ryysyranta pub

roooperttiii

hola! onko kenelläkään tietoa on ryysyranta -ravintola vielä olemassa ja jos on niin onko vanha paikka Agaethe-park vai onko muuttanut ja jos on , niin missä nyt. kiitos tiedoista.

33

4263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kippis

      Viime maaliskuussa oli ainakin entisellä paikallaan, samoin Ale pub.
      Lisäksi Ryysyrannan vieressä oli vielä pieni ravintola, jossa oli suomalainen henkilökunta ja näkyi Suomen tv-kanavia. Asuimme silloin Agaetessa.

    • sisko.

      Siellä vanhalla paikalla olivat kaikki paikat.

    • Talviasukas

      Ja ovat tänäänkin, Bistro Pepper, Ryysyranta ja Ale-Pub.

    • oikeapaikka

      Ryysyrannassa ei käy kukkaa... Tiffanyyn kun askeleemme johtaa, neonvalot hohtaa ja Amigossa syömme lohtaa,,, Hiio-hoi!

      • Lohta?Ei kiitos

        Tiffanyn henkilökunta se vaan jaksaa täällä mainostaa.


      • RYYSYLÄ..EI.EI
        Lohta?Ei kiitos kirjoitti:

        Tiffanyn henkilökunta se vaan jaksaa täällä mainostaa.

        Minust tuntuu ett Ryysylän jengi on aloittanu oman ilmaisen mainoskamppanjan näill sivuil. EIKS MEE PUTKEEN?


    • Hei

      Moi!
      Tulin ryysyrannasta kanarian kotiin 30 min sitten, silloin oli täsy meno päällä.

      • MOIIIi

        Hei Moi!
        Kirjoittaja taisi olla niin huppelissa , kun kirjaimet meni sekaisin. Ei ole ihme kun ryysyrannassa oli sekaisin asiakkaat ja omistajat.Pirjolle ja Jussille maistuu!!!!!!!


    • tennisukatrullalla

      Ryyskän tätsi meno on kaksi asiakasta ja tarjoilija eipä sinne enempää mahdukaan. porukat oli tifanis kuten every day and night

    • EN Ryysyile

      Ryysyranta on pohjanoteeraus kun pistetään arvosteltavaksi Kaliion pahimmat pubit ja kyseinen Ryysyranta. Kun lentokoneessa ei voi enää sikailla niin sinne kerääntyy matkailijoiden pohjasakka . Allekirjoittaneella on kaksi vierailua kyseisessä paikassa.
      Eka ja toka ...... EN ALENNU RYYSYRANNAN tasolle haluan nauttia lomani fiksumpien seurassa

      • Toistaiseksi 2?

        Aika usein, kun käy jossakin kaksi kertaa, siihen sisältyy ensimmäinen ja toinen kerta (eka ja toka). Jotkut mainitsevat yhden kerran riittävän ja se usein mainitaan leikkisästi: "kaksi kertaa - ainoa käynti oli samalla ensimmäinen ja viimeinen":)
        Oliko ilmoituksesi väliaikatieto ja oletko jo suunnitellut kolmatta vierailua. Äläkä huolehdi, ei sinun tarvitse mitenkään alentua...


      • Rantojen ryysy

        No kyllä paikan pitää olla nimensä veroinen!


      • fiksujuttu

        siis itseäsi fiksumpien.....;) ...aika helppoa...


    • vilperi571

      Viimeksi kun Inglesissä asusteltiin reilu vuosi sitten maaliskuussa, niin tuli parina ehtoona ryyskässä poikettua; porukkaa runsaasti ja jutuseuraa oli tarvittaessa tarjolla ja ihan rauhallista "kotikapakan" tunnelmaa. Yksinkin sai istua jollei ollut juttutuulella mikäli tyhjän pöydän löysi; yleensä ei löytynyt. ;)
      Tarjoilu toimi ja pientä suomilisää hinnoissa oli, mutta nekin sieltä maltimmisesta päästä. :)
      Mollatkaa vapaasti vaan, mutta jos ohitse kuljen, niin paukun tai kaljan käyn kyllä tempaisemassa hetulaan ja oheistoimintana vilkuilen onko naamatuttuja!! :)

      Tiffanyn suuntaan en edes tee sitä pienempää tarvetta! :(

      • relataaaann

        Voi Vilperi Parka!!! Onks se Tiffanin komea Toni päässy hoiteleen sun vaimos ku itellä ei toimi ilman Viegraa...............Oon huomannut sun raapustuksista hyvin negaatiivisen .kateellisen ja mustamaalaavan asenteen Tiffania kohtaan. Eiks tämänkin keskustelunaihe ole ryysyranta...........älä hypi sivuun asiasta....


      • vilperi571
        relataaaann kirjoitti:

        Voi Vilperi Parka!!! Onks se Tiffanin komea Toni päässy hoiteleen sun vaimos ku itellä ei toimi ilman Viegraa...............Oon huomannut sun raapustuksista hyvin negaatiivisen .kateellisen ja mustamaalaavan asenteen Tiffania kohtaan. Eiks tämänkin keskustelunaihe ole ryysyranta...........älä hypi sivuun asiasta....

        Muutaman kerran olen siinä mestassa pyörähtänyt, mutta ei se eikä apinaniitty ole mun paikkojani ja nyt myös mummola on omistajavaihdoksen myötä mennyt sen verran alaspäin, että jatkossa jää väliin.
        Mä kerron ihan omia mielipiteitäni mun kannalta ja jos sävy on negatiivinen jotain paikkaa kohtaan, niin se on vain mun mielipiteeni; jokainen menee sinne missä tuntee olonsa kotoisaksi ja esim. viimeinen kokemus ryyskästä ei ollut positiivinen; ellei Mia olisi ollut paikalla, niin paukku olisi jäänyt ottamatta. :(


      • vilperille
        vilperi571 kirjoitti:

        Muutaman kerran olen siinä mestassa pyörähtänyt, mutta ei se eikä apinaniitty ole mun paikkojani ja nyt myös mummola on omistajavaihdoksen myötä mennyt sen verran alaspäin, että jatkossa jää väliin.
        Mä kerron ihan omia mielipiteitäni mun kannalta ja jos sävy on negatiivinen jotain paikkaa kohtaan, niin se on vain mun mielipiteeni; jokainen menee sinne missä tuntee olonsa kotoisaksi ja esim. viimeinen kokemus ryyskästä ei ollut positiivinen; ellei Mia olisi ollut paikalla, niin paukku olisi jäänyt ottamatta. :(

        Hei vilperi! Voisitko kertoa millä tavalla mummola mennyt uusien omistajien myötä alaspäin? Meidän poppoolle jäi päinvastainen vaikutelma, kun lomailimme lokakuun loppupuolella Inglesissä.


      • vilperi571
        vilperille kirjoitti:

        Hei vilperi! Voisitko kertoa millä tavalla mummola mennyt uusien omistajien myötä alaspäin? Meidän poppoolle jäi päinvastainen vaikutelma, kun lomailimme lokakuun loppupuolella Inglesissä.

        Käytiin emännän kanssa pienellä iltasightseeingillä Inglesin puolella ja kävelyiden jälkeen jotain kevyttä iltapalaa teki mieli, mutta vaihtoehdot olivat aika vähissä ja ne eväät mitä söimme eivät todellakaan olleet mitään kulinaarisia nautintoja. Jopa allekirjoittanut pystyy parempaan suoritukseen. :)
        Ja ruuhkasta ei todellakaan ollut kysymys; Apinaniitty täynnä, Ryyskä täynnä ja mummolassa meidän lisäksi yksi asiakas. :)


      • Anonyymi
        vilperi571 kirjoitti:

        Muutaman kerran olen siinä mestassa pyörähtänyt, mutta ei se eikä apinaniitty ole mun paikkojani ja nyt myös mummola on omistajavaihdoksen myötä mennyt sen verran alaspäin, että jatkossa jää väliin.
        Mä kerron ihan omia mielipiteitäni mun kannalta ja jos sävy on negatiivinen jotain paikkaa kohtaan, niin se on vain mun mielipiteeni; jokainen menee sinne missä tuntee olonsa kotoisaksi ja esim. viimeinen kokemus ryyskästä ei ollut positiivinen; ellei Mia olisi ollut paikalla, niin paukku olisi jäänyt ottamatta. :(

        Moro Vilperi tavataanko pitkästä aikaa Granilla? Ei oo miestä näkynyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro Vilperi tavataanko pitkästä aikaa Granilla? Ei oo miestä näkynyt!

        Näet Vilperin joskus aikanaan autuaammalla paratiisisaarella.


    • Joulukuussa jälleen

      Hyvä kommentti Vilperi , hyvin huomaa tästä viestiketjusta
      kuka on oikeasti vieraillut ko.paikassa , se on oikein siisti ja miellyttävä
      mesta mihin aikaan vuorokaudesta tahansa , toivottavasti nuo muutamat kommentoijat pääsisivät joskus siellä edes vierailemaan.
      Mulla taas joulukuussa matkaa pukkaa.Ikävä etten pääse miitinkiin,olen Granilla vieraillut yli 20 kertaa ja lukenut sun juttuja jo
      vuosia, kiitokset niistä.

    • ketopela

      Mä tykkään Ryysyrannasta, tykkään myös Kallion "räkälöistä" kun nyt joku Ryysistä niihin vertas :) Oon 3-kymppinen naisihminen (Stadista), enkä kyllä voi sanoo, et Tiffanyssa viihtyisin yhtä drinkkiä pidempään - on se jotenki niin korni :D Mut selkeesti onkin enemmän varttuneemman väen mieleen ;) Kerran olin siellä kattomassa "Elvis" -shown, se sopi kyllä ku nenä päähän sinne peilien ja discohileitten sekaan!

      Sitäpaitsi Ryysyrannassa soi hyvä musiikki ja ainakin viime talvena siellä oli ihan huippukivat tytöt töissä!

      Kolmisen viikkoa ni pääsen kattomaan, onko meno entisellään :) Irkkupaikoissa mun tulee kyllä eniten käytyä, koska Irlanti on mun toinen kotimaa.

    • dondon

      Pahus ko piti varata tänää halavalla reissu graniin tammikuulle mut unohin.
      Nooh eiköhän löydy myöhemminkin et pääsee taas ryyskään tuttuja moikkaan.
      On se vaan kiva ko sinne menee ni on hetkessä paukku edes, jos ei muut tarjoo ni isäntä. Noista kallion paikoist en tiiä, Suomes en semmosis käy ja en oo varma
      kuuluisinko kastini mukaan ryyskäänkään, mut kivaa porukkaa ja samanlaisii ko minä - jotka uskaltaa hyppiä aisan yli.

      • ROOOPERTTIII

        hola! kyllähän vilpertti on hyvinkin realistinen, antaessaan tietoa kanarian asioista.mielipiteet pubeista ym. ovat kuitenkin makuasioita. tosi-asiahan on ,että ryysyranta on " must" , perusravintola suomalaisille. jos joku hakee hienompaa ravintolaa/seuraa, niitä löytyy kyllä kukkaron mukaan. en ole muutamaan vuoteen käynyt inglesissä , mutta kyllä kaikki ns. suomi-baarit on ihan kivoja olleet. 1.1.2012 lähtee finnair , jos lentäjät ei ole lakossa. aion kyllä olla ryysyrannassa ainakin 3.1.2012 , koska silloin täytän 60-v ja se on must. viikon matkan asustelen Puerto Ricossa ,vaimoni kanssa jonka kanssa minut vihittiin 1998 inglesissä Templo Ecumenicossa E VIVA ESPANJA


    • Anonyymi

      On Ryysyranta auki tämän talven ainankin.
      Siellä tuli pari kertaa matkan aikana poikettua.
      Nyt siis tammikuussa.

      • Anonyymi

        Nyt on helmikuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on helmikuu?

        Hieno kuukausihavainto sinulta, vai oletko epävarma kun laitoit kysymysmerkin perään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on helmikuu?

        Juu tiijän et nyt on helmikuu. Siis tammikuussa kävin Ryysyrannassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kuukausihavainto sinulta, vai oletko epävarma kun laitoit kysymysmerkin perään?

        Onko nyt helmikuu? Vieläkö Ryysyranta on auki, entä Kontulan helmi?


    • Anonyymi

      On mahotonta. Tulkaa tänne Inglesin vehreään paratiisiin.
      Olen juuri lähdössä pihvi ravintola Pepe Chiringon liha patojen äärelle herkuttelemaan.

      T: Pannunystävä

      • Anonyymi

        Ompa omituinen höpöttäjä.


      • Anonyymi

        Onpa kyllä! Erityisen tollo höpöttäjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kyllä! Erityisen tollo höpöttäjä!

        Voi että onkin omituinen höpöttäjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe