On liian pitkä, voiko sitä lyhentää itse? kummasta päästä kannattaa lyhentää?
alapesusuihkun letku valuttaa
13
4132
Vastaukset
- ei...
Valuttaa? Siis vuotaako se? Miten liian pitkän letkun pituus liittyy siihen että se "valuttaa".
Ja vastaus: ei voi lyhentää. Osta uusi letku. Maksaa alle 10e. - oikea nimi
Sen oikea nimi on pillu-puhelin. Kysyt rautakaupasta puhelimeen uutta sopivaa letkua.
- illupuhelin
Siis p... llu
- XXL85
Kyl niitä on eripituisia, mä ostin rautakaupasta uuden, koska oli liian lyhyt ja todella hankala sillon käyttää. kyl ne kaupassa osaa neuvoa.
- kari789
Suihkuletkun normaalipituudet ovat 150 ja 200 cm. Lisäksi niitä on jäykkiä ja notkeita. Notkea on paljon mukavampi, varsin alapesuun.
- XXL85
Nyt täytyy kyl blondin kysyä, et siis... eikös ne kaikki ole sellasii muovipintasia ja jäykkiä? anteeksi tyhmyyteni:)
- Ondrei Pällinkutka
Ei mulla ainakaan ole muovipintaista. Joskus on kyllä kumi päällä. Mutta jäykkä on. Toisinaan. Siis tarvittaessa.
- kari789
Notkeassa letkussa on kuori metallispiraalia ja sisällä on kumiletku. Jos en väärin muista, niin aikaisemmin ei muita ollutkaan. Nykyään nuo jäykät muoviset ovat tavallisempia. Meidän kotona kaikki 3 ovat notkeita, kun nuo jäykät eivät minulle kelpaa.
- XXL85
Kiitos, taas oppi jotain uutta:)
- Ammattimies 1
Siis jos bidee hana tiputtaa vettä niin tarkista onko hanan yläpää korkeammalla kuin hana. Bidee letkuja saa muös venyvänä jos pituus on kiinteällä letkulla on ongelma. Bidee hanan pää pitää olla korkeammalla kun itse vesihana koska muuten se saattaa tiputtaa vettä.
- Ondrei Pällinkutka
Jos yläpää on ylempänä, on se yläpää. Jos se on alempana, se on alapää. Mikä se sitten on, jos se on tasan?
- Toinen Latuskapää
Ondrei Pällinkutka kirjoitti:
Jos yläpää on ylempänä, on se yläpää. Jos se on alempana, se on alapää. Mikä se sitten on, jos se on tasan?
No se on tietysti tasapää.
- Anonyymi
Pillupuhelin jolla naiset pesee pillunsa! :3 puhaspillu on aina paras panna jopa lesbona ollessani niin mä panen kyllä puhtaita pilluja aina hieromalla omaani pilluani toisen naisen pillua vasten orgasmille asti molemmilta yhtä aikaa ja nuolen kans pullua niin että toiselle naiselle tuottaen orgasmin ja myös annan panna minuakin toisen naisen käyttäen strapon dildoa :3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552676Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52188Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101138Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811133Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783