nämä tarkastavat eläinlääkärit,kun eivät huolehti tehtävistään.
LUUHAAVAT
7
114
Vastaukset
- Omavalvonta....
Monilla yritysaloilla on käytössä ns. omavalvonta. Niin pitää myös maataloudessa olla, ei siitä muuten tule mitään. Eivät eläinlääkärit ehdi kiertää jatkuvasti tiloja tarkastamassa.
Jotenkin tuossa on valvonta pettänyt ja asiat menneet aivan hunningolle. Viljelijä ei ole viitsinyt huolehtia eläimistään. Ei tuollaista voi sallia. - ON SIINÄ OIKEI
OMAVALVONNAN ystävä voi v u TEIDÄN JUTTUJA,OMAVALVONTA?????? mitähän se teille kepuloisille tarkoittaa ???????
- Omavalvonta
Omavalvonta toimii erittäin hyvin esimerkiksi kaupan alalla. Kaupan henkilökunta tekee työt ennalta määritellyn ohjelman mukaan ja tekee tarkastukset esimerkiksi elintarvikkeista ohjeen mukaan. Henkilöstö noudattaa määriteltyjä hygieniavaatimuksia.
Näin asia toimii hyvin. Maatiloilla on omavalvontaa pitkällä, mutta valitettavasti jotkut viljelijät laiminlyövät asian.
- ahneet "siat"
Sikojen hoito on eläinrääkkäystä.
- Kyllääääh!
Ei ole kuulkaas pöntöt pakko syyä sianlihaa,ei oo pakko edes ajatella sikaa,ni ei mieltä pahenna... Olkaa vain kotonanne ja syökää sieniä. ELättee paremmin ;D;D
Voi luoja tätä maailmaa,ei se kerralla muutu,tai ei koskaan... menkääs HEI AKTIVISTIT KUVAMAAN LISÄÄ....muistakaa pyytää isäntäväki mukaan...vai ettekö uskalla?? :D - Muamuija
Eläinlääkäreillä on kädet täynnä työtä hoitaa niitä sairaita eläimiä, mitä tiloilla OIKEASTI on, ei ne ehdi enää pyöriä tarkastelemassa tiloilla, joille ei ole kutsuttu. Hekään kun eivät voi mennä kenenkään tuotantotiloihin kutsumatta, ilman vahvaa epäilystä tai määräystä Evirasta. Kerran vuodessa voi käydä navettatarkastuksen lain puitteissa, sekin sovitaan etukäteen, koska tilanväen kuuluu olla paikalla.
- Jussukoille
kun laaditaan lakeja niissä on aina se porsaan menevä reikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384