Hei,
olen menossa Tansaniaan tällä viikolla omatoimireissulle muutamaksi kuukaudeksi ja etsin itselleni seuraa, vaikka joksikin aikaa. Temisiä ja kokemisia voisimme suunnitella ja toteuttaa yhdessä/porukalla. Iällä ja sukupuolella ei väliä.
Sansibarilta minut löytää joulukuun puoleen väliin saakka, mahdollisesti vielä pidempääkin.
Matkaseuraa Tansaniaan
3
571
Vastaukset 3
- seuraa saa jo
heti tansaniassa. Toukokuussa tapasin tansaniassa,tumman tanssittajan.Tansimme tasangoilla tulista tangoa tietenkin.Tämä tumma,ja tulinen tanssittaja tarjoili todella tummaa, tankoa.Tuumailin tulisikohan tuosta temmistä tippuria. Terhakkasti tuo tumma tansanialainen,tarjoili temmiään tiiviimmin. Tajuttuani todellisen tilanteen,täräytin temmi tyyppiä turpiin.Taas tuossa tuokiossa tulin toisiin tuumiin,tule tänne takaisin,tokaisin tummalle tansanialaiselle.Työnsin tussuani tarjolle tuolle tummalle,tässä,tee temput,toki toisetkin. Tuttavallisin terveisin Tamara. Ps. taas takaisin tansaniaan tammikuussa.
- tutaonana baadaye
ehkä näemme siellä uutenavuotena tai tammikuun ekalla viikolla
- Ninapenda
Moikka,
missa aiot viettaa Uutta Vuotta ja tammikuun ekaa viikkoa? Itseani kiinnostaa seurata paikallisvaeston elamaa ja asua pienimuotoisissa majoituksissa.
Talla hetkella olen Sansibarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546