On liian pitkä, voiko sitä lyhentää itse? kummasta päästä kannattaa lyhentää?
alapesusuihkun letku valuttaa
13
4276
Vastaukset
- ei...
Valuttaa? Siis vuotaako se? Miten liian pitkän letkun pituus liittyy siihen että se "valuttaa".
Ja vastaus: ei voi lyhentää. Osta uusi letku. Maksaa alle 10e. - oikea nimi
Sen oikea nimi on pillu-puhelin. Kysyt rautakaupasta puhelimeen uutta sopivaa letkua.
- illupuhelin
Siis p... llu
- XXL85
Kyl niitä on eripituisia, mä ostin rautakaupasta uuden, koska oli liian lyhyt ja todella hankala sillon käyttää. kyl ne kaupassa osaa neuvoa.
- kari789
Suihkuletkun normaalipituudet ovat 150 ja 200 cm. Lisäksi niitä on jäykkiä ja notkeita. Notkea on paljon mukavampi, varsin alapesuun.
- XXL85
Nyt täytyy kyl blondin kysyä, et siis... eikös ne kaikki ole sellasii muovipintasia ja jäykkiä? anteeksi tyhmyyteni:)
- Ondrei Pällinkutka
Ei mulla ainakaan ole muovipintaista. Joskus on kyllä kumi päällä. Mutta jäykkä on. Toisinaan. Siis tarvittaessa.
- kari789
Notkeassa letkussa on kuori metallispiraalia ja sisällä on kumiletku. Jos en väärin muista, niin aikaisemmin ei muita ollutkaan. Nykyään nuo jäykät muoviset ovat tavallisempia. Meidän kotona kaikki 3 ovat notkeita, kun nuo jäykät eivät minulle kelpaa.
- XXL85
Kiitos, taas oppi jotain uutta:)
- Ammattimies 1
Siis jos bidee hana tiputtaa vettä niin tarkista onko hanan yläpää korkeammalla kuin hana. Bidee letkuja saa muös venyvänä jos pituus on kiinteällä letkulla on ongelma. Bidee hanan pää pitää olla korkeammalla kun itse vesihana koska muuten se saattaa tiputtaa vettä.
- Ondrei Pällinkutka
Jos yläpää on ylempänä, on se yläpää. Jos se on alempana, se on alapää. Mikä se sitten on, jos se on tasan?
- Toinen Latuskapää
Ondrei Pällinkutka kirjoitti:
Jos yläpää on ylempänä, on se yläpää. Jos se on alempana, se on alapää. Mikä se sitten on, jos se on tasan?
No se on tietysti tasapää.
- Anonyymi
Pillupuhelin jolla naiset pesee pillunsa! :3 puhaspillu on aina paras panna jopa lesbona ollessani niin mä panen kyllä puhtaita pilluja aina hieromalla omaani pilluani toisen naisen pillua vasten orgasmille asti molemmilta yhtä aikaa ja nuolen kans pullua niin että toiselle naiselle tuottaen orgasmin ja myös annan panna minuakin toisen naisen käyttäen strapon dildoa :3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768