olipa kerran pikku-kalle. Pikku-kallen lippis oli lentänyt puuhun tuulen mukana, pikku-maija kulki ohitse, pikku-kalle sanoi että hei minun lippis lensi puuhun jos haet sen niin saat 5 markkaa maija suostui. Maija meni kotiin ja sanoi: isä isä sain pikku-kallelta 5 markkaa kun hain sen lippiksen puusta maijan isä sanoi : tyhmä se näkee sun pikkuhousut! Seuraavana päivänä pikku-kallella oli lentänyt leija puuhun tuulen mukana. Maija kulki taas ohi pikku-kalle sanoi : pikku-maija voisitko hakea lippikseni puusta saat 10 markkaa. Pikku-maija teki niinkuin käskettiin maija meni heti kertomaan isälleen maija sanoi : isä sain pikku-kallelta 10 markkaa kun hain hänen leijan puusta maijan isä sanoi : etkö sä tajua se näkee sun pikkuhousut ??? eihän nää ku mulla ei oo niitä sanoi maija!
pikku-kalle vitsi!!
nopa
2
2447
Vastaukset
- nopa fani!
mistä oot oppinu ton vitsin oon nyt muuten sun fani!
- nopa
oon oppinu sen kamultani Marika : lta! ja oo vaan mun fani EI HAITTAA YHTÄÄ :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802167
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871550Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821444Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141254Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401086Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2111049- 44965
- 97895
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49805