http://www.studioamore.fi/index2.php?sivu=yhteystiedot
Oletteko miehet käyneet täällä?
Onko mukavia tyttöjä? Oletteko saaneet hyvää palvelua ja rahoillenne vastinetta?
Studio Amore jyväskylä
11
16769
Vastaukset
- vain panomies voi..
ennoo mutta vois toivoa pukilta kausaria lahjaksi
Olen käynyt muutaman kerran.Ulkolaisia tyttöjä tarjolla.Hyvän näköisiä.Hierovat ilman vaatteita joka puolelta ihanasti.Muuta ei tarjolla.Tosi rentouttavaa.
- Vanha Masa
olmi2 kirjoitti:
Olen käynyt muutaman kerran.Ulkolaisia tyttöjä tarjolla.Hyvän näköisiä.Hierovat ilman vaatteita joka puolelta ihanasti.Muuta ei tarjolla.Tosi rentouttavaa.
Ennemmin runkkaan kotona.
- Kaikellahintansa
olmi2 kirjoitti:
Kaikkea saa joka paikasta kun latoo riitävästi seteleitä pöytään.
- Anonyymi
olmi2 kirjoitti:
Peräkamari poikien avustajia
- gghhnmm
Kiinnostas kyllä...
- kfkfkfkfk
Kok2mjksia
- Anonyymi
Ajattelin Bellan käydä tällä viikolla kattomassa ;)
- Anonyymi
Bella on hyvä valinta. Miksiköhän Studio Amoren sivut ei päivity Googleen nytten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bella on hyvä valinta. Miksiköhän Studio Amoren sivut ei päivity Googleen nytten?
Menkääs nyt pilipali pojat muualle leikkimään
- Anonyymi
Sivut on häkätty
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255