Club House mennyt konkurssiin

Onko Club House liikuntakeskus mennyt tosiaan konkurssiin? Olen itse ollut kyseisen liikuntakeskuksen jäsen ja tänä aamuna menin sinne niin ovessa oli lappu, jossa luki että "...kiitämme teitä 4 vuodesta, yrityksemme on menyt konkurssiin..". Miksi asiakkaita ei varoiteta asiasta? Onko síihen sitten aukeamassa jokin muu liikuntakeskus?

55

2084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Weerana

      pitkään sinnittelivät...

    • Emiliee

      Kummallista tosiaan, itse aloitin Clubhousessa käymisen elokuunlopulla, ei tainnut mulla kovin pitkät treenit olla. Mitenköhän kuukausimaksut ja avainpantti? Ja missäköhän voisi olla yhtä hyviä liikuntakeskuksia? Niin paljon kysyttävää!

      • odijcfod

        samanlaista salia ei löydy kyllä mistään mutta onhan noita muita saleja ympäriinsä. toivotaan et tilalle aukee jokin muu sali.


      • Baras salilta

        Löytyisikö Catanin uudisasukkaat peleihin hurahtanutta,tai muuten niiistä kiinnostuneita,eteläisestä Suomesta?? Ilman ikärajoituksia..!
        Ihmisiä jotka uskaltaa tulla pelaamaan yksinkin porukkaan,vaikka ei tuntisi muita pelaajia ennestään??
        Minulta löytyy kolme erilaista Catan peliä esim Merenkävijät..
        Parasta peleissä sosiaalisuus sekä sopiva jännitys.. Halpaakin kuin hammastahna verrattuna rahapokeriin tai sököön)).
        Myös muitakin lautapelejä minulta löytyy n15 kpl erilaista.
        Catanin Uudisasukkaat pelistä löytyy tietoa netistä ihan kivasti suomeksikin googlettamalla,YouTubesta tai wikipediasta..
        Ota yhteyttä [email protected]


    • hiusclub

      Talossa tapahtuvista muutoksista huolimatta parturi-kampaamon toiminta jatkuu normalisti!

    • kusetusta!!!

      Tuskin kukaan tulee saamaan takaisin mitään saataviaan, kun ei ole mitään mistä maksaa. Kiva niille, jotka esim. maksoivat juuri vuoden jumpat kerralla. sinne meni rahat. >:( ja on todella pöyristyttävää, että on laillista kusettaa asiakkaita??? kyllä omistaja on varmasti tiennyt jo pitkään, että konkurssi on ovella. viedään vaan rahat kaikilta :(.

    • Emiliee

      Kyllä mä uskon kuitenkin että ne raha-asiat hoituu jotenkin.... Toivottavasti ...!

    • -

      eikös siellä käynyt ihmisiä kuitenkin aika paljon?

    • hytss

      joo siellä kävi, varsinkin klo 18 jlk oli ihan täynnä...oli laajat ja mahtavat ryhmätunnit...todella harmittaa että menivät konkkaan

      • kävijä

        Täynnä? Ei ollut koskaan kun muutama treenaaja, kävit sitten aamusta tai illasta. Jumpissa hieman enemmän. Hieno sali, mutta huono vetäjä!


    • Kuikkis87

      Ei yllättänyt pätkääkään. Varmaan kannattavampaa pitää sitä karaokeräkälää alakerrassa.

      • Idän puutarhapiha

        > Ei yllättänyt pätkääkään. Varmaan kannattavampaa
        > pitää sitä karaokeräkälää alakerrassa.

        Mikä ihmeen räkälä? Harvinaisen siisti paikka - suorastaan ylellinen.
        Asutko jossain keskustan koirankopissa ja ahdistuneisuuttasi haluat mollata kauempana asuvia (varsinkin idässä asuvia) räkäläluusereiksi nostaaksesi omaa statusta? Eli jonkinmoinen Jari Tervo -kompleksi?


    • Surkeeta

      Periaattees on aika vaarallista maksaa mitään etukäteen oli kyse sitten matkasta
      tai tilaustavarasta koska vaikka rahoja joskus myöhemmin vois saaha takaskin ei saa hyvitystä
      vaikka rautakauppias kuinka möis ja tahtois rahastaa ennen tavaran saapumista.
      Joten ei oo eka kerta kun jotakin outoa tapahtuu yllättäen?
      Suurimpia firmoja velkasaneerattiin ennen heti kun ne oli menossa konkurssiin
      nykyään taidetaan velkasaneerata euroopan surkeimpia pankkeja ja talouksia
      arvatkaa kenenkä rahoilla?

    • clubbari myös

      Noh... harmittaa ihan vietävästi tuo konkurssi vaikken rahoja nyt kauheasti menettänytkään, jotenkin vaan tykkäsin käydä tuolla.
      Parhaansa kai he yrittivät ja tuon karaokebaarin pystyttäminen taisi olla viimeinen oljenkorsi joka ei nyt sitten kantanutkaan. Lopun alkua oli ennustettavissa kun tuntivalikoimaa supistettiin jok'ikisen kauden alussa, viimeinen lukkari suorastaan surkea verrattuna esim kahden vuoden takaiseen. Kiva henkilökunta siellä oli ja toivottavasti jokainen heistä löytää uuden työpaikan pikaisesti.
      Kaipa siihen joku ketju avaa toimintapisteen, sitten täytyy arvioida uudelleen mennäkkö sinne vielä vai mitä tekisi.

    • SP19

      Toivottavasti paikan ostaa joku oikea kuntosaliketju (Sats, Elixia).
      Itse liityin Clubhouseen kesällä, mutta en ollutkaan kovin tyytyväinen.
      Ruuhkaa salin puolella ei ikinä ollut, mutta ainakin miesten pukuhuone oli todella ahdas. Kaappeja tais olla joku 150 kappaletta, mutta niihin välikköihin mahtui just 2 ihmistä kerralla... Todella huonosti suunniteltu pukuhuone!!! Suihkutilat taas ihan yliisot. Salin puolellakin laitteet oli mielestäni vähän huonosti sijoitettu. Itse ainakin juoksumatolla katselisin mielummin tyttöjä salilla kun tuijottaisin ankealle kadulle ulos :) Okei, olihan sielä ne televisiot... Ja mitkä ne oli ne vitun pömpelit siinä rappusten edessä. Oisko sen kulun voinut tehdä jotenkin toisin...?
      Uima-allas ihan jees, mut oisko sinnekin voinut tehdä yhden suihkun ja pienen pukukopin. Olihan se nyt ihan idioottimaista kävellä märkänä salin läpi uimaan... Haloo...!!!

      Toivon kuitenkin että toimintaa jatkuu jonkun kokeneen kuntosaliyrittäjän toimesta. Pienillä parannuksilla salista saisi oikeasti hyvän "luxussalin". Nyt se oli enemmänkin luxussali mummoille jotkä käy vähän liikuttamassa niveliä...

    • onnela?

      Miksei Helsingn kaupunki voisi alkaa ylläpitämään kuntokeskusta ? Saatais ehkä jotain vastiketta veroeuroille. Toisekseen silloin paikka olisi täynnä kaiken maailman .... no, joo.

    • Saliorpo

      Mä olin kuin puulla päähän lyöty, kun tiistaina kuulin uutisen. Olen ollut jäsen 3,5 vuotta ja tykännyt tosi paljon jumpista, itse salista en niinkään välitä. Paikka oli hyvä ja henkilökunta ystävällistä ja jumppaohjaajat ammattitaitoisia. Vuosaarelaisena jään kyllä kaipaamaan paikallista hyvää salia, jossa olisi monipuoliset jumpat, voi kun esim. SATS avaisi täällä!

    • Jore28

      Toivottavasti ei ainakaan Elixia. Olisi ollut kiva kun joku suomalainen olisi jatkunut eikä aina noita ulkomaisia ketjuja.

    • TeeMee

      Yhtä asiaa vain ihmettelen...
      Mikä ihme siitä Clubhousesta teki "luxus" salin??? Missä se "luxus" on??? Mielummin joku Flamingon Finnbody/Elixia on Luxus!!! Se on oikeesti hieno ja ennenkaikkea TOIMIVA sali! Mahdollinen uusi yrittäjä voisi ottaa sieltä mallia!!!

    • Harmittaa edellenkin todella paljon sillä nyt ei oo enään treenipaikkka.. Ehkä voisi harkita tonne vuosaaren uimahallille saliin..

    • Jani3324

      Sääli että Suomen tasokkain sali ei kelvannut Vuosaareen

      • treeniä

        Kotimainen kuntokeskusketju Fressi on ostanut sen. Eli siitä tulee Fressi!


      • ex-kävijä

        Ei ole lähelläkään Suomen tasokkainta! Muutama hilavitkutin ja siinä kaikki. Uima-allas todella hankalassa paikassa ym. Forever töölö paljon parempi esim.


    • ilouutinen

      Jippiiiiii..... Pian pääsee taas treenaamaan tuttuihin tiloihin. Kaikkea hyvää vanhalle yrittäjälle ja paljon onnea uudelle. :)

    • woot woot

      Ihanaa Fressi! Onnea uusille omistajille!

      • Vuokkilainen

        Hienoa, että saatiin uudet yritäjät. Mutta kuinkahan moni meistä entisistä Clubhousen asiakkaista on ehtinyt jo menä muualle? Itse ehdin tehdä eilen aamupäivällä vuoden sopparin Itiksessä olevan salin kanssa ja nyt vähän harmittaa... Siellä sanottiin, että heille on tullut paljon entisiä Clubhousen porukoita ja esim. omalle ohjaajalle on siksi jonoa.


    • vp

      Juupa minä tein sopparin tutun Foreverin kanssa. Enkä tosiaan enää aijo palata club houseen. Sali on pieni ja moni peruslaite puuttuu.

    • Nyt on jännittävää

      Tiistaina virallisesti ilmoitettiin, että "kaikki asiakassopimukset päättyvät tänään" eli 22.11. Ehdin itsekin peruuttaa suoraveloitusvaltakirjan ja liittyä toiseen paikkaan. Ja mitä nyt - juuri tuli viesti, että "jäsensopimukset jatkuvat entisin ehdoin ja hinnoin sekä ovat voimassa heti". Miten ihmeessä tuota nyt pitää ymmärtää? Ja mitä odottaa seuraavaksi? Eiköhän tässä tilanteessa pitäisi ottaa joka ikisen asiakkaan huomioon ja käsitellä sopimusten jatkoa tapauskohtaisesti?
      Ei kai uusi omistaja toista vanhan virheitä?

      • Vuokkilainen

        Ihmettelen ihan samaa. Onneksi olen säilyttänyt tuon viikko sitten tulleen viestin. Eipä ole kovin mukava olla kahden salisopparin loukussa, jos tuo tämänpäiväinen ilmoitus oikeasti tarkoittaa sitä, että sopimus Clubhousen kanssa onkn edelleen voimassa.


    • Ihme touhua

      Niin jos kerta 22.11 ilmoitettiin, että sopimukset on purettu niin ei niitä noin vain voida jatkaa ellei asiakas suostu tähän.

    • kuluttajan oikeudet

      Niinpä! Onko kellään tiedossa sähköpostia johon voisi valittaa asiasta?Kun vastaa clubhousen lähettämään sähköpostiin, se tulee bumerangina takaisin. itsekin olen sitoutunut muualle sen jälkeen kun sopimukset irtisanottiin ja nyt sitten yhtäkkiä suoraveloitukset muka jatkuvat normaalisti?? eikä ole ketään kehen voi ottaa yhteyttä?
      Outo toiminta vaan jatkuu!

    • Thanks but no thanks

      Samaa ihmettelen täälläkin! En todellakaan aio sokeasti luottaa siihen että toiminta jatkuu samanlaisena, vaan uusi yrittäjä saa myydä tuotteensa minulle kuten Clubhousekin aikanaan - tutustumiskäynnillä ja sopimuksen allekirjoittamisella.

      Olettehan myös tietoisia, että sopimuksissa oli 2kk irtisanomisaika! Nyt jos sopimukset jatkuvat vanhoina, olette 2kk jäsenmaksut velkaa JOKA TAPAUKSESSA.

    • Ihme touhua

      Pitäis oikeasti saada jostain mustaa valkoisella kuinka konkurssitapauksissa on laillista toimia. Onko 2 kk irtisanomisaikoja ja voidaanko sopimusta noin vain jatkaa jos se on sanottu jo irti konkurssin takia.
      Käsittääkseni olen aikoinaan tehnyt sopimuksen ClubHouse Incanto Oy:n kanssa, en Fressi ClubHousen.

    • KL

      Laitoin Kuluttajaliitolle kysymyksen jo irtisanotun sopimuksen yksipuolisella ilmoituksella tehdyn sopimuksen jatkamisen laillisuudesta uuden yrittäjän ollessa kyseessä.
      http://www.kuluttajaliitto.fi/index.phtml?s=179

      Kehottaisin kaikkia ko. tilanteessa olevia olemaan yhteydessä Fressiin (ei Clubhousen huvittavasti nimettyyn noreplay-osoitteeseen), jonka yhteystiedot omilla sivuillaan on. Jos firma on fiksu ja osaava, eivät varmasti pakota tässä tapauksessa asiakkaikseen.

      Tiistaina tulleessa tiedotteessa konkurssista ei mainittu mitään neuvotteluista uuden yrittäjän kanssa, ja keskiviikkonakaan asiasta mainittaessa ei voinut tietää, milloin ja miten mahdollinen toiminta jatkuu, joten on aika ymmärrettävää, että monet ovat etsineet uuden salin.

      Itse en ehtinyt solmia uutta sopimusta, vaikka sitä harkitsinkin, mutta en käsitä tapaa, jolla asiakkuuden siirtämistä toiselle yritykselle ilmoitetaan kysymättä jo irtisanotun asiakkaan hyväksyntää. Sen ymmärtäisin, jos tarjoaisivat asiakkuuden jatkamista samoin ehdoin, mutta tässä oli kyse rahaveloituksesta viikon sisällä tästä ilmoituksesta vailla tietoa, mitä yritys asiakkailleen tarjoaa. Vanha, neljä vuotta sitten tehty sopimus ei sekään enää ole paikkansapitävä ja silloinkin myyntitapahtumassa vääristeltiin tarjontaa vesiliikunnan osalta, joten haluaisin ensin faktat paperilla.

      Ehkä kiinnostavin piirre on se, että irtisanotun asiakassopimuksen jatkamisesta ilmoitettiin kahdeksan jälkeen sunnuntai-iltana samalla kertoen toiminnan jatkamisesta seuraavana päivänä. Hienoa sinänsä, mutta samalla pelottavalla tavalla tämä kaikki kuvastaa entisen Clubhousen valitettavaa, epäammattimaista viestintätoimintaa. Asiakkaat arvostaisivat selkeää, reilua ja ajantasaista viestintää.

      Vaikka kuinka haluaisin liikuntakeskuksen lähelleni, en tyydy mihin tahansa. Olin jo aiemmin ajatellut lähteä Clubhousesta huonon asiakaspolitiikan ja työntekijöiden kohtelun vuoksi, ja iloitsin jo ammattimaisen, kotimaisen kuntokeskusketjun tulosta taloon. Toivon, ettei ilo ollut turhan ennen aikaista ja saamme nauttia laadukkaasta palvelusta ja viestinnästä jatkossa. Pätevän porukan palkkaaminen ja kouluttaminen vaikka viestintätehtäviin auttaisi ensialkuun luomaan luottamusta, jota on jo monin tavoin horjutettu. Asiakkaita ei saa pitkäkestoisesti pidettyä semihuijauksilla, epäselvillä periaatteilla ja jättämällä huomioon ottamatta esim. muille uusille asiakkaille tehdyt tarjoukset.

    • JanicaHKI

      Onko jollain Fressin sähköpostia tai puhelinnumeroa johon voisi ottaa yhteyttä?
      Fressin sivuilla yhteystiedot ovat vain keskuksittain.

      Vaikka todennäköisesti jatkankin Clubhousessa käyntiä, teen mielummin kokonaan uuden sopimuksen Fressin kanssa, kuin että jatkan vanhaa...
      Ainakin sitten taas tietää varmasti mihin on sitoutunut....

      Olin ennen Tikkurilan Finnbodyn jäsen ja sielä konkurssi hoidettiin ehkä vähän paremmin. Sieltä otettiin henkiökohtaisesti yhteyttä ja kerrottiin vaihtoehdot., eli sopimuksen päättyminen tai uuden tekeminen Elixian kanssa. Uusi sopimus Elixian kanssa oltiin myös tehty erittäin "edulliseksi" asiakkaalle. Sama hinta kuin ennen ja kaikkien Elixia salien käyttöoikeus....

    • Thanks but no thanks

      KL: Minäkin laitoin kysymyksen kuluttajaliiton sivuilla aiheesta.

      En halua mustamaalata Fressiä, koska en ko. liikuntakeskuksesta varsin mitään tiedä, mutta toisaalta en halua sokeasti luottaa siihenkään, että heillä tosiaan toiminta ja ehdot jatkuvat kuten ClubHouse Incantolla aikanaan. Fressin hinnastopolitiikkakin on jo erilainen, heillä on perhealennukset ja kertamaksutkin käytössä, joten ClubHousen hinnastokaan ei ole enää oikeasti voimassa. Kyllä uuden liikuntakeskuksen avaaminen vaatii Fressiltä nyt MARKKINOINTIA ja myyntityötä, eikä vain vanhojen asiakkaiden kierrätystä.

      Tämän viikon jumpissa ei ole suurimmassa osassa vielä ohjaajia nimetty, enpä viitsisi ilmoittautua jos en olisi varma toteutuuko ko. tunnit.

    • Thanks but no thanks

      Clubhousen sivuilla on liikuntakeskuksen puhelinnumero, josta vielä tänä aamuna tuli ilmoitus, ettei numero ole käytössä. Soitin pankkiin, josta kehoitettiin lopettamaan itse kaikki mahdolliset suoraveloitukset ja olemaan yhteydessä suoraan liikuntakeskukseen. Tätä ei ole mahdollistettu, joten todella epämääräiseltä vaikuttaa!

      Pankista sanottiin myös, että tällä uudella toimijalla ei ole enää käytössä vanhan yrittäjän asiakasnumeroita ja suoraveloitussopimuksia, joten ilman hyväksyntääni sieltä ei voida mitään veloituksia tehdä. Toki he voivat vanhojen sopimusten pohjalta nämä sopimukset kätevästi uusia, mutta käytännössä vain, jos sopimus on minun hyväksymäni.

      Minulla ei vaan valitettavasti ole todellakaan aikaa kytätä verkkopankkia päivät pitkät, saati roikkua netissä tai puhelimessa selvittelemässä tätä asiaa! Fressiltä pitäisi nyt olla joka asiakkaaseen henkilökohtaisesti yhteydessä, eikä toisinpäin. Ottaapa päähän.

      • Clubhouse

        Hyvät Clubhouse asiakkaat, tulemme kontaktoimaan tämän viikon aikana kaikki asiakkaat halukkuudestanne jatkaa asiakkuuttanne entisin ehdoin. Joten syytä huoleen ei ole. Terveisin Fressi Clubhouse


      • kuluttajan oikeudet

        Pitäisikö laittaa Fressin-ketjun toimitusjohtajalle viestiä asiasta? Näyttää kyllä siltä että uuden Clubhouse-Fressin takana on sama porukka kuin entisessäkin ja sama toimintamalli vain toistaa itseään. Ihan uskomatonta että kehenkään ei saa yhteyttä? Ja tosiaan eihän uusi yritys voi jatkaa vanhoja suoraveloituksia?


      • ex-
        Clubhouse kirjoitti:

        Hyvät Clubhouse asiakkaat, tulemme kontaktoimaan tämän viikon aikana kaikki asiakkaat halukkuudestanne jatkaa asiakkuuttanne entisin ehdoin. Joten syytä huoleen ei ole. Terveisin Fressi Clubhouse

        Ei kelpaa entiset ehdot! Esim salin käyttöön pitää liittyä uima-altaan käyttö ilmaiseksi. Niin se on muuallakin.


      • lara35
        kuluttajan oikeudet kirjoitti:

        Pitäisikö laittaa Fressin-ketjun toimitusjohtajalle viestiä asiasta? Näyttää kyllä siltä että uuden Clubhouse-Fressin takana on sama porukka kuin entisessäkin ja sama toimintamalli vain toistaa itseään. Ihan uskomatonta että kehenkään ei saa yhteyttä? Ja tosiaan eihän uusi yritys voi jatkaa vanhoja suoraveloituksia?

        Siltä tuo juuri vaikuttaa. Toinen huomiota herättävä asia on että millainen yritys vastailee tällaisella palstalla asiakkailleen käytännön toimenpiteistä, ei kovin virallinen toimintamalli? Mietityttää myös tuo yksipuoleinen sopimuksen uusinta/jatko, onhan kuitenkin aina sopimuksessa kaksi sopijaa etttei nyt ihan sikaa säkissä voi olettaa kenenkään hankkivan.


    • Meke

      Club House meni valitettavasti konkurssiin, mutta siihen tulee jatkajaksi Fressi, pitäisi olla jo toiminnassa tänään, Hesarin uutisoinnin mukaan, mutta en tiedä miten saisi yhteyttä sinne puhelimitse, haluaisin itsekin jatkaa siellä.
      ,

    • aSampsaB

      Minä myös kysyin asiaa pankista ja sielä tosiaan sanottiin että uusi yrittäjä ei voi veloittaa suoraveloitusta vanhan sopimuksen perusteella. Jos et ole tehnyt uutta sopimusta, suoraveloitus menee vanhalle Clubhouselle (konkurssipesälle). Sitähän me asiakkaat emme tietenkään tiedä millaisen sopimuksen Clubhouse ja Fressi ovat tehneet....? Pankista kehotetttiin lopettamaan suoraveloitus ja tekemaään uusi sopimus fressin kanssa.

      Hankalia juttuja, mutta olisi tosiaan parempi että uusi yrittäjä ottaisi nyt yhteyttä kaikkiin vanhoihin asiakkaisiin ja sopimukset tehtäisiin uudestaan. Tietenkin se vie vähän aikaa, mutta ennen sitä ei yhtäkään veloitusta tulisi tehdä!

      Uskon että sielä on nyt vähän kiirettä, mutta PAREMPAA TIEDOTUSTA ASIAKKAILLE kiitos.

    • fressiläinen

      Viimeisin sähköpostiviesti oli ihan selkeä "Henkilökuntamme tulee olemaan jäseniimme yhteydessä alkuviikosta sopimusten
      jatkamisesta.".

      Itse ainakin ajattelen, että saan jatkaa sopimustani entiseen hintaan tutussa paikassa, miten helppoa ja kätevää. Lopettamisoikeus on ihan selvä, joten turha panikoida.

    • markkinat

      Minä en ole saanut ollenkaan sähköpostia ko lafkalta, vaikka heillä se kyllä on. Ei ole minun tehtävä ottaa yhteyttä ,vaan heidän. Ja sopimushan neuvotellaan uudestaan. Ei niin että automaattisesti vanhaan kalliimpaan hintaan suostun.

    • 85

      Minulle soitettiin Fressiltä. Haluatko jatkaa sopimusta vai onko jo uusia suunnitelmia? Kun vastasin että tein Elixian kanssa sopimuksen, mutta minullahan on 10 päivää aikaa perua sopimus, mutta Elixian sopimus on halvempi kuin vanha sopimukseni club Houseen. Tuli tyly vastaus: tuut sitten joskus takasin Fressiin.. Ei tarvitse palauttaa avainta. Miksi eivät tarjonneet samalla hinnalla Fressistä? Meidän perheestä lähti 2 asiakasta ja kakka maku suussa..

      • Iloinen jatkaja

        Minulle kyllä tarjottiin tuo tarjoushinta kun tein kokonaan uuden 12kk Fresin sopimuksen eilen. Vanhat sopimus olisi jatkunut entisillä ehdoilla 1 kk irtisanomisajalla suostumuksellani.


    • markkinat

      club house fressin kannattaisi nyt olla kieli keskellä suuta, jos meinaa saada edes osan vanhoista asiakkaista takaisin! Tai loppuu taas leikki lyhyeen! Muistakaa te olette asiakkaita varten eikä päin vastoin.

    • Ex E

      Onneksi aukesi uudestaan. Ehdin jo liittyä muualle mutta ei oo clubin voittanutta, ihana tulla takaisin, kiitos.

    • ch

      mitäköhän se 12kk sopimus fressille maksaa? siis vuosaaren fressissä?

    • Fressiläinen

      Aivan loistavaa että Fressi on tullut jatkamaan clubhousen toimintaa. Ehdin jo huolestumaan että nyt siihen tulee tuo elixia tai satsi. Elixian mainos joku tuli minulle kotiin kuvastaa sen yrityksen toimintatapoja. Mistäköhän tiesivät että olen ollut clubhousen jäsen. Arvelluttavaa ja moraalisesti alaarvoista markkinointia. Salikin heikohko vanhanaikainen rumilus.

    • TREENAAJA4REAL

      ON SE KIVA KU CLUBI ON TAAS AUKI. PERSEEN PAUKUTTAJAT JOTKA ON LIHAVIA LAISKOJA JA JOKSEEKIN TYHJÄTASKUJA KIRJOITTELEE TÄNNE PELKKÄÄ PASKAA CLUBISTA. KAIKKI TÄÄLLÄ SIVUSTOLLA JOTKA MUSTAMAALAA CLUBIA ON AIVAN VARMASTI HUONOKUNTOISIA LÄSKEJÄ JOILLA EI RIITÄ MOTIVAATIO TREENAAMISEEN JA SIKSI ON NII VITUN KIUKKUISIA.

    • jaaaaaahas

      ei ihme että clubhouse meni konkurssiin. olisi pitänyt jo heti arvata ja aistia ettei asiat ole täysin kunnossa. sopimukset oli oudot. vaikka liityinkin. olin tietämätön koska en ollut ennen missään kuntosalilla käynyt. onneksi irtisanomisessa ei ollut ongelmia. epäilykseni heräsi kun siellä kampaamossa vaihtui tiuhaan tahtiin yrittäjät samoin baarissa. kaikki olivat virolaisia yhtäkkiä. tiedä sitten.

    • Mrtre

      Ja tämä lafka jos mikä on sitä petkuttamista, asiakkaiden ja työskenteliöiden, muistakaa tampereen fressi, samat parrat asialla.

    • Bankruptcy-master

      Yksi pikku detaali tähän "omistajanvaihdos"-kikkaan:

      Kuntosali oli kiinni n. viikon marraskuussa 2011. Asiakkaat maksoivat, kuten aina, etukäteen esim. kuntosalin kk-maksun, mutta eivät voineet käyttää palveluja tuona aikana, kun paikka oli kiinni. Uusi omistaja ei nyt suostu hyvittämään tuota menetettyä marraskuun ajanjaksoa takaisin, koska asia ei kuulu heille (kauppa on tehty tuon ajanjakson jälkeen). Fressi ilmoittaa, että mahdollinen takaisinperintä tulee tehdä konkurssipesältä (eli helvetin yksinkertaista!).

      En tiedä juridiikasta, mutta eivätkö vastuut siirry lainkaan kaupan yhteydessä uudelle omistajalle? Jos ei, niin tämähän on oiva tapa pyyhkäistä kaikki vastuut (asiakkaille, pankille yms.) ja aloittaa uusi yritys puhtaalta pöydältä.

      Fressin oikea tapa toimia olisi antaa esim. joulukuun harjoittelu ilmaiseksi asiakkailleen tästä säätämisestä johtuen, eikä laskuttaa viimeiseen penniin asti kaikkea mitä irti saa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2480
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      998
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      65
      841
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe