Peätä särköö

peätaI

Voi hyvät immeiset sentään, ko läksin assiita hoitammaa kesken aamukahavin juannin ja nyt särkköö peätä. Otin tuossa yhen kanakootin ja keitin het paikal ko kottiin peäsin niin uutta kahaveeta ja viälä pannukahavia sen olla pittää ja minä en mittää vanahaa aamukahvia jua uurelleen lämmitettynä mutta väkövää pittää olla niin et lusikka seisoo ja sualaa pittää ripotella kahvin peälle ko eihän se muuten milttään maistus. Voi yhyren kerran ja toin perrää. Kyllä kohta helepottaa kohan saa hörpättyä personkupin..

13

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peätal

Nyt alako tekkeen miäli sualakaakkua. Vaan kuka tekis mulle semmosen. Minoon jo vanaha miäs enkä ikäpäivänä leiponna mittään. Näköki tahtoo olla mitä on.
      Peänsärky män jo ohitte ko personkupin hotasin ja kaks kanakoottia.
      Tönkkösuolattuu silakkoo tos vetäsin yhen purkillisen ja ruvisleipee alle. Kyllä ol hyvvee poijjaat.

• ;)

Mikä se sualakaakku on?
        Hiukoox sua, onko tullut-------?

• peätal
        ;) kirjoitti:

Mikä se sualakaakku on?
        Hiukoox sua, onko tullut-------?

Ekkönää oo sualakaakkua ikänään syänynnä? Voe hyvvee päevee, miten se ol hyvvee. Parempee ko sokerkaakku.
        Eilen kahtoin Heikkii ja Kaijaa ja siinäko syötiin lihakeittoo ni pitihän minunki sitä saaha ja justiinsa vetäsin kaks lautasellista ja ruisleipee ja maittilaa kans.
        Personkuppii en ennee jua ettei yöunoset mäne.

• ;)
        peätal kirjoitti:

Ekkönää oo sualakaakkua ikänään syänynnä? Voe hyvvee päevee, miten se ol hyvvee. Parempee ko sokerkaakku.
        Eilen kahtoin Heikkii ja Kaijaa ja siinäko syötiin lihakeittoo ni pitihän minunki sitä saaha ja justiinsa vetäsin kaks lautasellista ja ruisleipee ja maittilaa kans.
        Personkuppii en ennee jua ettei yöunoset mäne.

No kerro jo ihimeesä, mitä se suolakakku on? Täytekakku, välisä suolakilo?
        Meillä ukko sai eilen äänellistä huutia, ko meni pihivit kärryyttämmään kengänpohojiksi.
        Lihakeitto on nii pitkäjäykköstä keitettävvää, että sitä tehesään pittää olla retkievväät mukana.
        Minen ennää juo ko kupin, korkeintaan kax koko päivänä. Olokoot vaikka kuinkaki terveellistä, se papuvelli.
        Ja mitä ihimettä on maittila?

• peätal
        ;) kirjoitti:

Meillä ukko sai eilen äänellistä huutia, ko meni pihivit kärryyttämmään kengänpohojiksi.
        Lihakeitto on nii pitkäjäykköstä keitettävvää, että sitä tehesään pittää olla retkievväät mukana.
        Minen ennää juo ko kupin, korkeintaan kax koko päivänä. Olokoot vaikka kuinkaki terveellistä, se papuvelli.

Suoloo, suoloo, enemmän suoloo. Tuukko leipommaa minulle? Nyt myö mänen kattommaa Heikkiä ja Kaijaa. Se ompi illan piälähetys.

• peätal
        ;) kirjoitti:

Maittila omp maitua.

• ;)
        peätal kirjoitti:

Suoloo, suoloo, enemmän suoloo. Tuukko leipommaa minulle? Nyt myö mänen kattommaa Heikkiä ja Kaijaa. Se ompi illan piälähetys.

Em mää viitti leipua, ko joskus yllättäin ukon niskoja. Pakkaa vaan olleen niin kutiava. Örkyt ja muut makiat turhaa lihottaa, enkä halua paksuntua.
        Piti luurata, mistä se suolakakku tehhään. :)

Nääkö vielä imet maitua, vasikoijen ruokaa? :))

• ee tieltä eksynnä
        peätal kirjoitti:

Maittila omp maitua.

Antaeeko tuo Niinallehi?

• peätal

Onkoha se lentsu tulossa sittenki. Nukkuin päekkärit ja heräsin kylymän tuntteesee ja tuas pitäs lähtöö assiille, ei auta mikkee. Oottako tyä potenu jo lentsuva tänä talavena?

• Voevoe

Ettei vuan olis tullunna männä iltana naatiskeltua muutannii väkevöö ku kahavia? Jotta perskeles sanon minnäinnii. Se näillännii kymmennillä tuo kuali ei kestä kovin väkeviä. Järki karkaa ja tulloo piäkipu tilalle. Minännii nappaan nyt pienennii näkäräisen ja paenun tuonnii akan vierreen pötköttämmään. Naijja napsauttaa ee jaksa ennee. Totta puhuen sanovatten, jotta paras erektiiohäereöliäke olis tuonii akanvaehto. Pittääennii harkita, josko kokkeilis moesta. Aenakin mielessä.

Miltähän tuo tuntus, jos ihka uussnii kottarainen pyöriskelis vällyn alla.
      ............olokhoon perskeles mänen koesaamaan. Lentsuva ei passoo piästää piälle.

• Harissa

Ihan kivaa jutskaa - mä skruudasin snagarilla bulin lihiksen ku oli nii frysis ja heti ku mä pääsin omaan inee join borkat. Tosin sen seurauksena notski meni snadisti pieleen, tsaikkaa ei taas viitti aina illalla dokata muute maga ei skulaa aamulla.
      Tänää lähen tsöpaa hallista jonku fisun jos se ei bungaa ihan hirveesti - lempisafkaa mulle.

• -..-

Osta silahia, tee silakkapihivejä ja tilliä.
        Nakkarin pullat vain *askattaa, pannee mahan sekasi, ja lihottaa.
        Osta kalapuikkoja, saat jauhoja mahan täyveltä.

• Harissa

Tos mun snagarilla on sellasii lihiksiä jotka on täyttä kamaa, riisiä tai ohraa ja paljo jauhelihaa, ohut taikina, ei takuulla mee maga klesaks. - Miks mä tsöpaisin fisupuikkoja, just mä bamlasin et meen halliin ostaa freesin kalan - eikä mitää saastuneita Itämeren silakoita, mä ostan lohen tai siian. Laitan uuniin herkkusienten ja valkkiksen kera. -
      Huomenna on ihana arki, ja dösat tsöraa normaalisti - meen samalla ostaa pläägät edullisesta handelista, turparissaki pitäs käydä mut taitaa massi käydä jo vähiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe