Tarkistettaisk koulupohja kansanedustajilta mitä koulua käyneet

he

Voisi olla mukavaa vaikka lehdistä lukea ovatko kaikki edes ylioppilaita.

29

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Googlaa, kaipa se siellä selviää.

• (((((((((((

mitä se guuglaus toimittaa jos ei osaa lukea....

• Joukossa seiso!

Kyllä ne vaalimainoksissa on sanottu kuten ammatit ja työurat.
      Knnattaisi silloin lukea, kun tietoa on saatavilla.
      Eduskuntaan ei ole muuta pääsyvaatimusta kuin kylliksi annettuja ääniä.
      Liity puolueeseen ja pyri itsekin.

• hölmöille !

Itse pyrkiminen kansan edusjaksi riitä. Puolue kokous valitsee edustajat keskuudestaan. Ei sinne tuon tasoisia pönttöjä valita. Ehkä köyhien puolueeseen jos itse sitoutuu maksamaan mainoskulut ja muut puolueen näkyvyyttä lisäävät kulut.

• 09909

Seisooko sullla mikään muu kuin järki....
        kelluuko.....

• m.v.

Mitä sillä on merkitystä. Ei kansan sdustajaa valita koulutodistuksen pohjalta. Vaan kansan suosion pohjalta.
      Väitetään ettei Mietaan Jussi osannut edes aakkosia.

• m.v.

Kirjotin ihan vain hämätäkseni teitä vähän siistimmin oottakaa kun alan taas olemaan hilema,

• höntille !

No sinä kusi kuplainen m.v.: feikkaaja työnnä pääsi sen m.v:si persereikään kun sitä noin ihailet.

• ¤¤¤¤¤¤

Susta ei Hilemaa tule vaikka yrität matkia palsta kuningas m.v :tä Sulla lahoaa jo sahanpurut ontossa kopassasi.

,

• --------------
      • #########

Ketähän kiinnostaa.....ei ainakaan mua pätkän vertaa..

• --------
        ######### kirjoitti:

Ketähän kiinnostaa.....ei ainakaan mua pätkän vertaa..

Ilmeisesti aloittajaa kiinnostaa, hänelle kirjaimeni osoitin. Älä avaa linkkiä, sillähän siitä pääset. :)

• sangria 77

Ompa mukavoo porukko. Koulua on käyty tosissaan,kun mäntysuovalla kieli on
      voideltu.

• "...edes ylioppilaita"
      Mitenkähän se ylioppilaaksi lukeminen on pätevöittänyt kansanedustajaksi?

Tuskinpa siitä haittaakaan on, mutta esim. elämän koulussa pätevöityneiden työläisten joukosta melkoisella varmuudella löytyisi suuri määrä kelpo kansanedustajia, jotka on varustettu reilulla maalaisjärjellä.
      Vaikkei heillä olekaan valkolakkia, saattaa heidän lukeneisuutensa monin verroin ylittää yo-tutkinnon tason.
      Mitä koulussa hankittuun kielitaitoon tulee, sekin on saavutettavissa muillakin tavoin. Tosin Suomen parlamentissa pärjää pelkästään suomellakin.

• ullamirjami****

niin ja jos pääsee ihan ministeriksi asti --on kaikenlaisia avustajia ja Lakimiehiäkin. Heillä täytyykin sitten olla jo jonkinlainen koulusivistys --että osaavat auttaa Ministeriä.
      En tiedä --mutta näinhän sen luulis menevän.
      kielitaito olisi kuitenkin hyvin tärkeä
      Vaikka pelkällä ruotsilla ei pärjää mikä on pakko-opiskella.

• Iivarinpuolisko.

Pystymetsästä" julkiksia" vaan kerätää,sinne hinostelemaan. Monenko olette nähneet puheen vuoroja torstain istunnoissa jotain esittävän. Hyvin ovat
      tuppisuita uudet edustajamme,mutta palkkapäivä on mannaa..

• late457

PARASTAANHAN HE YRITTÄVÄT,että kansa olisi tyytyväinen. .
        Taantumaan vievät nälkä kuolemaan saattelevat ukot ja mummot.

• kompleksimies!

Teuvo Hakkaraisem koulutus:

Hakkarainen on uuden eduskunnan ainoa vain peruskoulun käynyt edustaja, Keskisuomalainen selvitti hijattain. Todistus kuitenkin osoittaa, että hän ei käynyt yläastetta loppuun.

• raha ja viisaus kulk

ee käsikädessä, oliskohan koruptio viisasta, jos niinistö mijoonillaan saa presidentinpaikan syystä ku muut on köyhiä mutta korkeasti oppineempia,,, hymmm,,,, siinä miettimistä,,,,

ei ne kaikki ole ylioppilaita, mutta muuten viisaita kuten Niinistökin on viisas mies siitä pättellen kun hänen suosionsa väitetään olevan suuremi kuin muitte korkeasti oppineepien, vaikka niinistön koulmenestys oli tosi heikko 6 keskiarvolla huiteli itensä oikustieteeseen on täytyny olla tavallista viisaampi, muilla on oltava L-n paerit ja pitkä matikka ennenkuin pääsee oikeustieteeseen.
      ei kai kansan edustajalta viiasutta vaadia kuhan ossaa olla muuten mieliksi,

jotkuhan ilmeisesti on viisaita ku niillä on mijoonia takataskussa, kuka tietää millä konstilla hankituja,,,,,

• Ei Ylenoppinut

Olen pannut merkille, että kansanedustajissa monia ylioppilaita, jotka eivät ole aloittaneet mitään jatko-opintoja, tai ovat "jonkun tieteiden ylioppilaita", vanhoina ukkoina ja akkoina.

Tässä nyt mieleen tulee esimerkiksi Heinäluoma, Guseniina, Bidee...muitakin varmaan löytyy.

Miksikähän tuollaiset "keskeneräiset ihmiset" ovat eritysisesti eduskuntaan pesiytyneet?

• Kouluja Käynyt
    • .

linkitä tuo tähän koneelee voi hiirellä napsauttaa sen auki

• karjalainen

Katainen tänään päivän lehdessä kertoo, että me eläkeläiset olemme elätettäviä.
      Uskoisin meidän ikäluokan porukka on eläkkeensä rehellisell työllä veroina makaksanut.

• *Kukkahame*

Eläkevakuutusyhtiöt keräävät työnantajilta työeläkemaksuja palkoista joista maksetaan vero.
      Nämä vakuutuserät tilitetään joka kuukausi.
      Verot menevät valtiolle, mutta myös vakuutusyhtiöt joutuvat maksamaan veroja, koska kaikessa on jokin vero aina mukana.
      Vakuutusyhtiöillä on valtavat omaisuudet, kiinteistöinä, metsiä siellä täällä kuten seurakunnilla, rahaa on kiinnitetty tuottamaan, niin kuin yksityinen ihminenkin tekee.

Tämä siksi ettei verot ole mikään eläke, vaan veroilla hoidellaan meidän sosiaalisia palveluita.

• *Kukkahame*

Niin....veroilla on hyvin HYVIN monta rahareikää, joten ei yksistään meidän sosiaalimenot.

• katleija

Kyllä minä ainakin olen jo ties kuinka monikertaisesti kuluttanut maksamieni eläkemaksujeni verran tässä eläkeläisen16 vuodessa, saamapuolena olen.

• kokoomus on suomen

huonoin puolue, on aiheuttanu valtavat vahingot kansalle !

Töitä on tehty neljäkymmentä vuotta, mihin on meidän palksata maksamat verorahat kadonneet, K R E I K K A A N K K O ??? kuinka katainen voi sanoa että me jotka on työelämäässä työtä tehty ja verot maksettu 40v että olemme kataisen elätettävänä,, HAH, on siis käyny niin että Katainen on MEIDÄN rahat kadottanu muitten valtioitten hyväksi, NYT saa Katainen kyllä ihan itte elättää meidät, hän on saanu aikaan paljoon pahaan ja on syyllinen tähän suomen nykyiseen kurjuuteen Niinistö ja Lipposen kanssa, siinä suomen pahimmat huijarit tällähetkellä on, kuka uskaltaa näitä tyhmyreitä vielä äänestää presidentiksi, EI taatusti kukaan !

• Ihan vaan tiedoksi

Tiedoksesi, ei Kreikkaan.
        Tiedoksesi myös, että Katainen oli kehdossa 40 v. sitten. Ihan kaikkea rahankulutusta ei hänen syykseen voi panna.
        Tiedoksesi sekin, että koska niin Lipponen kuin Niinistö ovat presidenttiehdokkaiksi valittu puolueittensa äänestyksessä, niin kyllä heitä joku äänestää lopullisessa äänestyksessäkin.
        Tiedoksesi, että maamme erisnimi kirjoitetaan aina isolla kirjaimella, eli Suomi.

• 79dscv

EUTANASIA VANHUksille ,pääsevät eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2746
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2306
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      113
      2190
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1987
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1721
    Aihe