Uus kone :) (Apua!)

Mikko627

Oon joulun jälkeen uutta konetta ostamassa ja haluun semmosen keskivertokoneen millä jotain kevyitä pelejä voisi pyörittää ja videoita muokkailla. En vaan itse ole varma että millanen sen koneen pitäisi olla tuohon tarkoitukseen, pöytäkonettaoon siis ostamassa ja hintabudjetti 500-600€. Tänne voi ja saa ehdotella vaihtoehtoja kun en itse ole varma tousta valinnasta, mutta tässä on yksi kone mitä olen katsellut ja siitä voi kertoa oman mielipiteen:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/36536/dbqgv/Acer-Aspire-X3400-AMD-Athlon-II-X3-445-6-GB-1-TB

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+1

Toihan oli hieno;)) suosittellisin tuota, ystäväll oli samanlainen ja se toimi mahtavsti:D

• perustoosa

No, luulen että tuossa hintaluokassa ihan passeli kone. Ja täyttää myös tarvevaatimuksesi kevyen pelaamisen sekä videonmuokkauksen suhteen.

• AMD prossut on paskoja eti sellanen missä on intel

• random_ääliö

Joopajoo. Ja randomi_ukon mielestä pitää koneen varmaan olla myös ylikallis mäkki johon näytönohjaimeksi kelpaa vain Nvidia. Randomi_ukko kuulunee myös intel himoissaan siihen kastiin joka kruunaa ylikalliin macbookinsa asentamalla siihen ubuntun. Sitten random_ukko opettelee 2 sudo komentoa ja tulee tänne haukkumaan AMD.n ja windowsin maanrakoon PC pohjaa ylipäätään halveksuen.

• random_ääliö kirjoitti:

Joopajoo. Ja randomi_ukon mielestä pitää koneen varmaan olla myös ylikallis mäkki johon näytönohjaimeksi kelpaa vain Nvidia. Randomi_ukko kuulunee myös intel himoissaan siihen kastiin joka kruunaa ylikalliin macbookinsa asentamalla siihen ubuntun. Sitten random_ukko opettelee 2 sudo komentoa ja tulee tänne haukkumaan AMD.n ja windowsin maanrakoon PC pohjaa ylipäätään halveksuen.

MAD on pahasti jäljessä ja bullsozer aiheuttaa pahoja ongelmia joissain softissa. Prossunani toimii intel i5 2500k ja näyttiksenä radeon hd 6950. Nvidia on ylihinnoiteltu intel ei. ja tiedoksi. mac on paskaa ja windows laatua

• Mikko627

Nii jos konetta käyttää joihinkin raskaisiin peleihin tms. niin voisi harkita mutta luulen että AMD kelpaa hyvin omaan käyttööni :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      60
      919
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      736
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe