siis mikä vimma, no sellainen että siirrän aina joskus huushollissa kaiken uuteen uskoon, huonekalut meinaan, ja olo tulee aina mukavaksi.
Iskeekö teihin tällaine vimma ????
Vai pitääkö aina olla sama järjestys ????
Minua piristää moinen huonekalujen siirto, kun huonekalut ja seinät ovat sellaiset, että se onnistuu.
MINUT VALTASI VIMMA
12
79
Vastaukset
- joosepki
Näin sovinistina sanoisin että näin tapahtuu kaikille naisille, tasaisin väliajoin ;)
Kun ne mööpelit on kerran saatu hyvään järjestykseen, mitäpä niitä siirtelemään. - texsanell ek
Tuttua on, ja energiaa vaativaa! Uusin silmin sitä katselee mielihyvin kotiaan:)
Vimma siinä pitääkin olla, ei muuten onnistu koska on se työtä vaativaakin! Mutta ah ja voi, kuinka hyvä mieli on kun saa uusin silmin katsella kotiaan:D
Et kai sentään yöllä mööpeleitä siirrellyt? - *Kukkahame*
Tuttua on hyvin virkistävää, patalaput vaan taitellaan huonekalujen alle ja hyvin liikkuu.
Tuo homma piristää mukavasti, on kuin uusi koti taas asua, ja samalla tulee tehtyä perusteellinen siivous.
Ei ole monta päivää kun tuon siirtelyn tein, kesäkuumalla se ei ole mukavaa.- järki päähän
Ja höpön höpön. Tuossa näkee, että on tarpeellisen tekemisen puute! Auttaisit sillä energialla muita, itseäsi heikompia.
Aivan niin, patalaput minäkin laitan koipien alle, ja näin homma hoituu, vaikka olisi raskaampikin huonekalu kysymyksessä, kun näin tekee niin mielialakin saa kuin piristys ruiskeen.
Suosittelen kokeilemaan kaikkia niitä jotka eivät ole vaihtaneet paikkaa huonekaluille niin " vaihtelu virkistää".
Mutta kannattaa ensin hyvin suunnitella mihin mitäkin aikoo laittaa, ja mitata vielä paikat, ettei tee turhaa työtä, mitä silmämääräinen teetättää.- typerää touhua
järki päähän kirjoitti:
Ja höpön höpön. Tuossa näkee, että on tarpeellisen tekemisen puute! Auttaisit sillä energialla muita, itseäsi heikompia.
kyllä fiksummat ihmiset osaa valita kerralla parhaat huonekalujen paikat, tai käyttää sisustussuunnitelijaa.
Eikös ainakin eräällä ne palkatut siivoojat voi tuon tehdä.Niistä kun niin moneen kertaan on saatu kuulla.Varastivatko ne avaimet, jäi epäselväksi. typerää touhua kirjoitti:
kyllä fiksummat ihmiset osaa valita kerralla parhaat huonekalujen paikat, tai käyttää sisustussuunnitelijaa.
Eikös ainakin eräällä ne palkatut siivoojat voi tuon tehdä.Niistä kun niin moneen kertaan on saatu kuulla.Varastivatko ne avaimet, jäi epäselväksi.Ajatus maailmasi lyö puuta heinää, mitä kuulluu siivojan tekemät työt, kun minä aloitin ketjun aiheesta vaihdatteko huonekaluja, saadaksenne vaihtelua, ja se on vielä fiksumpaa kun pystyy vaihtamaan aina vaan uudelleen niitä huonekaluja, joten älä sinä murhetta näe toisten asioista kun itselläsi ei ollut mitään järkevää sanottavaa.
Toivottavasti kukaan ei vastaa sinulle niistä avaimista, että pakahdut uteliaisuuteesi ja pahan suopaisuuteesi.
Tätä mieltä on Monicajärki päähän kirjoitti:
Nim. järki päähän
Kerrohan missä kaikessa sinä autat heikompiasi, kun yrität neuvoa muita, mutta avaa oma ketju, että voit oikein lahjakkaasti kehuskella.
Tässä iässä on tärkeää kunhan jaksaa auttaa itse itseään, itse kukin, ja jättää pois ikävät narinat toisiin kohdistuen.
- katleija
Kun 1993 muutin tähän "vanhuuden asuntooni" ja huonekalut asetettiin paikoilleen, niin siinäpä ovat vieläkin samoilla paikoilla. Niiden paikan osoitti miniäni, joka on mestarisisustaja.
Ainoastaan makuuhuonessa olen sängyn paikkaa kokeeksi vaihtanut, nyt saa sekin olla rauhassa.
Olen ajatellut että ikä on kai minut rauhoittanut, sillä nuorempana olin kova siirtelemään huonekaluja.
Olohuoneen painava pyöreä pöytä, jossa on jalka keskellä, on sitäpaitsi aivan mahdoton siirrettävä. Jo maton saaminen sen alta on vaikeaa.- m.v.
Oli se kyllä meilläkin touhua, kun vaimo oli kotona, ja asuttiin kerros talossa. Töistä tultua, portaikon oven kun avasit ja näit eteiseen. piti llukea oven päältä asukkaiden nimi uudestaan.
- Makriina ek
Minä siirtelen ilmeisesti huomaamattani huonekalut eri paikkoihin, sillä kun katselen aikojen kuluessa otettuja valokuvia lapsenlapsista huomaan, että mööpelit ovat aina eri tavalla!
- niin ikeaa
par er kertaa kassini ovat odottaneet rapulla kun olen töistä kottiin palannu. näillä vuokraemännillä on sitten ikävä sisustusidea.
olihan mulla varotuksia juhlimisen takia, valittivat liiasta mökäämisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418