elikkäs ensimmäistä kertaa ajattelin tehdä itse kynttilöitä valmiista massasta. voiko niitä värjätä elintavikeväreillä ja lisätä ennen muottiin kaatamista massaan glitter-hileitä? pakkauksessa tuli kyllä pari väriä mukana, mutta jos ne ei kauheesti miellytä..
omatekoisen kynttilän värjäys
2
3734
Vastaukset
- piituli
Niitä värejä mitä tulee siinä valmis massan mukana voi myös yhdistellä. Mä just koklasin vihreää ja tuli tosi hienoo :) mut sinistä pitää laitta tosi vähän aina kerralla. Mut jos ei sekottaminen kiinnosta niin sinelli ainaskin myy kynttilä värejä erikseen,jokseenkin aikas kalliita mut sit netistä löytyy sellanen kun Lahtisen vahavalimo missä kans myydään eri värejä.
- hlglgjjgl
En ole itse vielä kokeillut, mutta sen verran luin, että vettä ei saa kynttilämassaan joutua, tai kynttilä räiskyy poltettaessa. Osa elintarvikeäväreistä on ainakin nestemäisessä muodossa. Räiskyykö kynttilä silloin palaessa? Kynttilävärinpitäisi olla rasvaliukoista.
Itsekin aion tehdä tänä syksynä kynttilöitä. Sydämet ajattelin punoa kalastajalangasta ja ostaa soijavahaa massaksi. Sitä saa samasta nettikaupasta, josta olen tilaamassa tarvikkeita omatekoista kosmetiikkaa varten. Väriasiaa en ole päättänyt, toisaalta luonnonvaalea on ihan ok kynttilöissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179