Seksikäs opettaja

Poika 14vee

Niin, onko kellään ollut erityisen kiihottavaa opettajaa? Tytöt ja pojat, kummatkin saa vastata!

Itselläni on ollut montakin seksikästä opettajaa ja on ruvennut seisoo kiusallisesti kesken tunnin!

97

12450

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweqwe

      on ollu, muttei oo ruvennu seisoo :o :D

    • Joo'o

      On 1 ainoo ollu ja olis tehny mieli runkata

      • tyjtyk

        no miks et runkannu?


    • ALKEMISTI-

      Meidän kemianopettaja on aivan upea pakkaus! Omituiseksi asian kai tekee se, että hän on vanhempi nainen ja samaa sukupuolta edustan itsekin.. lukiossa sitä palloillaan. Kemiasta on tullut helvetin kiinnostava aine juuri tämän opettajan takia......... :D:D

      • :o

        sama täällä D:


    • Anon

      Kerran yhellä opella oli suht lyhyt hame ja stay upit. Jotenkin oli vähän kyyryssä yhdessävaiheessa tuntia (teki jotain) ja hame nousi sen verran ylös että stay uppien yläreuna tuli kokonaan esiin => stondis. Ja muutenkin tosi hyvän näköinen ja hyvin säilynyt milf :D

    • abney_park

      On, matikanopettajani on erittäin seksikäs mies. Mutta ei pelkästään sitä, vaan niin paljon muutakin...

    • perse<3

      meijän äikän opella on iha sairaan hyvä perse :DD

    • hullu ope

      Laitan aina tahallani seksikkäät vaatteet kun menen sijaiseksi yläasteen tunneille. pojat tottelee sillon paremmin.

      • N3rd g1rl 13

        Hehheh! XD Repesin, kun luin tuota. Millä tavalla "seksikkäät?" Jotakin voi alkaa pelottamaan, jos opettaja näyttää stripparilta tyyliin: "Mitäköhän toi ope aikoo tehä? Ihan kun suunnitelmissa olisi muutakin kuin opetusta? Parasta vältellä."Mitä muita ässiä opettajilla on hihassa? Ja mistä opettajat puhuvat välkällä opettajien huoneessa?


      • se sama ope
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Hehheh! XD Repesin, kun luin tuota. Millä tavalla "seksikkäät?" Jotakin voi alkaa pelottamaan, jos opettaja näyttää stripparilta tyyliin: "Mitäköhän toi ope aikoo tehä? Ihan kun suunnitelmissa olisi muutakin kuin opetusta? Parasta vältellä."Mitä muita ässiä opettajilla on hihassa? Ja mistä opettajat puhuvat välkällä opettajien huoneessa?

        Stripparityyli menis jo överiks, vaikka voishan se ruoska toimia kurittomiin kakaroihin ;D tämmöinen vaatetus toimii : hiukan avonainen paita, niin että kumarrellessa "vahingossa" vilahtaa, tiukat farkut, tai vaihtoehtoisesti kynähame joka mahdollistaa pikkareitten "vahingossa" vilahtamisen istuessa :) mutta liian seksikäs ei saa olla, muuten saa potkut, tuommoinen vähän vihjaileva mutta suht asiallinen on paras. En kommentoi mitään tuohon ässiä hihassa. Opettajienhuoneessa opet mm. valittaa huonosti käyttäytyvistä oppilaista, suunnittelevat esim pikkujouluja ja puivat niitä sitten jälkikäteen kuinka villit illat oli kaikilla(!), puhuvat lapsistaan ja puolisoistaan ("meidän ville täytti eilen kahdeksan ja vaimoni väitteli tohtoriksi"). Pääsääntöisesti meno opettajienhuoneessa on villi ja vauhdikas. Riitoja syntyy joskus, ja sitten naureskellaan selän takana että"tuo on tainnut nousta väärällä jalalla". Kahvia juodaan paljon ja oikein mukavaa on jos saadaan köksän tunnilta suoraan oppilaiden tekemiä ruokia/leivoksia. Kerran ne olivat polttaneet piparit, ei maistuneet kovin hyvältä ja hajukin oli kamala.


      • N3rd g1rl 13
        se sama ope kirjoitti:

        Stripparityyli menis jo överiks, vaikka voishan se ruoska toimia kurittomiin kakaroihin ;D tämmöinen vaatetus toimii : hiukan avonainen paita, niin että kumarrellessa "vahingossa" vilahtaa, tiukat farkut, tai vaihtoehtoisesti kynähame joka mahdollistaa pikkareitten "vahingossa" vilahtamisen istuessa :) mutta liian seksikäs ei saa olla, muuten saa potkut, tuommoinen vähän vihjaileva mutta suht asiallinen on paras. En kommentoi mitään tuohon ässiä hihassa. Opettajienhuoneessa opet mm. valittaa huonosti käyttäytyvistä oppilaista, suunnittelevat esim pikkujouluja ja puivat niitä sitten jälkikäteen kuinka villit illat oli kaikilla(!), puhuvat lapsistaan ja puolisoistaan ("meidän ville täytti eilen kahdeksan ja vaimoni väitteli tohtoriksi"). Pääsääntöisesti meno opettajienhuoneessa on villi ja vauhdikas. Riitoja syntyy joskus, ja sitten naureskellaan selän takana että"tuo on tainnut nousta väärällä jalalla". Kahvia juodaan paljon ja oikein mukavaa on jos saadaan köksän tunnilta suoraan oppilaiden tekemiä ruokia/leivoksia. Kerran ne olivat polttaneet piparit, ei maistuneet kovin hyvältä ja hajukin oli kamala.

        Hehheh! Okei... "Vahingossa?" aika paha... Kai opettajat keskustelevat myös, jos oppilaalla menee hyvin? Ja olet oikeassa, strippari-tyyli menisi yli, ja rajusti. Minä valittaisin kyllä luokanvalvojalle, jos opettajaksi tulisi strippari.


      • N3rd g1rl 13
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Hehheh! Okei... "Vahingossa?" aika paha... Kai opettajat keskustelevat myös, jos oppilaalla menee hyvin? Ja olet oikeassa, strippari-tyyli menisi yli, ja rajusti. Minä valittaisin kyllä luokanvalvojalle, jos opettajaksi tulisi strippari.

        Ja millä tavalla villi? Ei kai mitään sellaista, että poliisi pitäisi kutsua, tai että joku pannaan?


      • ope taas
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Ja millä tavalla villi? Ei kai mitään sellaista, että poliisi pitäisi kutsua, tai että joku pannaan?

        Kyllä toki myös kehutaan, jos joku oppilas on parantanut arvosanoja tai muuten käyttäytynyt tosi hyvin :) villillä menolla tarkoitin sellaista mukavaa, huumorintajuista ja spontaania ilmapiiriä, eli ei olla sillein möks eikä kuin hautajaisissa.


      • N3rd g1rl 13
        ope taas kirjoitti:

        Kyllä toki myös kehutaan, jos joku oppilas on parantanut arvosanoja tai muuten käyttäytynyt tosi hyvin :) villillä menolla tarkoitin sellaista mukavaa, huumorintajuista ja spontaania ilmapiiriä, eli ei olla sillein möks eikä kuin hautajaisissa.

        Hehheh... No en ole kyllä nähnytkään opettajia panemassa, olisi siitä kyllä tullut sellaiset traumat että että... Mutta kerran yksi opettaja suuttui kun vain vähän vaklasin mitä ne siellä opettajienhuoneessa tekee. Sitten harmitti, kun ei voinut vaklata. Hihhih! Villiä menoa... Toivottavasti ei haittaa, vaikka huumorini on pääasiassa kaksimielistä. Olen kateellinen opettajille, koska ne ovat parhaita ystäviä, eikä minulla ole. Onko muuten hauskaa olla opettaja?


      • James-95
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Hehheh... No en ole kyllä nähnytkään opettajia panemassa, olisi siitä kyllä tullut sellaiset traumat että että... Mutta kerran yksi opettaja suuttui kun vain vähän vaklasin mitä ne siellä opettajienhuoneessa tekee. Sitten harmitti, kun ei voinut vaklata. Hihhih! Villiä menoa... Toivottavasti ei haittaa, vaikka huumorini on pääasiassa kaksimielistä. Olen kateellinen opettajille, koska ne ovat parhaita ystäviä, eikä minulla ole. Onko muuten hauskaa olla opettaja?

        Ei opettajan huoneessa mitään erikoista ole. Sohvia, telkkari, tietokoneita ja pienehkö keittiö.


      • N3rd g1rl 13
        James-95 kirjoitti:

        Ei opettajan huoneessa mitään erikoista ole. Sohvia, telkkari, tietokoneita ja pienehkö keittiö.

        Okei. Olen vain utelias pikkulikka, ja haluaisin tutkia kaikki huoneet koulussa,ihan huvin vuoksi XD.


      • ope taas
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Hehheh... No en ole kyllä nähnytkään opettajia panemassa, olisi siitä kyllä tullut sellaiset traumat että että... Mutta kerran yksi opettaja suuttui kun vain vähän vaklasin mitä ne siellä opettajienhuoneessa tekee. Sitten harmitti, kun ei voinut vaklata. Hihhih! Villiä menoa... Toivottavasti ei haittaa, vaikka huumorini on pääasiassa kaksimielistä. Olen kateellinen opettajille, koska ne ovat parhaita ystäviä, eikä minulla ole. Onko muuten hauskaa olla opettaja?

        Vainiin. on se ihan mukavaa oööa ope :)


      • ope taas
        ope taas kirjoitti:

        Vainiin. on se ihan mukavaa oööa ope :)

        Olla.


      • N3rd g1rl 13
        ope taas kirjoitti:

        Olla.

        Ok. Onko teillä mimmoiset palkat?


      • opettaja vaan
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Ok. Onko teillä mimmoiset palkat?

        Mitä nyt jotain 800€ jää käteen ja sekin menee viinaa. Yleensä sitä tulee katsos viikonloppuisin otettua vähän kalliimpaa kylpyhuoneen lattialla kun mietin menetettyjä mahdollisuuksia ja umpikujaa joka on edessä... ai mutta nyt alan kertomaan vähän liikaakin, eli siis se palkka on tuossa kahden tonnin paikkeilla.


      • ope taas
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Ok. Onko teillä mimmoiset palkat?

        Tuo "opettaja vaan" on joku pelleilijä joka yrittää olla vitsikäs. mulla ei ole kovon häävi palkka koska olen vaon sijainen. mutta veikkaan että oikeilla opeilla palkka on noin pari tonnia. en tosin ihmettele jos opeilla menee paljon rahaa viinaan kun työ on aikamoista ja pitäisi aina olla korrekti. eli raskas työ vaatii raskaat huvit. tosin mä tykkään kyllä olla nuorten kanssa tekemisissä.


      • N3rd g1rl 13
        ope taas kirjoitti:

        Tuo "opettaja vaan" on joku pelleilijä joka yrittää olla vitsikäs. mulla ei ole kovon häävi palkka koska olen vaon sijainen. mutta veikkaan että oikeilla opeilla palkka on noin pari tonnia. en tosin ihmettele jos opeilla menee paljon rahaa viinaan kun työ on aikamoista ja pitäisi aina olla korrekti. eli raskas työ vaatii raskaat huvit. tosin mä tykkään kyllä olla nuorten kanssa tekemisissä.

        Onko pari tonnii paljon, jos sillä olisi tarkoitus elättää yksi ihminen?


      • ope taasen
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

        Onko pari tonnii paljon, jos sillä olisi tarkoitus elättää yksi ihminen?

        Kyllä sillä hyvin pärjää jos ei ole isot menot.


      • minävain:)
        se sama ope kirjoitti:

        Stripparityyli menis jo överiks, vaikka voishan se ruoska toimia kurittomiin kakaroihin ;D tämmöinen vaatetus toimii : hiukan avonainen paita, niin että kumarrellessa "vahingossa" vilahtaa, tiukat farkut, tai vaihtoehtoisesti kynähame joka mahdollistaa pikkareitten "vahingossa" vilahtamisen istuessa :) mutta liian seksikäs ei saa olla, muuten saa potkut, tuommoinen vähän vihjaileva mutta suht asiallinen on paras. En kommentoi mitään tuohon ässiä hihassa. Opettajienhuoneessa opet mm. valittaa huonosti käyttäytyvistä oppilaista, suunnittelevat esim pikkujouluja ja puivat niitä sitten jälkikäteen kuinka villit illat oli kaikilla(!), puhuvat lapsistaan ja puolisoistaan ("meidän ville täytti eilen kahdeksan ja vaimoni väitteli tohtoriksi"). Pääsääntöisesti meno opettajienhuoneessa on villi ja vauhdikas. Riitoja syntyy joskus, ja sitten naureskellaan selän takana että"tuo on tainnut nousta väärällä jalalla". Kahvia juodaan paljon ja oikein mukavaa on jos saadaan köksän tunnilta suoraan oppilaiden tekemiä ruokia/leivoksia. Kerran ne olivat polttaneet piparit, ei maistuneet kovin hyvältä ja hajukin oli kamala.

        onko sulla ikinä käyny sillai et joku jätkä(tai miks ei muijaki) ois vihjannu OIKEESTI jotai? miten suhtautuisit jos tulis (poika/tyttö)? heheh :D
        entä mitä mieltä jos oppilas "panostaa" selvästi sun tunneilla ja kottoo pitkään tms?


      • Minä
        ope taas kirjoitti:

        Vainiin. on se ihan mukavaa oööa ope :)

        Panisitko oppilasta jos se ehdottas


      • opee14v
        ope taas kirjoitti:

        Kyllä toki myös kehutaan, jos joku oppilas on parantanut arvosanoja tai muuten käyttäytynyt tosi hyvin :) villillä menolla tarkoitin sellaista mukavaa, huumorintajuista ja spontaania ilmapiiriä, eli ei olla sillein möks eikä kuin hautajaisissa.

        nyt tää palstan ope kuulostaa 14v kakaralt :P


    • <3<3<3<3XD

      Viime vuonna musta ttuntu et ihan niinku meijan ope ois yrittany peitella seisokkiansa... Hemmetti ma olin vittu markana........! ;-)

    • Jorma689

      Tarjoat vain opellesi kukkakimpun ja käyt hakemassa läheiseltä vesistöltä linnun ja ehdotat hardcore bestialityä opettajasi kotona ja takaan että opesi sulaa siihen paikkaan!

    • uhah eetu
      • ::::::///

        Mun kotsan ope on vit*n seksikäs! Kerrankin sillä oli tiukat farkut ja sit se tiputti kynän lattialle ja kurotti sitä niin oli kyllä hyvät näkymät tiukkaa farkkupeppua katsoessa! ;)


    • heehhheeh

      Linkkaas noi kuvat nettiin, jos uskallat ;)

      • Ahahah

        mitä meinaat sillä


    • XDokXD

      XDokXD

    • Milfhunter69

      Mun ruotsin opettaja on kuuma pakkaus ;). Se katsoo aina niin kiimaisesti ja nauraa.
      Se kerran tuli kattoo multa läksyjä, oli tosi lähellä että alkoi stondata. haluaisin panna

      • huonot-opet

        siis missä vitun koulussa mä oon ku kaikki opet on jotain mummoja vittu kaikki paitsi enkun ope joka on vitun kuuma mut oikeesti ei ketään hyvän näköstä opee melki.


      • Homekoulun_oppilas

        Ei ole meidänkään koulussa


    • '-'

      Onneksi kaikki pahat ihmiset joutuvat ikuisiksi ajoiksi tulijärveen, kuten Raamatussa kerrotaan. Mutta joka päivä on armo uus.

    • 1234575

      Meillä on ruittinope kanssa aivan upee. Yleensä sillä on tiukat farkut tai sitten suht lyhyt hame ja mustat ohuet sukkahousut. Siltä näky kerran hameen alta valkonen alushame ja mulla alko heti seisoo, sse oli niin upeen näkönen.

    • poikahhh15

      Jumalauta että meidän enkun sijainen on namu! aivan upea perse ja tissitkin v*tun hyvät! rupee stondaamaan aina enkun tunnil:D

    • ter3

      Minäkin aina odotan uskonnon tunteja vaikka ateisti olenkin, koska meidän uskonnon opettajalla on VITUN hyvä perse ja aina seksikkäät tiukat farkut, yleensä vaaleat eli juuri sellaiset mitä rakastan. Välillä tekis mieli ottaa kuva ja kotona runkata..

    • Tarmo95

      Meiän matikan ope pitää aina tummia, kireitä farkkuja. Kun se tulee auttamaan vieressä istuvaa oppilasta ja kyyristyy niin, että sen perseen ja oman naaman välissä on noin 15 cm niin. . .

    • dyddö95

      Meillä on amiksessa yks hiton hyvännäkönen mies-ope. Se on jotain päälle 40, mut ei mikään vanhan ukon näkönen, vaan hoikka ja komee, muutenkin mukava.

      Muistan kerran, kun tuijotin suoraan sen haarojen väliin tunnilla, kun se puhu. Sitte vaan huomasin jossain vaiheessa katsetta nostaessa, että se kattoo mua. Nolotti hieman XD

    • olko tää
    • :-D

      ei vittu olin mun kaverin tunnilla ku odotin et se pääsee koulusta eivittu miten seksikäs ope :-DDD (stondaus) :D::D:D:D:D::D::D:D:DDD

    • Damn200

      Yläasteella oli kaksi pirun kaunista liikkaopettajaa, toinen niistä näki kun katselin häntä aika usein ja aika usein katsoi takaisinkin. Vaikka oudolta kuulostaakin, niin kaduttaa nyt jälestä päin kun en uskaltanut mitään liikettä tehdä, antoi vähän sellaisen kuvan että olisi kiinnostunut mutta ei minulla riittänyt uskallusta mennä kokeilemaan kepillä jäätä. Tämä siis oli arviolta n. 25 vuotias, eli aika nuori.



      Meillä oli uskonnossa joskus sijaisena jonkun 2 kuukautta yksi uskonnon opettaja, ei juma mikä pakkaus sekin oli, valehtelematta persettä tuli tiirailtua aika usein, enkä ollut ainoa.


      Varmaan muitakin olisi, mutta tähän hätään en muista.

      • 444444

        Tuskin 25-vuotias nainen on oikeasti kiinnostunut 15-vuotiaista kakaroista. Järki käteen.


      • lol+
        444444 kirjoitti:

        Tuskin 25-vuotias nainen on oikeasti kiinnostunut 15-vuotiaista kakaroista. Järki käteen.

        Niinhän sä luulet :)


    • Joku vaa

      Luokanvalvoja ei kyllä ulkonäöllisesti ole mitenkään erikoinen, vaan ihan keski-ikäinen ja näin, mutta jotenkin aina ajatukset menee johonkin yläilmoihin sen tunneilla..

    • __ooo-o___

      Meillä käy sijaisena valehtelematta leffatähden näkönen miesope,, Nuori, tumma ja helvetin hyväkroppanen :P Mutjoo, turhapa nuista on haaveilla :D

    • Joooohhhhh

      Itsellä todella seksikäs silmälasipäinen englannin opettaja. Pari kertaa ruvennu stondaamaan kun sen persettä ja tissejä tullu tiirailtua;D

      • himokas4

        mullakin just silmälasipäinen ja enkun ope. stondaa joka tunnin jälkee


    • uijui

      Meidän koulussa on seksikäs miesopettaja.Nuori timmi lihaksikas niin hyvä ja tiukka
      Perse, niin ihana

      • spac

        :) :)


    • 12v poika

      kyllä, meidän 60v Jorma on niin seksikäs

    • 13v poju

      meidän musan ope on iha vitun kuuma

    • 6435e5t5

      Aika montakin herkkupersemaikkaa oli yläasteella. Saksanopettaja ja kuvaamataidon opettaja. Tykkään niin pirusti sopivan paksuista reisistä ja pepusta. Omassa huoneessa tulikin helpotettua oloa monesti koulupäivän jälkeen...

    • 123456789012345

      Yläasteella oli pari hyvää sijaista, mutta ei sen enempää :D

    • Oppilas1

      Oli liikuntaa tanssissa, ja tytöt ja pojat oli siis samassa.Tyttöjen liikunnan opettaja oli paikalla ja paidasta näkyi tissit läpi.stondasi heti.Liikunnan opettaja oli blondi 30 vuotias nainen joka oli n176cm ja 65kg (arvio) ja isot pyöreät tissit

      • 13579

        Varmaan kiva kun pitäs tanssittaa tyttöjä nii sit alkaaki stondaa. xD


    • jeebo2

      Meidän matskan open persettä katsoessa alkoi aina stondaa! Huh mikä nainen

      • Anonyymi

        onksul kik?


    • bouneri

      kasi luokalla mulla oli terveytarkastus jossa tarkistettiin myös kassit. minun kohalla oli sijainen joka oli vitun kuum blondi (isot tissit) no kun se kosketteli kyrpää niin bouneri äkkiä tuli.

      • mite se meni sit :D


    • Kiihottunut oopilas

      Meijän musiikin ope on iha vitun seksikäs. Tosi hyvä perse ja aika makeet rinnatki.
      Kerran viime keväänä sillä oli sellaset minishortsit et melkei perse näky ja sit se seiso jossai mun vieressä ja meni maahan ottaaan jotain mikrofonin johtoo ja pyllisti iha mun vieres. Siinä vaihees kyl singahti muna pystyyn ja menin sen tunnin jälkee vessa vähä hoitaan asioita.

    • Selsil

      Meillä on ihan helvetin seksikäs opettaja myös. Siis se on pitkä, nuori ja semmonen kuuma pakkaus <3

    • spac

      joo, meil oli seiskal musan opena n.3-kymppinen mies. tosi sexy!!!

    • Kaksksi

      Mun musiikin ja biologian opettajat on ihan sairaan seksikkäitä. Musa opettaja oli laittanu ittestääm faceen ihan sairaan seksikkään kuvan ja pitihän sitä heti runkata

    • panomies69969696966969

      ittellä on ihan pirun seksikäs luokanvalvoja nii mites pysys vähän vinkkailee sille ja muut ku aina tunnil instant pullotus ja halusin vaan pääsät p......

    • sillo-joskus-oli

      Yks meijä sijaisope joka oli meil puolvuotta, ni se oli iha hirvee seksikäs tyyppi. Hei oikeest se lähti pois meiltä tän vuode alus. Voi että

    • 13vss

      Meiä koulus ei oo yhtää sexyy naisopee. Miehet o iha ok mut ei oo tullu nii paljo katottuu :,D

    • 244544

      Kerran meidän tunnilla oli sijainen koska ope oli sairaana. Se oli jotain 19v, seksikäs ääni, hyvät tissit ja perse. Mulla rupesi seisomaan ihan vitusti ku se jakeli jotain monisteita.

    • Taavetti111

      Joo

    • Hirveeseisokki

      Meillä on ihan saakelin kuuma liikanmaikka. Ihan helvetin hyvä perse jota tulee joka tunti tiirailtua ja aina tekis mieli runkata ja hiivatin hyvännäkönenki se on. Ja aina ku se kumartuu nii tissit näkyy😍 Se on täydellinen😍

    • No siis meidän entisen koulun kemian opettajamme oli sellainen gilf että huhhuh!

    • nolööölllgsd

      Tänään enkun tunnilla jäin puhutteluun niin mun opettaja tuli i stuuu mun pulpetin päälle ja sillä oli hame nii alko muna seisoo ja se huomas sen

    • Meillä ankoillahan ei tunnetuati ole housuja joten tunnit ovat hyvin kiinnostavia.

    • Juusoso

      Joo meillä on täydellinen enkun ope jota tekis mieli panna.

    • villehuovila

      mun koulun opilaanohjaja hanneMari lomu on seksikäs

      • Ähtävä.on.nähtävä

        Olet oikeassa


      • linkkeilijä

        Onk sulla ase?


    • mmhhgg

      On seisonut useasti ylä-asteella/lukiossa opettajien takia. Varsinkin kerran kun ruotsin opettajalla oli hame ja muutenkin hyvännäkönen. Tuli tiukat paikat kun tunti loppui. Nyt uudessa koulussa on niin pirun namu matikanope ettei opiskelusta tule yhtään mitään. Pitäisi lailla kieltää tollaset

    • 9lkpoika

      Kyllä on,haluaisin panna häntä jokapäivä, kun pyllistää katsomaan läksyjä tekisi nuolla ja panna.

    • ArmotonAngsti

      Vuosia sitten oli naispuolinen ruotsin opettaja järkyttävän isolla pepulla. Ysi luokalla tais huomata että en saa katsettani irti hänestä niin alko vilkuilemaan ja hymyilemään somasti. Kerran tapahtu välitunnilla siten että kun kopio kone oli käytävän puolella ja istuskelin lattialla kavereitten kanssa niin tämä ihana herkku peppu käveli kopio koneelle, katsoi taakseen minua päin ja alkoi nojata koneeseen. Ei mitenkään liioitellusti ja sitten liikutti lantioltaan kättään pakaraansa kohti. Jumaliste ku alko puristaa farkut yhtäkkiä. Näin jälkeenpäin ku useasti muistellut niin armoton vitutus kun ei tullut uskaltauduttua yrittää ottaa lähempää kontaktia. Kyllä olis kelvannut 15-16 vuotiaalle pojan klopille semmonen jumalatar ekaks kerraks . Usein pudotti kynänsä luokan edessä ja pyllisti nostamaan. Luultavasti nautti katseista aika lailla muutenkin. Joskus hänellä ei ollu rintsikoita ollenkaan ja nännit paisto aivan selvästi kovina paidan läpite.

    • Anonyymi

      Nais biologian opettaja on oikein seksikäs nuori nainen. Semmoinen blondi. Kerran tunnilla kun katottiin kröhöm... siis muut katto jotain videota jonka se pisti pyörimään niin mä vaan tuijotin sen jumalaisia tissejä ja runkkasin salaa pulpetin alla.

    • Anonyymi

      Englannin opettaja koulussani on todella kuuma. Luokan kaikilla pojilla alkaa aina seisoo, kun se kumartuu auttamaan toista oppilasta tai muussa senkaltaisessa tilanteessa.

    • Anonyymi

      On Kotkassa ihan hyvän näköisiä naisvitunopettajia, vaikka ne on iha vitun ärsyttäviä.

    • Anonyymi

      On, meidän matikan ope on aivan upea nainen: erittäin kaunis, hyvä kroppa ja mukava. On muutamia kertoja ollu vaikeuksia keskittyä tunneilla koska kerran joku vuos sitten oli matikkaa ja istuin häröilyn takia luokan perällä ja mun edessä oli yks tyttö ja kaikki muut oli luokan edessä ja se tyttö viittas ku tarvi apuu nii se opettaja tuli auttamaan opel oli siis siniset tiukat farkut ja ku se kumartu auttamaan nii sen tiukka perse oli erittäin lähellä mun naamaa ja sitä sai tuijotella jonkin aikaa ku kukaan ei nähny et olisin tuijotellu ku kaikki oli edes nii sitten siinä tuijottelin sitä erittäin isoa ja tiukkaa persettä. Mulla stondas ihan huolella olis vaan tehny mieli tarttua mut sit opettaja menee luokan eteen opettamaan. Ja toinen kerta oli ku mä tarvitsin apuu ja viittasin ja ope tuli auttamaan. Sanoin että en ymmärtäny tätä kysymystä mut puolet sen selityksistä meni ohi ku sillä oli valkone kaulus paita jossa oli iso kaula aukko ja aina ku se kumartu eli nyt auttamaan mua nii sen isot hyvät tissit näky. En siinä paljoa kuunnellu ku en vaan pystyny keskittymään. Mulla alko taas stondaamaan olis vaa tehny mieli vaa tunkee naama sinne ja puristella. Katselin siinä sivu silmällä että en vain suoraan tuijottanut niitä mutta kyllä ope sen huomas ja sano: hei kuunteletsä? Ja vaa vastasin joo joo ja se selitti loppuun lähti ja hetken katto hämmästyneenä mua.

      • onksul kikkii tai jotai? itel oli kans samanlaine


    • Anonyymi

      Mun musiikkn opella on ihan perkeleen hyvä perse ja se on ivan perkeleen hyvän näkönen. Just runkkasin sille

    • Anonyymi

      Minulla oli uskonnon opettaja nainen oli aina tukka nutturalla, rinnat kiinteän puseron alla käytti hametta oli kuulema vanhapiika, olin vähän hänen silmätikku aina kun jotain tapahtui olin jälkkärissä. Kerran ei joutanut pitämään jälkkäriä käski tulla sen kotiin.
      Istuin kotona tuolilla kun hän teki koti töitä. sanoi että lähden ulos kun piti ruohota mansikka maata, sanoin voinko auttaa niin menis mukavammin. Ruohottiin penkkejä katsoin urheiluhousuissa olevaa persettä se oli seksikkään näköinen pyörin ympärillä ja näin että rintojen väli oli hikinen paita kiinni rinnoissa tissi ei olisi sopinut käteen oli ne niin isot. Marita huomasi että vilkuilen, olin välillä vierssä kysyi miksi sinä olet aina arestissa olet luokan isoin poika mutta olet aian esillä, kiinnostaako tytöt niin että pitää esittää. Ei se niin ole minua kiinnostaa sinä, tytöt ovat liian lapsellisia. Sisällä Marita jatkoi puhelua mikä minussa kiinnostaa vanha nainen, sanoin suoraan sinä ja sinun vartalo sun kauniit rinnat ja nätti pylly. Marita meni keittiöön nauroi vai pylly. Tuossa on pyyhe käy pesemässä kädet kun on multaset. Menin pesuhuoneeseen näin pehmeät liivit oikein rintojen mukaiset ja pikkareita pitsisä oikein seksyjä. Riisuin alasti otin pikkarit ja liivit mukaan menin olkkariin Marita hyppäsi ylös. Laita nämä päälle ja annoin käteen, en voi ymmärrä nyt en voi. Marita meni makkariin tuli sieltä puettuna, katsoin pitkään ja sanoin olet sinä kaunis irroita tukka Marita puisteli tukan irtaalleen ja poisti lasit.
      Tule tänne seisoi aivan edessä hyväilin liivien kangasta ja pikkaria myös Maritalla oli välillä silmät kiinni, sanoi joskus pidän näitä omaksi iloksi.
      Otin Maritan syleilyyn ja tanssin sievästi kalu tökki jalkaan ja sitten livahti jalkojen väliin kuiskasin haaveile nyt.
      Avasin sievästi liivit nyt oli paljaat rinnat minussa kiinni, Tiedätkö Marita olen haaveillut että joskus olet kainalossa ja tunnen täyteläiset rinnat, kalu on seisonut silloinkin kuten nyt tunnetko, Marita nyökkäsi, olin tuntevani pienen liikkeen lantiossa. Nostin leuasta ja katsoin silmiin, en uskaltanut haaveilla että suutelisin.
      Marita suuteli kauniisti kuiskasi tehdään toiveista totta.
      Sain suudella noita ihania rintoja vatsaa ja pillua Marita oli aivan hurmiossa, veti minua ylös ja tulin sisään silloin puristi selästä kynsillä kipiää kuiskas ollaan sievästi
      Marita osasi keinua sievästi ja otaa alla kuin kiimapillu rakasteltiin koko yö aamutunneille asti. Marita herätti nyt sun aresti loppui nousin ylös ja katsoin Maritaa hyppäsin takaisin ja rakasteltiin heti kuiskasi sitten oletko sinä minun panopoika suukotin olen olen ja lähdin.

      Meni kaksi viikkoa kun olin äidin kanssa kaupassa Marita oli samaan aikaan äiti puhui pitkää Maritalle, Marita sanoi pitää vielä tänään siirtää pakastin terassille, äiti sanoi heti Jani voi auttaa menet sitten kavereille.
      Soitin ovikelloa ja odotin Marita tuli meikattuna ja seksi asu päällä veti sisään ja kuiskasi tännekkö huoralle se poika tuli ja hyväili housun päältä Marita näytteli huoraa imi ja otti kyrpää joka suunnasta olin yli puolen yön kolme kiihkeää rakastelua ja yksi nopea. Marita kuiskasi seuraavalla kerralla olen äitisi joka on kiinnostunut nuorista ja antoi lähtö suukon.
      Koulussa olin ollut normaalisti jo kaksi viikkoa kun lähtiessä Marita sanoi äidilläsi olisi asiaa ja hymyili

    • Anonyymi

      Ok xd

    • Anonyymi

      Meillä oli seitkyt luvulla uskonnonopettajana papin vaimoPirkitta.Pukeitui aina väljiin asuihin ja kulki luokassa katsomassa miten lukeminen etenee. Tiesin että pappi oli paljon poissa asuivat aika lähellä ajoi vanhalla volvolla. Kerran kun tunnin jälkeen laitettiin kirjoja hyllyyn näin että on isot rinnat kun kävi pusero tiukalla hymyili vaan huomasin että tunnilla kun käy seuraamassa pitää kättään usein poikain hartiolla, kuljin talon ohi ja hiivin lähemmäs ope ripitti pappia aika lähekkäin tyttöjä opetit alakerrassa pappi keskusteli aika isoon ääneen ei siinä mitään isompaa ollut, itse luet tarinoita nuorista pojista ja olen nähnyt sinun syntisiä asuja. Pappi sanoi olen viikon etelässä koulutuksessa keskustellaan sitten. Koullussa laitoin lehden reunan näkyviin repussa, Pirkitta tuli viereen ja potkaisi reppua katsoi lehteä ja pani reppuun. Tunnin lopussa käski jäämään Jari näin sinulla kiellettyäjä lehtiä ei noin nuori tarvi niitä näytäppä. Pirkitta katsoi lehteä siinä oli nuori poika ja aikuinen nainen puoli alasti pojan vieressä, näitäkö sinä katselet mitä äitisi sanoisi sanoin älä kerro äidille. Pirkitta sanoi anna lehti tänne katsotaan.
      Illalla menin heidän talolle verhot oli kiinni, menin talon taakse pirkitta oli liivit ja pikkarit päällä sohvalla ja luki lehteä olin haljeta kun liikutti kättään pillunpäällä ja hieroi isoja rintojaan selkä notkolla sormetti. Menin etuovelle se oli auki kuljin suoraan portaisiin ja alas Pirkitta oli vielä silmät kiinni kauhistui kun tervehin otti viltin ympärilleen istuin sohvalle ja sanoin tule näyttämään mikä on niin väärin.
      Pirkitta sanoi tomerasti et olisi saanut tulla. Pirkitta otti lehden ja katseli tämmöistäkö sinä haaveilet tämä on syntistä katsoin ja sanoin ei se on seksikästä ja vetäisin viltin pois. sanoin lue tuosta. Pirkitta luki poika istui vieressä komea kalu paljaana en voinut vastustaa katsoin viatonta pojan kalua himoni alkoi nousta Pirkitta jatkoi lukemista katsoin rinnat näkyi hyvin ohuen liivin alta rinnat kohoili nousi istumaan selkä suorana aivan sohvan reunalle koskin selkää silitin koko matkalta Pirkitta luki poika otti rinnat suuhun oli niin kielletty ole annoin pojan imeä avasin pirkitan liivit oli niin keskittynyt lukemaan että huomasi vastakun kosketin rintaakädet työnsi pois sain rinnan suuhun työnsi sinä syntinen sanoin ukkosi on syntinen kun kopeloi tyttöjä yhtä on nainutkin Pirkitta yritti uskea pois ,,, valehtelet ei ole nainut työnsin sormea pilluun sanoin on varmasti kuin olisi vähän löysännyt sain kaksi sormea sisään Pirkitta sanoi tämä on raiskaus et voi suutelin vatsaa ja sanoin miehesi on nuollut montaa tyttöä työnnyin haaroihin ja nuolin Pirkitta ei enää työntänyt päätäni pois piti vaan kiinni sanoi tuletko paremmaksi nyt nuolin sanoin paljon paremmaksi nousin ja otin kalun esiin Pirkitta vain katsoi kun laitoin sisään huusi että olen syntinen mutta pillu oli erimieltä imi sisään ja kosteasti levitti haaroja kuiskas otetaan sinusta synti pois antoi oikein halusta sitoi oikein jaloilla kiljahteli kun tulin sisään suutelin rintoja työnsi pois. Olin harmissaan kerroin että en enää näin. Pirkitta kävi pesulla tuli viereen saunatakki päällä kuiskas eihän kerrota tästä eihän. Sanoin ei ja kävelin perässä makkariin. Sanoin tulen huommenna illalla ja lähdin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe