Olen jo pitemmänaikaa seurannut sivusta tätä Helsinkiä vaivaavaa ongelmaa,
ja ihmettelen miksi ja miten tämä on nyky Helsingissä mahdollista. 2 Alan Ravintolaa
pursuaa huoria viikolla ja viikonloppuisin ja ravintola Tornin ympäristö yöllä on itseään kaupaavia Virolaisia ja Venäläisiä kaikenikäisiä 18-60 vuotiaita naisia. KAIKILTA ohikulkijoilta kysytään haluatko rakastella 150e hintaan ja asunto on vieressä,keskustassa.Tarjolla on myös autoilevia Huoria jotka vievät kotiin tai hotelliin pientä korvausta vastaan. saat myös kaksi tyttöä kerralla jos hinnasta sovitaan,kuuluu keskustelun aiheeseen.Olenkin kyllästynyt tähän ilmiöön kun asun tässä Foorumin korttelissa. otakaa kantaa tähän keskusteluun ja antakaa omaa palautetta ja toivoisin myös päättäjien lukevan ja osallistuvan keskusteluun jos näin jatkamme voitte vain kuvitella mikä on ilmiö parin kolmen vuoden kuluttua kyseisellä kaupungin osalla.
Prostituutio/huorabisnes Helsingissä
Keskustan asukas
1
503
Vastaukset
- 20
Miten tällainen yksityisyrittäminen liittyy yhteiskunnan tukiin ja avustuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661