Morjens.
Eli, olen puhdas sunnuntai pelailija eli en todellakaan mikään aktiivi hakkaaja.
Olen tässä tuuminut jos ylimäärästä rahaa löytys niin jos ne sijoittaisi uuteen konsoliin. Olen miettinyt xbox 360 ja PS 3 välillä ja vaaka kyllä kallistuu PS 3.
Mutta kyseiseen laitokseen olisi myös kysymyksiä.
- Toimiiko PS 2 pelit PS 3:lla?
- Miten se Online juttu toimii esim PS 3? Ja miten nopean nettiyhteyden se vaatii?
-Mitä hyviä pelejä PS 3 on, jos puhutaan että tykkään tällaisista moninpeleistä eli pystyy kaverin kanssa pelailemaan samaan aikaan jotain peliä.
Niin mitkä ois parhaita ton tyylisiä autopelejä tai mitä vain pelejä, jos niissä vaan ois toi kaksinpeli mahdollisuus?
Playstation 3 liittyen kysymyksiä joihin toivoisin vastausta.
16
1023
Vastaukset
- Tupsu1980
Xbox360 maksaa halvimmillaan hieman yli 150e, ja siihen 12kk Gold-tili (nettipelaaminen vaatii Gold-tilin, muuten pelaaminen on täysin ilmaista) maksaa kaupasta riippuen 30-60e. Gold-tilin voi ottaa myös vaikka vaan vuorokaudeksi, joten voit ostaa myös vain päiville, jolloin oikeasti pelaat netissä, jolloin rahaa ei kulu "turhaan".
Playstation 3 taas maksaa halvimmillaan n.250e, joten voit itse ynnäillä, montako vuotta voit tilailla Gold-tiliä xboxiin, jotta pelaamisesta tulee kalliimpaa.
Ja Playstation 2-pelit eivät toimi PS3-pelikonsolissa.
Itse tosiaan suosittelen sunnuntaipelaamiseen xboxia, jossa suurin osa peleistä toimii pleikkaria paremmin sen "tietokonemaisemman" arkkitehtuurin ansiosta, joskin ero on nykyään hyvin olematon. Pleikkarin yksinoikeuspelitkin ovat suuremmilti osin japanilaisia, joskin Uncharted tekee poikkeuksen.
Edelleenkin pidän silti Xboxin pelitarjontaa, ja käyttöliittymää paljon "länsimaalaisempana". Myös pelin päivittäminen on xboxilla miellyttävää, kun päivittämiseen menee muutama sekunti, pleikkarilla järjestelmä lataa päivitykset hitaammin ja asentelee niitä muutamasta minuutista tuntiin (Burnout Paradise, Little Big Planet) . Myös osa nykypeleistä ihan asentaa itse itsensä parinkymmenen minuutin ajan, ennen kuin edes näkee alkuvalikkoa (Assassins Creed, Batman: Arkham City, yms.).
Myös Xboxin Forza Motorsport on paljon länsimaalaisempi ajopeli kuin Pleikkarin Gran Turismo. Tietenkin, jos tykkää käyttää autoa pesulassa tai tutkia käyriä ja valikoita, niin GT käy varmaan hyvinkin, muussa tapauksessa Forza ja Xbox360.
Pleikkarin päivitystoiminnot yms. ovat selkeästi- amateur gamer
Joo, hyviä pointteja. No innostus koko playstation 3 laski kun lehmän häntä, kun kerta ei kakkosen pelit enää toimi sillä. :S Itellä kun kakkonen on ja en tiiä. Taitaa kyllä meikäläisen pelailuille riittääkkin toi.
Minkälaisia hyviä sotapelejä muuten on xbox 360 ja playstation 3?
Ite tykkään eniten sellaisista että siinä on sitä omaa joukkuettasi mukana koko ajan eli ei olisi niin pelkästään sun varassa se matsin voittaminen.
Näin yhtä hyvää esimerkkiä käyttäen niin jos on kokemusta star wars battlefrontista. Niin siinä on fiksusti tehty se campaign moodi. Eli alussa kummallakin puolella on joku reilu 100 henkeä ja tietty kenttä joka näkyy kartalla jossa koitetaan vihulaiset voittaa. Niin onko olemassa samankaltaista peliä mutta realistisempaa. Ei oikein star warssi iske mutta peli idea on siinä mukava. - Kalakkuna
Ps3 60gb mallissa toimii PS1 ja Ps2 pelit.
Uudessa Ps3 mallissa toimii PS1 ja Ps2 Singstar pelit, ei siis Ps2 normi pelit vaan SIngstar pelit. - Tupsu1980
Kalakkuna kirjoitti:
Ps3 60gb mallissa toimii PS1 ja Ps2 pelit.
Uudessa Ps3 mallissa toimii PS1 ja Ps2 Singstar pelit, ei siis Ps2 normi pelit vaan SIngstar pelit.Itseasiassa PS2 Singstar pelit eivät toimi PS3-konsolissa, vaan sinulla pitää olla jokin PS3:n Singstar, jotta voit soittaa/laulaa PS2:n SingStarin levyjä.
Ps2:n singstar-levy vaihdetaan biisin valintaruudussa samalla tavalla kuin ps2:n singstarissakin. Yksistään ps2:n levy ei siis toimi nykyisissä Ps3-pelikonsoleissa.
Ja mitä tulee yhteensopivuuteen muihin ps2-peleihin, niin nekään eivät ole toimineet kuin ihan ensimmäisessä ps3-mallissa, jota ei saa ostettua enää mistään, ja tuskin ovat käytetytkään enää toiminnassa.
amateur gamer: Xboxilla Gears of War 3, jossa mennään kampanja koko ajan 4 pelaajan voimin, jotka ovat sitten split-screen/online -kavereita tai vain tekoälyn ohjaamia hahmoja. Lisäksi pelissä on erittäin hauska "Horde 2.0" -pelitila, jota voit ihastella vaikkapa Youtubesta.
Jos taas haluat pelata rts-pelejä, niin suosittelen kääntymään suosiolla ihan pc-pelitarjonnan puoleen, konsoleilla nämä pelit eivät ole koskaan toimineet, ja tuskin tulevat koskaan toimimaankaan. PC:llä samanlaisia on vaikkapa RUSE tai pienemmän mittakaavan Company on Heroes. - Kalakkuna
Tupsu1980 kirjoitti:
Itseasiassa PS2 Singstar pelit eivät toimi PS3-konsolissa, vaan sinulla pitää olla jokin PS3:n Singstar, jotta voit soittaa/laulaa PS2:n SingStarin levyjä.
Ps2:n singstar-levy vaihdetaan biisin valintaruudussa samalla tavalla kuin ps2:n singstarissakin. Yksistään ps2:n levy ei siis toimi nykyisissä Ps3-pelikonsoleissa.
Ja mitä tulee yhteensopivuuteen muihin ps2-peleihin, niin nekään eivät ole toimineet kuin ihan ensimmäisessä ps3-mallissa, jota ei saa ostettua enää mistään, ja tuskin ovat käytetytkään enää toiminnassa.
amateur gamer: Xboxilla Gears of War 3, jossa mennään kampanja koko ajan 4 pelaajan voimin, jotka ovat sitten split-screen/online -kavereita tai vain tekoälyn ohjaamia hahmoja. Lisäksi pelissä on erittäin hauska "Horde 2.0" -pelitila, jota voit ihastella vaikkapa Youtubesta.
Jos taas haluat pelata rts-pelejä, niin suosittelen kääntymään suosiolla ihan pc-pelitarjonnan puoleen, konsoleilla nämä pelit eivät ole koskaan toimineet, ja tuskin tulevat koskaan toimimaankaan. PC:llä samanlaisia on vaikkapa RUSE tai pienemmän mittakaavan Company on Heroes.Niin, eli silloin ne levyt toimii.
Käynnistys tosiaan pitää tehdä Ps3 Singstar levyltä mutta sen jälkeen Ps3 lukee Ps2 singstar levyjä.
Itsellä on Ps3 60gb malli toimivana, tutuillani on toimivana, eli on niitä paljonkin vielä.
- Elite Gamer
tupsu selittää omia. kyllähän ne ps2 pelit toimii ainaskin 60gb ps3:lla.
tuleekohan tuossa boksin ohjaimissa vieläkään laturia mukana sillä muuten saat tunkea niitä alkeellisia pattereita viel sinne. boksit hajoavat tunnetusti nopeammin. tuo red ring of death on tullut monelle tutuksi. toki pleikat hajoaa ja riippuu paljon miten säilyttää mutta silti.
ps3:lla on paljon paremmat pelit. perus pelit ps3 only: Gran turismo 5, GOW3, Little Big Planet, Motorstorm. noh niitä on liikaa. noistakin varmaa tykkäät kun niissä moninpeli on paitsi GOW on aivan eri peli.
xbox: l4d,halo, gears of war. toki pc:lle nuokin paitsi GoW.
jos et netissä pelaa niin boksi tulee halvemmaksi mutta ps3:lla on paremmat pelit. voittaa noissa party peleissä esim. Buzz-tietovisakin vain ps3:lla.- Kalakkuna
Red ringit on ollut historiaa jo kauan ja uusi malli ei kuumu niin pahasti edes, kestää siis hyvin eikä hajoa.
Ihan normaali akkuparistoja itse muutenkin käytän laitteissani niin helppohan nuo akut on ladata xbox ohjaimeenkin, se ainakaan iselle ole mikään ongelma tai este.
- Tupsu1980
Mutta Elite Gamer, unohdit jutun pointin, eli mistään ei periaatteessa enää oikeasti saa niitä ps2-pelejä tukevia ps3-konsoleita. Eli nämähän olivat tosiaan niitä ainoita ensimmäisiä ps3-konsoleita, joita ei enää missään myydä.
Ja itsellä ainakin Xboxissa toimivat "alkeelliset paristot" pitävät ps3:n ohjainta paremmin kutinsa. Enemmän mua vitsuttaa pelata 40" töllöstä, sillä pleikkarin mukana tulleella 50 cm "latausjohdolla", kun DualShockista loppuu potku. Xboxin "alkeellisista paristoista" kun loppuu mehut, niin takakansi auki ja vaihto täysiin (ladattuihin akku)paristoihin.
Red Ringejäkään ei ole näkynyt kuin vuoden 2005-xboxissa, nykyisissä S -malleissa tuskin edes tuleekaan.
Mitä taas sanoit partypeleihin tulee, niin olet täysin oikeassa. Pleikkari kyllä vie tässä Xboxia 100-0. 3rdparty pelejä (joita itsellä on suurin osa) toimivat silti xboxilla paremmin.
Yksinoikeuspelien perusteella ei konsolia kannata valita, niitä tulee vain muutama vuodessa (poistin laskuista pleikkarin kaikki ~"Phantasy Symphonyt" yms. muut japanipelit, joita kukaan länsimaalainen ei oikeasti pelaa).- Elite Gamer
Nykyisissäkin malleissa tulee vielä red ringejä, toki ei niin paljon kuin niis ekoissa malleissa joissa tuleetin kusi. youtubestakin löytää videoita ja onhan tuossa ps3:ssakin tuo YLOD...
onhan tuo ps3:n latausjohto lyhyt mutta jos olettaa että nyk. kaikilla on ne kaksi ohjainta varsinkin keskustelunaloittaja hommaisi ne koska selvästi haluaa pelejä joissa voi pelata kaverin kanssa split screenillä/verkossa. tälläin on yleensä toinen latauksessa. ja ei kukaan pelaa sitä akkua tyhjäksi yhdellä istumalla. ja joutuu noita pattereitakin ja aika monet olemaan jos pitää aina olla varalle. ps3:lle myydään toki pidennettyjä latausjohtoja, en tiedä saako suomesta sitten kun täältä ei saa mitään tarvikkeita... - usbi pitää tiellä
ei muuta kuin ostamaan usb A-mini B kolmemetrinen johto
- kyllä näi oo
en ole jaksanut lukea nuita kaikkia ylempiä kommentteja mutta minun mielestä ps3 on parempi:
ilmainen netti
voi katsoa dvd ja blueray elokuvia
helppokäyttöisempi
eli minun mielestä xbox on semmoisille tosi lanittajille eli jos ei pelaa paljon niin kannattaa ostaa ps3!!!- Yloppi
No sä olisit voinut olla vaik kommentoimatta kun et mitään järkevää saanut kirjoitettua. Mut teenpä kuten sä, eli jauhan vähän täs jotain...Blu-Ray elokuvien katselumahdollisuus Pleikkarissa ei vedä ostajia enään yhtään. PS3 ei oo helppokäyttöisempi (Japanilaitteet ovat aina ihme järjestelmiä).Huom!! muistelkaa helvetin PS2 ja emotion Engine. Ja mitä nettikäyttöön tulee niin hyvästä kannattaa maksaa (Xbox live) koska ilmaiseksi et saa muuta kuin skeidaa. Vieläkin tuoreessa muistissa Pleikkarin tietomurto.
- Tupsu1980
"eli minun mielestä xbox on semmoisille tosi lanittajille"
...tosi lanittajille.... xbox live......
- Rdr fani
Konsolista riippumatta red dead redemtion on yyberein siinä on hyvä yksin ja moninpeli ja multiplayer muotoja on free roam vedät random juttuja hold yor own suurin piirtein lipun ryöstöä gang shoot out niin ku team dead match paitsi ku alussa tulee showdon eli lännen nopeinta
- Rdr fani
Konsolista riippumatta red dead redemtion on yyberein siinä on hyvä yksin ja moninpeli ja multiplayer muotoja on free roam vedät random juttuja hold yor own suurin piirtein lipun ryöstöä gang shoot out niin ku team dead match paitsi ku alussa tulee showdon eli lännen nopeinta
Jos valitatte että ps3 ohjaimesta loppuu virta kesken pelaamisen nii ostakaa ohjaimen laturi, itse ostin laturin hintaan 12.95e. Ei oo ollu sen jälkee ongelmia ohjaimen virran kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232