Hei,
olisiko kellään kokemuksia Bella Vista Resort nimisestä hotellista? Olen matkustamassa sinne mieheni kanssa maalis-huhtikuun vaihteessa mutta hotellin valinta vielä mietityttää.. Ei täältäkään löytynyt keskustelua kyseisestä hotellista, joten tuli vähän semmonen olo, että hotelli ei ole kovin suosiossa :D toivottavasti olen väärässä, sillä hotellilta on keskustaan kävelymatka ja ranta on aivan vieressä.. Kuulostaa niin houkuttelevalta :)
Hurghada, Bella Vista Resort
11
185
Vastaukset
- åpå2
olin 2 viikkoa sitten kyseisessä hotellissa ja olin ihan tyytyväinen.siisti ja toimiva.palvelu pelasi.
jos olet herkkäuninen niin ota jonkinmoiset kuulosuojaimet mukaan.musiikki ym.äänet kuuluu herkästi huoneisiin.
ranta hyvä ja allas.mitä muuta haluaisit tietää??- pj
Hei !
Onko meteli kovakin ja onko sitä jokaisena yönä ?
Tammikuussa tarkoitus oleilla siellä. - åpå2
pj kirjoitti:
Hei !
Onko meteli kovakin ja onko sitä jokaisena yönä ?
Tammikuussa tarkoitus oleilla siellä.meillä oli huone tavallaan niinkun hotellin oikealta puolelta niin musiikki kuului muutamana iltana huoneeseen.yhtenä iltana oli kunnon tsempalot :) tais olla joku moskito tai jotain paikan nimi.
ei se niin hirveästi haitannut,ei kannata stressata.minulla oli earit mukana :)
jos olutta haluatte ostaa niin kadun yli ja jatkatte matkaa oikealle n.500m.niin tulee baari nimeltä for you.siitä myyvät mukaan 8 puntaa 0,5l tölkki stellaa ja on hyvää!
jos teillä ei ole täysihoitoa niin pizza hut ja burger king lähellä hotellia ei petä koskaan ;)
- Mervi ja Heikki
Hieno hotelli ja saimme hyvää suomalaista pavelua [email protected]
hän järjesti meille paljon kivaa .
kävimme sukellus veneessä ja paratiisi saarella.
ja hän jarjesti meille kivan ravintolan missä oli hyvät pihvit.
Voin suositella.
sai paljon yksityiskohtaista tietoa ja neuvoa Hurghadasta. - Marianneta
me olemme olleet ko.hotellissa, hotelli on hyvä ja lähellä kaikkea. kaupat lähellä ja oma ranta ja läheltä lähtee retket merelle yms ja kaunis piha. suosittelen.
- äöoöä
onko se Bella Vistan ranta hyvä? Tai semmoinen viihtyisä tarkemmin ja pääseekö siinä rantaloman tunnelmaan? Näytti kuvissa nimittäin melko pieneltä :o ja onko sen rannan vedssä mitään nähtävää, jos haluaa snorklailla vai kannattaako mennä toiselle rannalle?
- 31
bellan ranta-alue on kyllä tosi pieni. snorkkelilla löytyy nähtävää helposti. rantaloman tunnelmaa bellassa tarjoaa kiva rantabaari, johon voi astua suoraan vedestä, lisäksi on asiakkaille vatsatanssia, venyttelyä, lentopalloa..nämä kaikki ohjattua toimintaa. viihtyisää on :) paitsi jos ei jaksa katsella ja kuunnella venäläisiä... :/
- bellabellaa
Hei, saisiko päivitettyä tietoa Bella Vistan vieressä olevasta diskosta? Olimme viime vuonna Bellassa ja meitä vastapäätä oli disko.Melu ainakin silloin oli hurja, jouduimme vaihtamaan huonetta.Miten nyt?
- EgyptFun
Vieressä on kummallakin puolella kovaäänisiä ! discoja...
Jos haluatte rauhallisemman hotellin hyvältä paikalta, 100m pääkadun varrelta, ARosa aukiolta, niin Finnmatkojen 3* SEA GARDEN
http://www.napsu.fi/matkailu/hotellit/500/329918 me oltiin viime vuona bella vistassa ja ei ollut mitään ongelmia diskon kanssa, ja ainahan voi pyytää huoneen vaihtoa jos sellaiseen tulee tarvetta.
- aurinkoinen
Bella Vista hotelli hyvällä paikalla.Hinta-laatusuhde kohdillaan.
Palasin Egyptistä juuri jouluksi kotiin Olen matkaillut paljon Hurghadassa,
ja asunut kaiken tasoisissa hotelleissa.
kannattaa ottaa meriretkelle kamera,jolla voi kuvata veden alla.
kuvattavaa on niin paljon ja kalat tulee ihan lähelle,niistä saa tosi kivoja
kuvia.JA SE KORALLIEN KAUNEUS.
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2303955- 1242144
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131768Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1741588
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861486- 531334
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591238
- 1191151