemmin olemassa, mikä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, kun kerran kaikki luotiin viime torstaina. Jumalallehan kaikki on mahdollista. Hienointa tässä teoriassa on se, että sen täytyy pitää paikkansa, koska sitä ei voi millään tavalla osoittaa vääräksi."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973