_Kun täällä on kyselty, mistä ulkomailta kannattaa ostaa tavaraa, on yksi paikka ebay.com.
Sieltä itse olen ostanut muutamia kertoja murto-osalla Suomen hinnoista, ainakin valokuvaustarvikkeita. Ja kun kerralla ostaa samaa tuotetta parikin ja myy sitten huuto.netissä voitolla mutta alle Suomen hintojen niin eipä tuo oikeastaan edes maksa mitään.
Ebay.com
3
491
Vastaukset
- kalottitukka
Ei se ainakaanmikään halpa ole. Nikon D7000 pelkkärunko: 1150 taalaa. Sama runko cyberphoto.fi: 989 egee. Nikon D7000 18- 105 KIT objektiivi: 1440 taalaa. Sama kittipaketti verkkokauppa.com: 999 egee. Samyang 8mm fisheye 360 taalaa. Sama fisu cyberphoto.fi: 259 egee. Vain joitakin mainitakseni.
- asdfasdf
Entäs tulli? Joutuuko maksamaan suomi-veroa, jos ostaa vaikka 500€ objektiivin?
- tulli ja ALVi
asdfasdf kirjoitti:
Entäs tulli? Joutuuko maksamaan suomi-veroa, jos ostaa vaikka 500€ objektiivin?
Riippuu mistä ostaa. EU-alueelta ostetuista ei mene tullia eikä ALVia.
EU:n ulkopuolelta raja tullittomuudessa & ALVittomuudessa on jossain 45 (?)euron huitteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1082727EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291321- 981166
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas162997Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366987Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133948- 54833
- 40668
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22663Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta109625