Huomaamattomasti aurinko
länteen laskeutui
pimeni ilta
yö uneen kutsui
toivomuksen lähetin
universumille
tuo hänet uneeni
tuo aamuuni heräävään
tuo päivääni alkavaan
elämääni
rakkauteeni
tuo hänet...
Tuo hänet
22
172
Vastaukset
yö - uninen kaveri
kaukaisten tähtien toveri
toiveesi toteuttaa
askeleita johdattaa
näyttää elämän paremman puolen
rakkauden tunnelman tuoden
uskoa - toivoa - rakkautta
kynttilöiden loistetta- Liona32+
Oi, miten kaunis vastausruno, kuinka osasitkaan.
Jotkut täällä on "sunnuntailapsia" joiden
luovuutta ei voi kuin ihailla, kiitos oiva-K!
- Tr......
Niin herkkää, pehmeää ja lämpöistä on kaipuun kuvaus runossasi.
Osaat todella luoda tunnelmaa ja houkuttaa lukijan mukaan runojesi maailmoihin.
Sinä tartut runollasi lukijan käteen ja ohjaat sisälle tuohon unen ja haaveen matkaan.
Kauniisti ja lempeästi, kevein askelin kuljet ja kuljetat runoratsuasi halki runoniittyjen kohti unelmien ja toiveiden maata.
Liekkö sopimatonta kysyä: Löysitkö novellit?- Liona32+
Trinite sinulla vaikuttaa olevan itsestään selvä vastaus kun
kommentoit. Sanojesi kauneudella voisit voittaa jokaisen kirjoittajan
suosion. "kevein askelin kuljet ja kuljetat"....voiko tuon hienommin
sanansa asettaa.
Kysy sinä vain, vastaan jos katson sen aiheelliseksi, en ole löytänyt
tuotantoasi, pieni vinkki sinulta niin enköhän löydä kirjoituksiasi,
itse en ole koskaan kirjoittanut novelleja, lukenut kylläkin ja mielelläni
lukisin sinun.
Kiitos taas kerran vastauksestasi, ne ovat aina niin positiivisiä,
niistä tulee mieleeni että olet empaattinen ja luova ihminen. - Tr......
Liona32+ kirjoitti:
Trinite sinulla vaikuttaa olevan itsestään selvä vastaus kun
kommentoit. Sanojesi kauneudella voisit voittaa jokaisen kirjoittajan
suosion. "kevein askelin kuljet ja kuljetat"....voiko tuon hienommin
sanansa asettaa.
Kysy sinä vain, vastaan jos katson sen aiheelliseksi, en ole löytänyt
tuotantoasi, pieni vinkki sinulta niin enköhän löydä kirjoituksiasi,
itse en ole koskaan kirjoittanut novelleja, lukenut kylläkin ja mielelläni
lukisin sinun.
Kiitos taas kerran vastauksestasi, ne ovat aina niin positiivisiä,
niistä tulee mieleeni että olet empaattinen ja luova ihminen.Minähän vain yritän pukea sanoiksi niitä tuntemuksia, joita runosi mieleeni luo.
On tietysti mieltä ylentävää, että annat arvoa runojesi kommenteille. Se kertoo sinun arvoatavan lukijoitasi ja on kaunis tapa huomioida heitä.
Tuosta minun "tuotannostani":
Luulenpa aiheuttavani sinulle pettymyksen sen tason suhteen. Kommenttini täällä ovat runojen nostattamia näkemyksiä, eikä kirjoitelmani tuolla toisaalla suinkaan ole samaa kerrontaa.
Syy siihen, että hyvin varovasti tuon esiin tuota kirjoittelupaikkaa, on sen haavoittuvuus näiden " erikoiskäyttäytyjien" suhteen.
Pyrin välttämään kaikkea, mitä voisi käyttää linkkinä sinne. Toivon, että he jotka täältä löytävät tiensä , eivät kommentoi löytämäänsä täällä. Yksikin paljastava sana voi linkitettynä hakea sivuston väärinkäyttäjien ulottuville. Minä en haluaisi olla se, joka häiriköt paikalle opastaa. Ymmärrät varmaan.
Olet kuitenkin löytänyt oikean paikan, mutta et tunnista kirjoitelmiani. Viittaan tuohon edellä mainitsemaani kerrontaan. Et ehkä tunnista. No, ehkä jotain tuttua voisit löytää runojen kommentoinnista. - Liona32+
Tr...... kirjoitti:
Minähän vain yritän pukea sanoiksi niitä tuntemuksia, joita runosi mieleeni luo.
On tietysti mieltä ylentävää, että annat arvoa runojesi kommenteille. Se kertoo sinun arvoatavan lukijoitasi ja on kaunis tapa huomioida heitä.
Tuosta minun "tuotannostani":
Luulenpa aiheuttavani sinulle pettymyksen sen tason suhteen. Kommenttini täällä ovat runojen nostattamia näkemyksiä, eikä kirjoitelmani tuolla toisaalla suinkaan ole samaa kerrontaa.
Syy siihen, että hyvin varovasti tuon esiin tuota kirjoittelupaikkaa, on sen haavoittuvuus näiden " erikoiskäyttäytyjien" suhteen.
Pyrin välttämään kaikkea, mitä voisi käyttää linkkinä sinne. Toivon, että he jotka täältä löytävät tiensä , eivät kommentoi löytämäänsä täällä. Yksikin paljastava sana voi linkitettynä hakea sivuston väärinkäyttäjien ulottuville. Minä en haluaisi olla se, joka häiriköt paikalle opastaa. Ymmärrät varmaan.
Olet kuitenkin löytänyt oikean paikan, mutta et tunnista kirjoitelmiani. Viittaan tuohon edellä mainitsemaani kerrontaan. Et ehkä tunnista. No, ehkä jotain tuttua voisit löytää runojen kommentoinnista.Minulla on pieni aavistus koska on vain yksi joka tulee
mieleeni kommenteistasi. Ymmärän toki jos et halua/voi
paljastaa sen enempää itsestäsi/kirjoituksistasi koska
tiedän mihn liika paljastaminen itsestään voi johtaa. Olin
itse pois palstalta yli vuoden juuri noiden "väärinkäyttäjien" vuoksi.
Yks pieni kysymys, olenko ainakin kerran saanut lukea novellisi?
Jos tiedät vastauksen siihen niin luulenpa tietäväni millä nikillä
kirjoitat. Älä ole turhan vaatimaton, tiedän mistä puhun jos se
olet hän. - Tr....
Liona32+ kirjoitti:
Minulla on pieni aavistus koska on vain yksi joka tulee
mieleeni kommenteistasi. Ymmärän toki jos et halua/voi
paljastaa sen enempää itsestäsi/kirjoituksistasi koska
tiedän mihn liika paljastaminen itsestään voi johtaa. Olin
itse pois palstalta yli vuoden juuri noiden "väärinkäyttäjien" vuoksi.
Yks pieni kysymys, olenko ainakin kerran saanut lukea novellisi?
olet hän."Yks pieni kysymys, olenko ainakin kerran saanut lukea novellisi?
olet hän. !"
Tämä "pieni kysymys" hämmentää minua. Toki mahdollista on, että olet lukenut joitain novellejani, mutta hyvin todennäköistä on, että vain tuolla sivustolla.
Kansissa novellejani ei moni ole lukenut, joten et varmasti sinäkään. Olemmeko siis edelleen jokseenkin lähtötilanteessa? Ehkä niin onkin parasta ja keskitymme tämän erinomaisen runofoorumin antiin. Antiin, josta sinun runosi ovat ehdotonta aatelia.
Tr.... - Liona32+
Tr.... kirjoitti:
"Yks pieni kysymys, olenko ainakin kerran saanut lukea novellisi?
olet hän. !"
Tämä "pieni kysymys" hämmentää minua. Toki mahdollista on, että olet lukenut joitain novellejani, mutta hyvin todennäköistä on, että vain tuolla sivustolla.
Kansissa novellejani ei moni ole lukenut, joten et varmasti sinäkään. Olemmeko siis edelleen jokseenkin lähtötilanteessa? Ehkä niin onkin parasta ja keskitymme tämän erinomaisen runofoorumin antiin. Antiin, josta sinun runosi ovat ehdotonta aatelia.
Tr....Kysymykseni johtui siitä että olen muistaakseni
lukenut vain yhden novellin suomi24 sivuilta ja jollen väärin muista
sen sisältöä niin voisin hyvin kuvitella sen sun
kirjoittamaksi ja sitä en lukenut mistään foorumista
vaan tavallaan viestinä. Syttyykö valo?
Olet jokatapauksessa ihailtava runojen kirjoittaja, Trinite! - Tr...
Liona32+ kirjoitti:
Kysymykseni johtui siitä että olen muistaakseni
lukenut vain yhden novellin suomi24 sivuilta ja jollen väärin muista
sen sisältöä niin voisin hyvin kuvitella sen sun
kirjoittamaksi ja sitä en lukenut mistään foorumista
vaan tavallaan viestinä. Syttyykö valo?
Olet jokatapauksessa ihailtava runojen kirjoittaja, Trinite!Ja niin valo syttyi,
ja mun mieleni kirkastui.
vaan, en ole hän,
vaikka niin paljon on
yhteistä meillä.
Jos tään
oikein oivallat riimin,
Niin tiedät, mä toinen
oon sen tiimin. - Liona32+
Tr... kirjoitti:
Ja niin valo syttyi,
ja mun mieleni kirkastui.
vaan, en ole hän,
vaikka niin paljon on
yhteistä meillä.
Jos tään
oikein oivallat riimin,
Niin tiedät, mä toinen
oon sen tiimin.Voi mun pääparkaani...
sytytit valon
vain hetkisen verran
kun luin vastauksesi
tämän kerran
oot niin salaperäinen
minne lennät
länteen vai itään
mä en kohta tiedä mistään mitään
Sori, tämä ontuva riimi mutta kuka sammutti valon? - Tr......
Liona32+ kirjoitti:
Voi mun pääparkaani...
sytytit valon
vain hetkisen verran
kun luin vastauksesi
tämän kerran
oot niin salaperäinen
minne lennät
länteen vai itään
mä en kohta tiedä mistään mitään
Sori, tämä ontuva riimi mutta kuka sammutti valon?Eihän tämä mitään onnu. Riimihän paljastaa sinusta humoristisen puolen, joka toki on ollut läsnä runoissasi useinkin, mutta jotenkin ujon herkkänä taustana.
Älä suotta koe minua salaperäisenä. En todellakaan ole ja jos olen moisen vaikutelman antanut, niin se on puhtaasti sattumaa.
Olen ehkä turhan pitkälle vienyt piilottelua nikistäni. Tässä siis ratkaiseva vihje: Se alkaa ja päättyy samaan aakkoseen.
Olenpa melkoisen vakuuttunut, etteivät odotusarvosi kirjoitelmieni suhteen tule täyttymään. Minä siis olen puhtaasti harrastelija, ja se takuulla näkyy kertomuksissa. Kiitän sinua kuitenkin mielenkiinnostasi, toivottavasti edes pieneltä osin löydät katetta odotuksillesi.
Tr...... - Liona32+
Tr...... kirjoitti:
Eihän tämä mitään onnu. Riimihän paljastaa sinusta humoristisen puolen, joka toki on ollut läsnä runoissasi useinkin, mutta jotenkin ujon herkkänä taustana.
Älä suotta koe minua salaperäisenä. En todellakaan ole ja jos olen moisen vaikutelman antanut, niin se on puhtaasti sattumaa.
Olen ehkä turhan pitkälle vienyt piilottelua nikistäni. Tässä siis ratkaiseva vihje: Se alkaa ja päättyy samaan aakkoseen.
Olenpa melkoisen vakuuttunut, etteivät odotusarvosi kirjoitelmieni suhteen tule täyttymään. Minä siis olen puhtaasti harrastelija, ja se takuulla näkyy kertomuksissa. Kiitän sinua kuitenkin mielenkiinnostasi, toivottavasti edes pieneltä osin löydät katetta odotuksillesi.
Tr......Hei, haloo! Valo syttyi taas, vai olenko väärässä
nytkin, (en uskoisi) se kirjain on R vai kuinka??? - Tr....
Liona32+ kirjoitti:
Hei, haloo! Valo syttyi taas, vai olenko väärässä
nytkin, (en uskoisi) se kirjain on R vai kuinka???Jostakin tuntemattomasta syystä olet löytänyt tiesi johonkin sivustolle, jota en tunnista.
Sillä pienellä sivustolla, johon olen pyrkinyt houkuttelemaan sinua, ei ole yhtään nikkiä, joka alkaisi ja päättyisi R- kirjameen.
Tämä on runofoorumi ja on kai sääntöjen vastaista läydä runoon liittymätöntä keskustelua pidempään täällä, jotan unohdetaan minun väkellykseni ja nautitaan sinun runoistasi.
Tr.... - Liona32+
Tr.... kirjoitti:
Jostakin tuntemattomasta syystä olet löytänyt tiesi johonkin sivustolle, jota en tunnista.
Sillä pienellä sivustolla, johon olen pyrkinyt houkuttelemaan sinua, ei ole yhtään nikkiä, joka alkaisi ja päättyisi R- kirjameen.
Tämä on runofoorumi ja on kai sääntöjen vastaista läydä runoon liittymätöntä keskustelua pidempään täällä, jotan unohdetaan minun väkellykseni ja nautitaan sinun runoistasi.
Tr....Kirjoitatko joskus tännekin rekatulla nikillä jos niin arvailen sen alkavan ja päättyvän
D kirjaimeen ja olen käynyt siellä ja lukenut runojasi. Jos olet hän
niin olet aivan mainio runoilija mutta en tiennyt kirjoittavasi novellejakin.
Oli miten vaan, sinulla on taito vangita lukijoita runoillasi! - Trinite
Liona32+ kirjoitti:
Kirjoitatko joskus tännekin rekatulla nikillä jos niin arvailen sen alkavan ja päättyvän
D kirjaimeen ja olen käynyt siellä ja lukenut runojasi. Jos olet hän
niin olet aivan mainio runoilija mutta en tiennyt kirjoittavasi novellejakin.
Oli miten vaan, sinulla on taito vangita lukijoita runoillasi!Minä en ole rekkautunut Suomi24:n sivuille millään nikillä. Rekkautomattomana kirjoitan yhdellä nikillä, jonka tiedät ja jonka lyhenteenä käytän Tr...viitettä, koska se on tunnistettavissa.
Kiitos Liona sinulle arvostuksestasi kirjoitelmiani kohtaan. Aivan mielelläni olisin nähnyt sinut lukemassa niitä laajemmaltikin, mutta linkki, jolla pyrin sinua saamaan vieraaksi pieneen sivustoomme, on jäänyt kauas arkistojen kätköihin, eikä se aivan pienellä vaivalla sieltä enää löydy.
Asia ei kuitenkaan ole sen arvoinen, että yltiöpäisiin suorituksiin kannattaisi lähteä.
Olen aiemmin kirjoitellut muutamalla pienellä kirjoitusfoorumilla, jotka ovat joutuneet niin voimakkaan häirinnäm kohteiksi, että sivustot on lopetettu.
Sivustoille työnnettiin muutaman toimijan taholta älyttömät määrät "Julkaisukelvotonta" materiaalia ja sivustot lakkautettiin.
Sivusto on pieni ja meitä on vain muutama vakituinen käyttäjä. Jos sivusto kuivuu käyttäjäpulaan, niin se on ok, mutta ulkopuolisen häirinnän vuoksi en sen soisi seuraavan niitä edellisiä. - Liona32+
Trinite kirjoitti:
Minä en ole rekkautunut Suomi24:n sivuille millään nikillä. Rekkautomattomana kirjoitan yhdellä nikillä, jonka tiedät ja jonka lyhenteenä käytän Tr...viitettä, koska se on tunnistettavissa.
Kiitos Liona sinulle arvostuksestasi kirjoitelmiani kohtaan. Aivan mielelläni olisin nähnyt sinut lukemassa niitä laajemmaltikin, mutta linkki, jolla pyrin sinua saamaan vieraaksi pieneen sivustoomme, on jäänyt kauas arkistojen kätköihin, eikä se aivan pienellä vaivalla sieltä enää löydy.
Asia ei kuitenkaan ole sen arvoinen, että yltiöpäisiin suorituksiin kannattaisi lähteä.
Olen aiemmin kirjoitellut muutamalla pienellä kirjoitusfoorumilla, jotka ovat joutuneet niin voimakkaan häirinnäm kohteiksi, että sivustot on lopetettu.
Sivustoille työnnettiin muutaman toimijan taholta älyttömät määrät "Julkaisukelvotonta" materiaalia ja sivustot lakkautettiin.
Sivusto on pieni ja meitä on vain muutama vakituinen käyttäjä. Jos sivusto kuivuu käyttäjäpulaan, niin se on ok, mutta ulkopuolisen häirinnän vuoksi en sen soisi seuraavan niitä edellisiä.En ole vielä löytänyt sitä sivustoa mutta mitä vaikeampaa
jokin asia mulle on sitä enemmän yritän sen ratkaista.
Siihen asti toivon saavani lukea kirjoituksiasi tällä
palstalla.
Kiitos kärsivällisyydestäsi, Tri....
tuo minulle silkisten kosketuksen yöt
tuo vaatimukset
joihin sydämestäni vastaisin
sillä sinua joka viereeni jäät
minä rakastan
jolle itseni annan
sydämeni
sen rakkauden
anna yö ja sinut siihen ...
runossasi on kaikki hyvän runon ainekset
toivoa ja rakkautta
niiden haurasta lasista pintaa
joten hyvä upea liona !!!- Liona32+
runo64, kirjoitat aina niin kauniin vastausrunon
että menen aivan sanattomaksi mutta lähetän
tuulen mukana kiitokseni.
Hirmuisen lämpöinen runo josta ei puutu ikävää sen paremmin kuin kaipaustakaan. Jokainen kokee joskus vastaavaa, mutta harva sen yhtä kauniiksi runoksi kirjoittaa. Ainoa miinus, jos sitä nyt sellaiseksi edes voi sanoa, on se etten itse olisi otsikoinut runoa siihen sisältyvillä kahdella sanalla vaan jotenkin toisin. Runo itsessään on avoin ja rehellinen.
PS En saa sinuun mitään kautta yhteyttä, en s-postiin enkä profiiliin. Toivottavasti muistat osotteeni, koska en voi sitä julkisesti tänne laittaa.- Liona32+
Kiitos jälleen Lindali, olet oikeassa tuon otsikon suhteen,
minulla vain ei tahdo löytyä mielikuvitusta otsikoiden
kirjoittamiseen olen siinä yhtä huono kuin palautteen
antamisessa.
En muista osoitettasi mutta laita se vaikka viestinä profiilini!
- alma.p
Herkkää Lionaa:)Ei voi kun sanatonna lukea...
- Liona32+
Kiitos alma p. kiva kun tykkäsit, on aina mukava saada
positiivinen kommentti sinun kaltaiselta hyvältä runoilijalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684136Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm211446Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli741049