Rehellisiä mielipiteitä, kiitos!
Mitä mieltä nimestä Heljä?
12
1498
Vastaukset
- 45+
Ihana, herkkä ja kaunis.
- NimiTäti
Kaunis.
- Pk
Kaunis nimi eikä "tusinatavaraa". Kuulostaa pieneltä keijukaiselta.
- Nasigya
Itse pidän kyllä enemmän nimistä:
Hilja
Hilkka
Hilma
Hilda
Hertta - Heli
Minun siskontyttö on Heljä. Kaunis nimi.
- -ada-
Heljä on kaunis vanha nimi, mutta tuntuu jotenkin vaikeelta, ehkä ton ä-kirjaimen vuoksi. Itse tykkään enemmän nimestä Hilja kuin Heljä, molemmissa on kuitenkin sitä samanlaista herkkyyttä.
- On minun mieleen,
ja olen sitä täällä ehdotellutkin. Toiseksi nimeksi olen ehdottanut kerran Helinää.
- jokunen.
On minun mieleen, kirjoitti:
ja olen sitä täällä ehdotellutkin. Toiseksi nimeksi olen ehdottanut kerran Helinää.
Ai sun mielestä Heljä Helinä helisee kivasti? Huh, no meitä on moneksi. Minusta ne on liian samanlaiset nimet laitettavaksi samalle ihmiselle. Sisarusten niminä ehkä menettelee.
- Täti
Heljä on kaunis, hento, keijukaismainen nimi. Oikein hyvä valinta.
- ===
20.2. nimipäivä kaikilla näillä:
Heljä
Helinä
Hely
Ok persoonalliset nimet - Heljä_
Oma nimeni sattuu olemaan, joten entiedä ;D
- Anonyymi
Tulee semmonen helinä.keiju mieleen tai nyrkki kyllikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728