Voisiko joku kertoa tiivistetysti eri käyttöjärjestelmien ominaisuuksista :) ?
APUA TARVITAAN NOPEASTI
8
214
Vastaukset
- Hjkuuuiase
Ei.
- tiivistetysti
Linux on paras.
- ei asennu
Unixit ja linuxit voivat tuottaa yllätyksiä. Näissä tunnetusti on hankalaa asennuttaa tulostimia ja skannereita. Itselläni ei ole mikään Brotherin eikä Lexmarkin tulostin asentunut vaikka ajurit on haettu oikeilta nettisivuilta. Ainoa tulostinmerkki jossa asennus onnistuu lähes tulkoon on HP koska voidaan käyttää hplip nimistä ohjelmapakettia. Eikä se suosittu Cupskaan aina tunnista kaikkia laitteita.
Yleensäkin voisi sanoa, että unix ja linuxmaailma on täynnä kaikenlaisia ikkunamanagereita ja työpöytäohjelmia (esim KDE, Gnome jne.) mutta helppoa ja yksinkertaista tulostimen asennusta ei olla saatu aikaa. Vuodesta toiseen seurataan kyllä uskollisesti unixin tulostinjärjestelmää vaikka se tiedetään hankalaksi. Ne käyttöliittymillä leikkivät koodarit saisivat kerrankin paneutua myös tähän laitteiston asennus "ongelmaan". Moni pettyy heti alkuunsa kun ei saa asennettua edes tulostinta. Ei voi olettaa, että aloittelijat olisivat heti täysinoppineita "unixinsinöörejä".- ps-ajurilla toimii
Itse olen linuxiin ja unixeihin laittanut aina geneerisen ps-ajurin, viimeisen 15 vuoden ajan ovat kaikki tulostimet toimineet aina helposti ongelmitta.
Noita parinkympin muovirojuja tosin en ole yrittänytkään asentaa. Ps-yhteensopivuus kyllä ratkaisee monta ongelmaa. - Pentti Nelonen
Pidä pentti pääs välillä kiiinni!
- homopatman
ps-ajurilla toimii kirjoitti:
Itse olen linuxiin ja unixeihin laittanut aina geneerisen ps-ajurin, viimeisen 15 vuoden ajan ovat kaikki tulostimet toimineet aina helposti ongelmitta.
Noita parinkympin muovirojuja tosin en ole yrittänytkään asentaa. Ps-yhteensopivuus kyllä ratkaisee monta ongelmaa.Mikä on ps ajuri?
- Homma kusee
homopatman kirjoitti:
Mikä on ps ajuri?
Se on se ajuri jota käytetään kun joutuu ostamaan halvan linuxin takia uskomattoman kalliin erikoistulostimen että toimisi linuxissa.
- ps
tässä lyhyesti, kuten pyysit:
linux-distrot : toimii
Osx : karkkia, mutta toimii
Windowsit : ei toimi, viruksia, matoja, kaikkea törkyä kerääviä jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69970
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845