Uus kone :) (Apua!)

Mikko627

Oon joulun jälkeen uutta konetta ostamassa ja haluun semmosen keskivertokoneen millä jotain kevyitä pelejä voisi pyörittää ja videoita muokkailla. En vaan itse ole varma että millanen sen koneen pitäisi olla tuohon tarkoitukseen, pöytäkonettaoon siis ostamassa ja hintabudjetti 500-600€. Tänne voi ja saa ehdotella vaihtoehtoja kun en itse ole varma tousta valinnasta, mutta tässä on yksi kone mitä olen katsellut ja siitä voi kertoa oman mielipiteen:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/36536/dbqgv/Acer-Aspire-X3400-AMD-Athlon-II-X3-445-6-GB-1-TB

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+1

Toihan oli hieno;)) suosittellisin tuota, ystäväll oli samanlainen ja se toimi mahtavsti:D

• perustoosa

No, luulen että tuossa hintaluokassa ihan passeli kone. Ja täyttää myös tarvevaatimuksesi kevyen pelaamisen sekä videonmuokkauksen suhteen.

• AMD prossut on paskoja eti sellanen missä on intel

• random_ääliö

Joopajoo. Ja randomi_ukon mielestä pitää koneen varmaan olla myös ylikallis mäkki johon näytönohjaimeksi kelpaa vain Nvidia. Randomi_ukko kuulunee myös intel himoissaan siihen kastiin joka kruunaa ylikalliin macbookinsa asentamalla siihen ubuntun. Sitten random_ukko opettelee 2 sudo komentoa ja tulee tänne haukkumaan AMD.n ja windowsin maanrakoon PC pohjaa ylipäätään halveksuen.

• random_ääliö kirjoitti:

Joopajoo. Ja randomi_ukon mielestä pitää koneen varmaan olla myös ylikallis mäkki johon näytönohjaimeksi kelpaa vain Nvidia. Randomi_ukko kuulunee myös intel himoissaan siihen kastiin joka kruunaa ylikalliin macbookinsa asentamalla siihen ubuntun. Sitten random_ukko opettelee 2 sudo komentoa ja tulee tänne haukkumaan AMD.n ja windowsin maanrakoon PC pohjaa ylipäätään halveksuen.

MAD on pahasti jäljessä ja bullsozer aiheuttaa pahoja ongelmia joissain softissa. Prossunani toimii intel i5 2500k ja näyttiksenä radeon hd 6950. Nvidia on ylihinnoiteltu intel ei. ja tiedoksi. mac on paskaa ja windows laatua

• Mikko627

Nii jos konetta käyttää joihinkin raskaisiin peleihin tms. niin voisi harkita mutta luulen että AMD kelpaa hyvin omaan käyttööni :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8073
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4963
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3737
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      56
      2960
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2518
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      44
      2393
    Aihe